Nee, die kun je gewoon salvagen/verkopen/weggooien.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:05 schreef -babydoll- het volgende:
Ff een vraagje. Als je 100 rare items hebt unlocked, dan krijg je een of andere titel. Maar betekent dat dat je al die 100 items moet bewaren?
lol... ik houd me aanbevolenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:46 schreef torn_Machina het volgende:
Laatst was mijn storage ook weer is vol, dus het was weer tijd voor een reisje naar Ascalon om wat items te gaan uitdelen.
Ik vind het zelf altijd plezierig om zo nieuwe spelers te helpen.
1000 minuten dronken zijn.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:58 schreef torn_Machina het volgende:
Die titel is alleen weggelegd voor de rijke personen onder ons. Ik heb ergens gelezen dat je voor 800k - 1000k dwarven ale moet kopen voordat je uiteindelijk die titel hebt. Ik zie dit eigenlijk meer als een money drain.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:42 schreef DarkY.NL het volgende:
en ik moet toch werken :> en nog steeds geen drop van die Wingmender boss.
GIster zoveel runs gedaan, 1 keer ff Razortongue ofzo gekillt en hij dropte gelijk zijn boog
Volgens mij zijn we bijna bij pagina 7, ga jij weer de start post maken Marc?
En wil je me dan ook adden in de lijst (en de anderen die er misschien nog niet tussen staan)
Copy/Paste de lijst gewoon even en voeg jezelf toe in een willekeurige postquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:42 schreef DarkY.NL het volgende:
en ik moet toch werken :> en nog steeds geen drop van die Wingmender boss.
GIster zoveel runs gedaan, 1 keer ff Razortongue ofzo gekillt en hij dropte gelijk zijn boog
Volgens mij zijn we bijna bij pagina 7, ga jij weer de start post maken Marc?
En wil je me dan ook adden in de lijst (en de anderen die er misschien nog niet tussen staan)
Heb al ff copy/paste gedaan en ff preview gedaan in new topic.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:55 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Copy/Paste de lijst gewoon even en voeg jezelf toe in een willekeurige post
nee dat is niet deze. Dit was 1tje in een mission en die van die quest heb ik al gedaan.quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:41 schreef DarkY.NL het volgende:
Die moet je toch ook eens naar zijn eigenaar brengen ofzo als quest.
Btw kwam net leuk filmpje tegen op GWO forum, over touch rangers.
http://www.youtube.com/watch?v=iZLVV0I7ylI
Jouw IGN is D A R K Y toch? Ik heb jou wel in mijn friends geloof ik. En dat touch ranger filmpje is echtquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:42 schreef DarkY.NL het volgende:
Da's de bonus van Gates of Krytaquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:36 schreef Ardenlyn het volgende:
Had laatst bij een mission (weet ff niet meer welke) dat ik een warthog tegenkwam die mij ook nog eens begon te helpen met vechten
Om de zoveel tijd zei die van Oink
Vond het wel grappig.
[afbeelding]
Miss D A R K Y speel ik het vaakst mee, maar D A R K Y als basisnaam is handiger.quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:49 schreef EricG het volgende:
[..]
Jouw IGN is D A R K Y toch? Ik heb jou wel in mijn friends geloof ik. En dat touch ranger filmpje is echt
Je moet hem bij de eerste nederzetting aan de Scribe geven, zijn zoontje wil weten waar zijn varkentje is gebleven en die moet je dan zoeken (maar je hebt het beest natuurlijk al meegenomen tochquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:59 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]vandaar dat ik de bonus niet heb want ik nam hem vrolijk mee naar het einde van de mission.
Dankje maar ssssttt niet teveel verkappen heurquote:Op woensdag 21 juni 2006 14:04 schreef Elegy het volgende:
[..]
Je moet hem bij de eerste nederzetting aan de Scribe geven, zijn zoontje wil weten waar zijn varkentje is gebleven en die moet je dan zoeken (maar je hebt het beest natuurlijk al meegenomen toch) Dan geeft de Scribe de bonusquest, een oud boek halen bij een scheepswrak.
Ik heb nou meteen maar even een touch ranger gemaaktquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:53 schreef DarkY.NL het volgende:
[..]
Miss D A R K Y speel ik het vaakst mee, maar D A R K Y als basisnaam is handiger.
Das me ranger die nog niet 1 quest/mission in cantha gedaan heeft.
Iedereen waar ik ingame mee gechat heb staan in me friendlist, dus jij denk ik ook :>
Oh neeeeeee! Geen touchranger toch. Te sneue build. Erg krachtig tegen warriors die niet weten wat ze doen, erg makkelijk te pakken met elke andere willekeurige build. Nou ja bijna elke dan. Als pure warrior loop ik wel eens naar ze toe. Wild Blow + Hamstring en ik ben weg. Doei doei touchranger. Meeste touchrangers staan dan een tijdje buitenspel.quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:47 schreef EricG het volgende:
[..]
Ik heb nou meteen maar even een touch ranger gemaakt
Werkte best goed tegen een ranger maar bij een andere match viel ik een warrior aan, terwijl een ele meteor enzo op mij aan 't casten was. Die was dus snel afgelopen
Whehe, nee niet bepaald... Maar dat wou ik ook niet hoorquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:33 schreef DarkY.NL het volgende:
gratz joolz heb je ook IRL nu een pet gekregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |