ehm, het was al 2 weken uit voordat ik hier iets zei over dat opknopen hoor....quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:34 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
tja, ik al zo'n vermoeden dat als je weer een nieuwe had dat we dat sowieso wel door zouden hebben, gezien het ook vrij lastig te missen was toen het uit ging met je vorige
op deze pagina iigquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:34 schreef Mobster273 het volgende:
FiPo
dat was volgens mij ook niet waar het om ging, meer om een topic waarin je depressief was en zei dat je sinds de dag ervoor ook een gebroken hart had....quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:35 schreef Muck het volgende:
[..]
ehm, het was al 2 weken uit voordat ik hier iets zei over dat opknopen hoor....
een goedemorgentopic was het volgens mij...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:36 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dat was volgens mij ook niet waar het om ging, meer om een topic waarin je depressief was en zei dat je sinds de dag ervoor ook een gebroken hart had....
waar héb je het over?!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:36 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dat was volgens mij ook niet waar het om ging, meer om een topic waarin je depressief was en zei dat je sinds de dag ervoor ook een gebroken hart had....
je was in dat bepaalde topic gewoon een beetje down, met goede reden dus, maar goed, misschien vergis ik me ook wel met iemand anders, en idd is dit wellicht niet de plek om het daar over te hebbenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:38 schreef Muck het volgende:
[..]
waar héb je het over?!
en dit lijkt me ook niet de juiste plek om daar over te praten....
eensch...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:39 schreef VASND het volgende:
Gotsamme het is verekkes sl000m.
jaquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:39 schreef VASND het volgende:
Gotsamme het is verekkes sl000m.
mja, ik heb het ook alweer ge-edit in mijn postquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:39 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dat van antidepressiva wist ik niet eens, maar je was in dat bepaalde topic gewoon een beetje down, met goede reden dus, maar goed, misschien vergis ik me ook wel met iemand anders, en idd is dit wellicht niet de plek om het daar over te hebben
ok, ik heb het ook weggehaald, ik zal wel niet zo helder zijn geweest betreffende ochtendquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:42 schreef Muck het volgende:
[..]
mja, ik heb het ook alweer ge-edit in mijn post
ik denk dat je me inderdaad verwart met iemand anders....
het maakt niet uit hoor.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:49 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ok, ik heb het ook weggehaald, ik zal wel niet zo helder zijn geweest betreffende ochtend
ruim je dat zelf ook ff op?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:43 schreef VASND het volgende:
blehg.
Als jij fok! weer maakt.quote:
kleine kans, ik snap werkelijk de ballen van computers, dus dat gaat me niet lukkenquote:
See you later alligatorquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:59 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
kleine kans, ik snap werkelijk de ballen van computers, dus dat gaat me niet lukken
enighoe, ik ben er weg van, misschien tot vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |