Strakke actiequote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:49 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Weet niet hoe dat nu is maar mijn pa heeft al een paar keer gehad met fout parkeren dat ze verkeerde plein hadden opgeschreven en hij mocht ze verscheuren.
Ach ja dat zijn van die dingen onder het mom van: "Wie brutaal is heeft de halve wereld" ofzoquote:
stagequote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:10 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Als ze zoeen automaat hier neer zouden zetten!.
Alles goed eerwaarde?quote:
Dat is Yvonne. Ze is een beetje moe en loopt dus niet zo hard meer op de möbiusband die FOK! aandrijft. Breuls zou haar al lang afgelost moeten hebben, maar hij is waarschijnlijk te druk met... ja, met wat eigenlijk?quote:
Wow zullen we ruilenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:11 schreef Merel1808 het volgende:
Merel was even aant werk, de baas kwam binnenEn goh, wat ben ik nuttig geweest, al het werk was al af, mocht ik wel enveloppen open gaan maken en de inhoud op datum leggen
jij bent nuttig bezig!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:11 schreef Merel1808 het volgende:
Merel was even aant werk, de baas kwam binnenEn goh, wat ben ik nuttig geweest, al het werk was al af, mocht ik wel enveloppen open gaan maken en de inhoud op datum leggen
Hmjawel. Vandaag nog vrij ivm studiedag leraren, en lekker weer. Dus goed.quote:
Wil jij ook voor 3 euro per uur envelopinhoud op datum leggen?quote:
* F5 op sitequote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:13 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Wil jij ook voor 3 euro per uur envelopinhoud op datum leggen?Wachten tot er een vacature op de site staat dan maar hé?
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:11 schreef Merel1808 het volgende:
kies mij!!!!!!!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:13 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Wil jij ook voor 3 euro per uur envelopinhoud op datum leggen?Wachten tot er een vacature op de site staat dan maar hé?
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:15 schreef Sloffie het volgende:
[..]
dus jíj maakt die site ook al zo sloom![]()
Ben niet langharig hoorquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:13 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Hmjawel. Vandaag nog vrij ivm studiedag leraren, en lekker weer. Dus goed.
En met jou, mijn langharige vrind?
Ik was nog veel eerder hoorquote:
Ik ben (tijdelijk) gescheiden met marly.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:15 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Is er nog nieuws uit de PUB-hoek? Ik weet al van de FOK!stokknokploeg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |