Die avater van jou, dat shot ken ik niet. Heeft Scofield daar net een hap spruitjes in zijn mond ofzo?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:45 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Of het moment dat hij z'n rug verbrandt, bewaker staat er nog geen halve meter vanaf, maar hoort hem niet kreunen en steunen van de pijn.
Ik heb geen idee waar dat shot van isquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:49 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Die avater van jou, dat shot ken ik niet. Heeft Scofield daar net een hap spruitjes in zijn mond ofzo?![]()
Ja, wie is dat eigenlijk en wat komt ze doen? Heb de vorige aflevering niet gezien, is ze toen geïntroduceerd?quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:11 schreef BobRooney het volgende:
die CIA chick.
Ik zou het echt niet weten. Ik volg de serie wel, maar heb 1 of 2 afleveringen gemist. Misschien dat ze toen net erbij kwam. Ik heb haar vorige week volgens mij ook niet gezien.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:52 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Ja, wie is dat eigenlijk en wat komt ze doen? Heb de vorige aflevering niet gezien, is ze toen geïntroduceerd?
Nee was er niet. Er kwam na PB gelijk Shockdock je zag gelijk neukende amateurhoertjes voorbij komen. Dom man.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:00 schreef Guerra het volgende:
Was er geen preview voor volgende week of heb ik die nou gemist?![]()
Nope ze kregen gisteren aan het begin van de aflevering een bericht dat er nieuw bewijsmateriaal was en dat de executie 2 weken is verplaatst.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:24 schreef Coelho het volgende:
Ik heb vorig seizoen gezien, vorige week niet gekeken (want dat zou een herhaling zijn van de laatste aflevering) en nu kijk ik gisteren weer: Het is net of ik een heel stuk gemist heb.
Voor zover ik me kan herinneren was vorige keer het einde dat ze niet door die buis konden. Nu zat Lincoln al op de stoel. Dat zou ik me herinnerd hebben, zeker weten... Is er vorige week stiekem toch een nieuwe aflevering uitgezonden???
Er was inderdaad geen herhaling, maar een nieuwe afleveringen vorige week. Overigens is het geen nieuw seizoen, maar de 2e helft van seizoen 1.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:24 schreef Coelho het volgende:
Ik heb vorig seizoen gezien, vorige week niet gekeken (want dat zou een herhaling zijn van de laatste aflevering) en nu kijk ik gisteren weer: Het is net of ik een heel stuk gemist heb.
Voor zover ik me kan herinneren was vorige keer het einde dat ze niet door die buis konden. Nu zat Lincoln al op de stoel. Dat zou ik me herinnerd hebben, zeker weten... Is er vorige week stiekem toch een nieuwe aflevering uitgezonden???
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:42 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Samenvattinkje dan maar:
Veronica en Nick stapten naar de rechter om uitstel te vragen, hij zou ernaar kijken.
Dr. Sara vraagt aan haar vader (de gouverneur) om uitstel.
Scofiel saborteert de stoel, maar Tweener hoorde dit en vertelde het aan Bellick. Stoel werd gerepareerd.
Lincoln wordt naar de executieruimte gebracht. Een telefoontje komt en de gouverneur blijkt geen uitstel te geven. In een volgende scene zag je gouverneur met daarachter...de vice-president! die zegt dat hij zijn land een grote dienst heeft bewezen.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:40 schreef edje34 het volgende:
Het schijnt dat John Ambruzzi helemaal niet dood is.
stop dan maar met het volgen van de serie 1 of 2 afleveringen gemist weet je hoveel info je dan mis bent gelopen ??quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:20 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet weten. Ik volg de serie wel, maar heb 1 of 2 afleveringen gemist. Misschien dat ze toen net erbij kwam. Ik heb haar vorige week volgens mij ook niet gezien.
Heb ik geluk dat ik de serie op dvd hebquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:07 schreef suicide1 het volgende:
[..]
stop dan maar met het volgen van de serie 1 of 2 afleveringen gemist weet je hoveel info je dan mis bent gelopen ??
VEEEELL!!!!
Deze reactie zegt ook niet veel hoorquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:42 schreef __Saviour__ het volgende:
misschien wel, misschien niet
mensen die het al weten: ga hier niet op reageren, dit is maar speculatie.
ik weet het ook al, maar zeg het natuurlijk niet. Als ik ergens een teringhekel aan heb, zijn het wel mensen die spoileren.
Kalm aan hoor. Ik ben pas halverwege de eerste serie 'ingestapt' en de aflevering van vorige week heb ik ook gemist, maar ik kan het prima volgen hoor. Zo ingewikkeld is PB nou ook weer niet, het is gewoon een oerdegelijke, gelikte van-dik-hout-zaagt-men-planken-serie, spannend en onderhoudend, zoals een actieserie hoort te zijn.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:07 schreef suicide1 het volgende:
[..]
stop dan maar met het volgen van de serie 1 of 2 afleveringen gemist weet je hoveel info je dan mis bent gelopen ??
VEEEELL!!!!
Lekker ik heb hem al enige tijd lekker.quote:
Het is geen Lost ... PB is een standaard actieserie.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:07 schreef suicide1 het volgende:
VEEEELL!!!!
Kan wel zijn maar je diend hem wel te volgen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:25 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Het is geen Lost ... PB is een standaard actieserie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |