Ok, komt eraan.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:54 schreef golfer het volgende:
Jullie mogen mij ook wel een paar afleveringen aanbieden, Zwansen of BS.
Kort mailtje naar het mailadres in mijn profiel, krijgen jullie daarna mijn echte mailadres.
Nope, mijn beveiliging stond te hoog. Probeer nog eens?quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:15 schreef Zwansen het volgende:
Gelukt Golfer?
No problem. Deel 14 is al binnen hier.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:52 schreef golfer het volgende:
Thanx Zwansen.
HDquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:40 schreef Zwansen het volgende:
380 Mb, is dat een beetje te kijken dan?
Maar dan klopt het qua tijd enzo allemaal toch niet meer ?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Goed, ze konden dus niet in sickbay omdat die nieuwe pijp er zat. Maar!
michael kon vanuit zijn cel naar de plek komen waar ze PI deden. Dus terug kan ook. Michael kon vanuit zijn cel, via de buizen in het plafond naar sickbay toen hij de schattige dokter ging redden. Dan is dat toch een alternatieve route en is er toch geen probleem?
Mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:19 schreef magnifor het volgende:
Heb tot ep 19 gezien. Ik ga vandaag de serie afkijken. Eigenlijk was ik van plan om elke week 2 afleveringen te kijken, maar het is gewoon te spannend.
Hmmz, maar daar zijn ze al bij ep 22.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:50 schreef boneyard het volgende:
iedereen die nu aan het downloaden is kan dus lekker naar het usa topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |