Hehe, kan best. Wel een paar in ieder gevalquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:30 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Trouwens? Had jij me ooit niet eens gemaild ofzo over waar ik die adflveringen kon vinden?
Als je toch bezig bentquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hehe, kan best. Wel een paar in ieder geval
Ooh oke dus in feiten klopt het wel. met Amerikaquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:34 schreef Xurk het volgende:
Ja, seizoen 1 kent 22 afleveringen en dit was aflevering 13. In de VS stopten ze na aflevering 13 een halfjaar alvorens verder te gaan, daarom kozen ze hier ook deze aflevering uit om te stoppen denk ik
Jij mag altijd mailen hoorquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nou dan niet!
Ik zal nog eens wat aanbieden!![]()
Je kan beter die van 5 nog wat gig hebbenquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:40 schreef Zwansen het volgende:
380 Mb, is dat een beetje te kijken dan?
Ik weet dat het frustrerend is wanneer er een zomer- of winterstop zich aandient van een serie, maar het slaat eigenlijk nergens op dat we [ja, ik ookquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:36 schreef Julien het volgende:
Bla bla
Je zag toch dat die schoonmaken ofzo naar dat gat keek toen ie wegging?quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:49 schreef __Saviour__ het volgende:
Keigaaf hoor
Alleen ik snap niet wat er nou vervangen is. Zat die pijp er eerst niet en wilden ze langs daar naar boven klimmen de ziekenboeg in?
Eerst zat die oude verroeste pijp erin met al die gaten. Die kon je met een veertje doorbreken.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:49 schreef __Saviour__ het volgende:
Keigaaf hoor
Alleen ik snap niet wat er nou vervangen is. Zat die pijp er eerst niet en wilden ze langs daar naar boven klimmen de ziekenboeg in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |