nee, want nu ga ik gewoon meedoenquote:Op donderdag 8 juni 2006 11:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
YES! We hoeven dus in het vervolg geen geld te betalen en jij kunt oprotten uit dit topic!![]()
quote:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:26 schreef mark_82 het volgende:
[..]
damn, little screw up.
Eerst de hele tijd lopen kankeren, en dan nu mee doen.![]()
Ja, lachen man.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:32 schreef Viking84 het volgende:
[..], die hierboven is wel grappig. En dan moet je iedereen noemen: groeten aan Margje, Buket-Emmer, Hannariek, Bas etc
Ga Ad lastigvallen met mailtjes ofzoquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:32 schreef Viking84 het volgende:
[..], die hierboven is wel grappig. En dan moet je iedereen noemen: groeten aan Margje, Buket-Emmer, Hannariek, Bas etc
reactie op editquote:
Ik heb het vage gevoel dat Ineke nu meeleest in dit topic.quote:Welkom bij Postbank Chat, je chat met Ineke
Hans Van Der Laar: Hallo.
Ineke: Hallo Hans, wat kan ik voor je doen?
Hans Van Der Laar: Ik vroeg me af wat de Postbank kost.
Ineke: Bedoel je een Girorekening of ook andere producten?
Hans Van Der Laar: Nee, gewoon, wat het kost om de Postbank te kopen. Het gehele bedrijf.
Ineke: Op jouw vraag kan ik niet ingaan. We behandelen via deze chat alleen serieuze vragen over de Postbank en de Postbankproducten. Als je alsnog een serieuze vraag hebt, dan help ik je alsnog graag. Heb je die niet, dan beëindig ik deze chat.
Hans Van Der Laar: Dit was mijn vraag. Het geval wil namelijk, dat ik zeer recentelijk een loterij gewonnen heb, en ik mijn geld wijs wil investeren. Nu had ik vernomen dat de Postbank redelijk veel winst draait, maar ik heb maar weinig kennis van beleggen, dus ik zocht uw advies. Misschien moet ik het iets hogerop zo(...)
Hans Van Der Laar: eken.
Hans Van Der Laar: Dus wat is de Postbank nu ongeveer waard?
Ineke: Als u advies wilt over beleggen adviseren wij u contact op te nemen met Postbank Beleggen. Deze afdeling is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur op telefoonnummer 0900 0664 (5 cent per minuut).
Hans Van Der Laar: Die kunnen mij ook helpen bij het overnemen van grote bedrijven?
Ineke: Ik ga deze chat beeindigen, prettige dag verder.
De chat is afgelopen, je kan de chat stoppen door het venster te sluiten
Ik zou me helemaal scheel lachen. Maarja.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:29 schreef Timmiejj het volgende:
Je zal maar werken bij die chat. Ik zou er knettergek van worden![]()
Opzich ook wel, maar het gaat je op een gegeven moment ook wel irriteren lijkt me.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik zou me helemaal scheel lachen. Maarja.
Loller.quote:Welkom bij Postbank Chat, je chat met Yvon
Yvon: Goedemiddag. Ik kan jouw vraag niet lezen. Dus wat is je vraag.
Kees en Huubke: Hallo met Kees (Huubke zit naast me).
Yvon: Hallo Kees en Huubke
Kees en Huubke: Op mijn werk (ik sorteer pallets) vertelde een collega van me dat hij een nieuwe rekening had geopend: namelijk de KkKachelrekening. Hij zei dat je met deze rekening ruim 9% meer rente ontvangt.
Kees en Huubke: Ik wil ook wel zo'n rekening!
Yvon: Nou wat voor een rekening willen jullie
Kees en Huubke: De KkKachelrekening
Yvon: Een Girorekening, een Studentenrekening, een Easy Blue Rekeing
Yvon: Heel grappig Kees en Huubke. Zoals jullie kunnen begrijpen, is jullie vraag niet serieus en beëindig ik dit gesprek. Een prettige dag verder.
De chat is afgelopen, je kan de chat stoppen door het venster te sluiten.
quote:Welkom bij Postbank Chat, je chat met Wemke
Wemke: Hallo Bart
Bart: Goedemiddag
Wemke: Ik heb je vraag gelezen.
Wemke: Klopt het dat het niet lukt om via Mijn Postbank.nl je 06-nummer te wijzigen?
Bart: dat klopt
Bart: als ik het 06 nummer wil wijzigen, moet ik een TAN-code invullen, welke naar mijn oude nummer gestuurd zou worden, deze TAN-code kan ik echter niet ontvangen, het oude nummer is niet meer actief
Wemke: Dat is vervelend.
De chat is afgelopen, je kan de chat stoppen door het venster te sluiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |