Factions: Senji's corner voor 500g bij heel logisch, de professionchanger. Naar je oude 2nd prof terugkeren is gratis bij deze beste man.quote:
die kikkerquote:Op zondag 18 juni 2006 17:47 schreef torn_Machina het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-8382372270960055327&q=fire+of+spirit
Hoezo tijd teveel, maar wel goed gemaakt.![]()
Whaha geweldigquote:Op zondag 18 juni 2006 17:47 schreef torn_Machina het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-8382372270960055327&q=fire+of+spirit
Hoezo tijd teveel, maar wel goed gemaakt.![]()
Ik moet het doen met 2 jade armors en een mini shiroquote:Op zondag 18 juni 2006 21:35 schreef Elegy het volgende:
Zo, heb zojuist twee keer een mini Rurik gekregen
bedankt voor de tips,quote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:33 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
...
Gewoon zorgen dat je een human party krijgt, want de henchman zijn van een laag lvl in die missie mocht je ze mee willen nemen.
..
Een waarschuwing, ga geen vijanden tanken want daar heb je warriors voor.
De community laat 90% van de assassins toch al links liggen omdat deze gewoon dom blijven inhakken op de vijanden en constant doodgaan.
Hierdoor is het vertrouwen voor assassins in de party bijzonder laag.
....
quote:In Guild Wars, the rarer an item is, the more valuable and powerful it can be. There are five levels of item rarity. They are, in ascending rarity:
1. White: Common items.
2. Light Blue: Less common items.
3. Purple: Uncommon items.
4. Gold: Rare items.
5. Green: Unique items. Items that are dropped by a boss (see index of unique item lists for where to find them). These items don't technically have a place on the rarity spectrum.
bron: GuildWikiquote:On weapons, Focus Items and shields the chance for a weapon modifier or upgrade increases with rarity. White items will have no upgrades or modifiers, Blue items mostly have one modifier or upgrade, and Purple or Gold items have usually more than one modifier or upgrade. Salvaged weapon upgrades are always blue, and adding an upgrade to a weapon or adding a rune to a piece of armor does not change the item's color.
On salvage items the chance for a minor, major or superior Rune increases with rarity. White salvage items have no runes applied; Blue salvage items indicate that a Minor rune is applied, Purple salvage items indicate a Major rune, and Gold salvage items indicate a Superior rune.
Despite their name and rarity, the names of rare crafting materials are white like common items. The names of dyes are also white regardless of rarity.
Ze waren geloof ik van plan om er één op te richten, maar of dat doorgaatquote:Op maandag 19 juni 2006 14:06 schreef hah_hah23 het volgende:
heeft fok , ook een eigen guild?
niet genoeg belangstelling, we doe het opnieuw:quote:Op maandag 19 juni 2006 15:14 schreef Orcaman1984 het volgende:
[..]
Ze waren geloof ik van plan om er één op te richten, maar of dat doorgaat![]()
Dit had ik zelf op vrijdag al gepost, nou ja een gedeelte ervan danquote:Op maandag 19 juni 2006 16:15 schreef EricG het volgende:
D'r zijn ook wat nieuwe greens na een update van 3 dagen geleden:
New Items
* Rotscale in Majesty's Rest now drops the Rotwing Recurve Bow.
* Root Behemoths in The Falls now drop Totem Axes.
* Wind Riders in The Falls now drop Forgotten Fans.
* Newly added Grawls in Talus Chute now drop the Ice Breaker and Frozen Fans.
* Jade Brotherhood in Wajjun Bazaar now drop Tattered Fans.
* Oni in Rhea's Crater now drop Ungues of the Oni.
Nou speciaal voor jouw dan :>quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:24 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik vind dat je best wat mooiere plaatjes had kunnen schieten DarkyZeikerd ben ik toch soms hè
![]()
Ik moet er ook nog eens 1tje zien te vinden, alleen heb ik geen zin om naar The Falls te gaan. Ik haat die map.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |