abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 juni 2006 @ 14:54:14 #176
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_38884570
ik zal vanavond me warrior ook even naar een fotograaf sturen en me monk daarna ook zodat ik de 2 armors even kan showen
pi_38885141
Ik ben nou bij Fort Aspenwood en Jade Quarry, maar wat zijn dat voor missies? Kan iemand even uitleggen?
pi_38885471
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 14:17 schreef torn_Machina het volgende:
Spaar maar vast geld voor 1.5k kurzick armor of 15k kurzick.
Mooiste armor voor warriors vind ik tot nu toe. Maar deze kan er natuurlijk mee door.
Een duurder pakje komt nog wel ben al hartstikke blij met deze.
pi_38888598
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 15:08 schreef EricG het volgende:
Ik ben nou bij Fort Aspenwood en Jade Quarry, maar wat zijn dat voor missies? Kan iemand even uitleggen?
PvP missies om Luxon of Kurzick factionpoints te farmen. Zijn random teams, en makkelijk toegankelijk. Helaas iets te makkelijk, want er zijn weer eens veel afk bots de laatste tijd die alleen maar joinen voor de factionpunten.

Toch leuke missie om te doen, ik ben er vaak.
pi_38888699
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 14:17 schreef torn_Machina het volgende:
Spaar maar vast geld voor 1.5k kurzick armor of 15k kurzick.
Mooiste armor voor warriors vind ik tot nu toe. Maar deze kan er natuurlijk mee door.
No way, elke keer wanneer ik een male warrior in Kurzick zie lopen, krijg ik dat liedje van Batman in mn kop. Tadadada Batman!

Female 15k Canthan toch mooiste armor van Factions.
pi_38889596
Tjah, ieder zijn smaak hč , maar Canthan ziet er ook wel leuk uit ja.
  donderdag 15 juni 2006 @ 17:19:26 #182
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_38889653
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 16:44 schreef Ungeheuer het volgende:

[..]

PvP missies om Luxon of Kurzick factionpoints te farmen. Zijn random teams, en makkelijk toegankelijk. Helaas iets te makkelijk, want er zijn weer eens veel afk bots de laatste tijd die alleen maar joinen voor de factionpunten.

Toch leuke missie om te doen, ik ben er vaak.
gister dus 6 man die weggingen toen we net in de game zaten.
DUs ik ben maar wat drinken gaan halen etc. Kom ik terug zie ik 80 faction staan.

BLijkbaar zijn er dus al klachten over gekomen en is de faction reward er op aangepast. Want ik weet zeker dat je eerst wel de volle reward kreeg.

Ennuh had je ook een pic van je batman? misschien dat ik er over heen heb geleze.
Want een batman outfit, wie wil dat nou niet
pi_38891285
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 17:19 schreef DarkY.NL het volgende:

[..]

gister dus 6 man die weggingen toen we net in de game zaten.
DUs ik ben maar wat drinken gaan halen etc. Kom ik terug zie ik 80 faction staan.

BLijkbaar zijn er dus al klachten over gekomen en is de faction reward er op aangepast. Want ik weet zeker dat je eerst wel de volle reward kreeg.

Ennuh had je ook een pic van je batman? misschien dat ik er over heen heb geleze.
Want een batman outfit, wie wil dat nou niet
Nou hier dus de 15k armor van de Kurzicks. De 1.5k versie verschilt vrij weinig qua uiterlijk. Alleen heeft de 15k meer details.

Van de male versie is de linker silver gedyed en de rechter undyed.
Female armor weet ik zo niet of ze die gedyed heeft.
Ik moest snel even wat voorbeelden hebben vandaar.

Whahahaha, ik kijk net op mijn mesmer en deze heeft ook zijn verjaardags kado gekregen. En dan krijg ik een mini shiro, dat mag ook wel eens een keer na 2 jade armors. Deze ga ik dus niet verkopen

[ Bericht 6% gewijzigd door torn_Machina op 15-06-2006 18:48:57 ]
  donderdag 15 juni 2006 @ 19:39:28 #184
122096 Airethilien
The Web Elf of fallen Orange
pi_38894027
Ik ben al begonnen met sparen ik vind vooral de helm ontzettend mooi,...
Airethiliën Gilraen Lúthien · Princess of Ancalimé
http://web-elf.2ya.com
[HODK] Holy Order of Dwayna's Knights :: Guild
  donderdag 15 juni 2006 @ 19:42:23 #185
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_38894181
wow gratz met je shiro
en leuke pics

had geen zin in knip en plak werk dus complet pic maar gehost hier:
http://img391.imageshack.us/my.php?image=gw0991id.jpg
http://img391.imageshack.us/my.php?image=gw1008yu.jpg
pi_38895718
Ik ben nu bezig om mijn Tyrian ranger en mesmer tot aan cavalon of houze zu heltzer te brengen.
Ik moet nodig weer een black moa cappen voor mijn ranger.
Zal morgen wel even Expell Hexes elite cappen voor mijn mesmer, want die zal ik zeker nodig hebben.
Mijn assassin laat ik even staan voorlopig, omdat ik het zat ben om om parties te gaan smeken. Het merendeel van de community zit nog steeds in de negeer alle assassins fase .
Ik moet trouwens nog steeds een keer een van die elite missions gaan uitproberen. Iemand al enige ervaring hiermee opgedaan?
pi_38895884
Yes woeii wauw enz enz Ik heb eindelijk die Black bear!!!
Had haast uit frustratie een Snow Wolf gedaan maar heb het toch ff weer geprobeerd en yes gelukt!!!
Heb hem Teddy Bear genoemd jah tis afgezaagd
pi_38896854
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 20:18 schreef torn_Machina het volgende:
Mijn assassin laat ik even staan voorlopig, omdat ik het zat ben om om parties te gaan smeken. Het merendeel van de community zit nog steeds in de negeer alle assassins fase .
Ik wil ook nooit assassins, de meeste zijn van die tankende n00bs die de hele tijd doodgaan
quote:
Ik wil ook nooit assassins, de meeste zijn van die tankende n00bs die de hele tijd doodgaan
Ik moet trouwens nog steeds een keer een van die elite missions gaan uitproberen. Iemand al enige ervaring hiermee opgedaan?
Ik had gisteren Urgoz's Warren gedaan (Kurzick elite). Dan zit je in een team van 12 man, tegen enorme hoeveelheden vijanden. Wij waren met 5 trappers, 1 spirit spammer, 3 healers, 2 necro's (1 ss en 1 blood geloof ik) en 1 warrior. Het werkte vrij goed, we kwamen best ver, maar op een gegeven moment kwam er een soort zone waarin je 15 health degen hebt en daar is moeilijk tegen te healen. Eer je bij Urgoz bent ben je trouwens wel 3 uur verder, maar dan maak je wel kans op een 100K + xx ecto item.
  donderdag 15 juni 2006 @ 21:47:31 #189
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_38899290

Mijn collectie

Collectie van mijn vriendin en ik
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le męme, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_38899616
Ik vind het heel leuk en mooi maar wat moet je toch met al die versies
  donderdag 15 juni 2006 @ 22:45:46 #191
94900 Shakkara
Bom Jihad President Cocaine
pi_38901946

Zo ziet dat 15k er dus in het paars uit.

Vind het er erg tof uitzien.

Een wolf maakt zich nooit zorgen dat de schapen flink in de meerderheid zijn.
  donderdag 15 juni 2006 @ 22:49:25 #192
122096 Airethilien
The Web Elf of fallen Orange
pi_38902222
Niet mijn kleur
Al die collecties, is leuk om te hebben. Als ik t kon betalen zou ik het ook doen.
Ik moet van mijn Nightwish cds ook alle versies hebben.
Airethiliën Gilraen Lúthien · Princess of Ancalimé
http://web-elf.2ya.com
[HODK] Holy Order of Dwayna's Knights :: Guild
  donderdag 15 juni 2006 @ 22:52:16 #193
94900 Shakkara
Bom Jihad President Cocaine
pi_38902368
Ja maar het zwaard heeft ook die kleur!

Heb ook een platinum blade met dezelfde stats maar dan health ipv enchanting, maar celestial swords zijn mooier, en platinum blades kan je niet verven.

Wil nu alleen nog een ornate shield or celestial shield hebben met dezelfde stats als m'n schildje nu heeft.
Een wolf maakt zich nooit zorgen dat de schapen flink in de meerderheid zijn.
pi_38909514
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 20:48 schreef EricG het volgende:

Ik weet wat je bedoelt, maar het is gewoon moeilijk om een party te vinden want niemand vertrouwt assassins meer.
Ook niet de goede assassins die er tussenzitten en dat is natuurlijk wat minder.
Zelf ben ik echt niet een assassin die probeert te tanken.
Ik kijk welke targets half dood zijn, ga er op af, doe een combo en ga weer terugvallen om de agro van mij af te krijgen.
Dit werkt altijd perfect voor mij, maar als mensen mij niet willen hebben dan moet mijn assassin maar even wachten nog.

Wat de elite missions betreft, daar heb ik veel al over gelezen. Ik moet daar dan maar is tijd voor vrij maken en hopen dat ik een redelijke party krijg.
pi_38909795
Vraagje.
Ik heb een pijl en boog en daar heb ik 9 marksmanships pnt voor nodig. Heeft het wel nut om 10 pnt op die marksmanship te doen zodat de pijl en boog sterker word of heeft dat geen nut?
pi_38910204
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 09:17 schreef Ardenlyn het volgende:
Vraagje.
Ik heb een pijl en boog en daar heb ik 9 marksmanships pnt voor nodig. Heeft het wel nut om 10 pnt op die marksmanship te doen zodat de pijl en boog sterker word of heeft dat geen nut?
Hoe meer punten je in Marksmanship stopt hoe meer damage je doet met je boog. Dus het beste is dat je minimaal 12 marksmanship hebt met lvl 20.
Je kunt dit daarna zelf nog hoger maken door runes te gebruiken of een masker te maken met een +1 marksmanship bonus erop.

[ Bericht 0% gewijzigd door torn_Machina op 16-06-2006 12:07:49 ]
  vrijdag 16 juni 2006 @ 09:38:09 #197
57319 Orcaman1984
Orca's zijn liev O+
pi_38910283
Is level 20 nou het uiterste dat je kan halen? Ik heb namelijk nooit hoger gezien?
pi_38910289
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 09:38 schreef Orcaman1984 het volgende:
Is level 20 nou het uiterste dat je kan halen? Ik heb namelijk nooit hoger gezien?
Ja.
pi_38910664
weet nooit percies hoe ik m'n assasin nu moet instellen op skillpoints in Hero.
Ik heb m'n insignia gehaald door alle punten op dagger-mastery te zetten zodat ik daar op negen kwam.

Bij de insignia heb je wat dubbel-gevechten en je wint pas als je je tegenstander op 50% health hebt. Met gespreide skill-points was ik een 10 minuten aan het vechten en het lukte me nooit. Aanpassing gedaan, en na twee seconden ongeveer (misschien iets langer) was ik klaar.

Ik denk dat voor assasin de Dagger Mastery en Shadow Arts de beste skills zijn, maar denk dat ik dan weer te zwak ben in direct combat.
Welk level moet je minimaal hebben om te slagen in minister Cho's estate?
pi_38911511
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 09:55 schreef maduropa het volgende:
weet nooit percies hoe ik m'n assasin nu moet instellen op skillpoints in Hero.
Ik heb m'n insignia gehaald door alle punten op dagger-mastery te zetten zodat ik daar op negen kwam.

Bij de insignia heb je wat dubbel-gevechten en je wint pas als je je tegenstander op 50% health hebt. Met gespreide skill-points was ik een 10 minuten aan het vechten en het lukte me nooit. Aanpassing gedaan, en na twee seconden ongeveer (misschien iets langer) was ik klaar.

Ik denk dat voor assasin de Dagger Mastery en Shadow Arts de beste skills zijn, maar denk dat ik dan weer te zwak ben in direct combat.
Welk level moet je minimaal hebben om te slagen in minister Cho's estate?
Ministers Cho's Estate is gewoon nog makkelijk omdat het de eerste missie is, als je al een beetje wat quests hebt gedaan dan moet je ongeveer al wel rond de lvl 10-12 zitten.
Gewoon zorgen dat je een human party krijgt, want de henchman zijn van een laag lvl in die missie mocht je ze mee willen nemen.

Wat je assassin betreft je moet gewoon even voorjezelf kijken wat je met je assassin wil doen.
Wil je toch melee gaan dan is een hoge critical strike en dagger mastery nodig. WIl je ook nog wat skills om je te verdedigen dan zul je ook wat punten in shadow arts moeten plaatsen. Kijk gewoon even wat jezelf het leukste vindt.
Een waarschuwing, ga geen vijanden tanken want daar heb je warriors voor.
De community laat 90% van de assassins toch al links liggen omdat deze gewoon dom blijven inhakken op de vijanden en constant doodgaan.
Hierdoor is het vertrouwen voor assassins in de party bijzonder laag.

Edit: Er zijn nu ook nieuwe items in omloop. Deze zijn met de update van gisteren geadd.
Het zijn nieuwe groene wapens/focus items, met een unieke skin.
Deze droppen van normale monsters.
De monsters die tot nu toe bekend zijn die wat droppen zijn Root Behemoths in The Falls en Windriders in The Falls.
Ook Rottwing laat een groen wapen vallen deze kan gevonden worden in Majesty's Rest.
Ik kan nu even geen plaatjes posten maar zal dit later wel even doen.
Happy Hunting alvast

[ Bericht 7% gewijzigd door torn_Machina op 16-06-2006 11:55:52 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')