Nee, die kun je gewoon salvagen/verkopen/weggooien.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:05 schreef -babydoll- het volgende:
Ff een vraagje. Als je 100 rare items hebt unlocked, dan krijg je een of andere titel. Maar betekent dat dat je al die 100 items moet bewaren?
lol... ik houd me aanbevolenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:46 schreef torn_Machina het volgende:
Laatst was mijn storage ook weer is vol, dus het was weer tijd voor een reisje naar Ascalon om wat items te gaan uitdelen.
Ik vind het zelf altijd plezierig om zo nieuwe spelers te helpen.
1000 minuten dronken zijn.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:58 schreef torn_Machina het volgende:
Die titel is alleen weggelegd voor de rijke personen onder ons. Ik heb ergens gelezen dat je voor 800k - 1000k dwarven ale moet kopen voordat je uiteindelijk die titel hebt. Ik zie dit eigenlijk meer als een money drain.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:42 schreef DarkY.NL het volgende:
en ik moet toch werken :> en nog steeds geen drop van die Wingmender boss.
GIster zoveel runs gedaan, 1 keer ff Razortongue ofzo gekillt en hij dropte gelijk zijn boog
Volgens mij zijn we bijna bij pagina 7, ga jij weer de start post maken Marc?
En wil je me dan ook adden in de lijst (en de anderen die er misschien nog niet tussen staan)
Copy/Paste de lijst gewoon even en voeg jezelf toe in een willekeurige postquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:42 schreef DarkY.NL het volgende:
en ik moet toch werken :> en nog steeds geen drop van die Wingmender boss.
GIster zoveel runs gedaan, 1 keer ff Razortongue ofzo gekillt en hij dropte gelijk zijn boog
Volgens mij zijn we bijna bij pagina 7, ga jij weer de start post maken Marc?
En wil je me dan ook adden in de lijst (en de anderen die er misschien nog niet tussen staan)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |