Zou maar zo kunnen!.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:43 schreef Zuen het volgende:
Klopt het dat je een boete krijgt van 50 euro als je met je fiets door rood rijdt, maar wel ID bij je hebt?
Vind ik ookquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vind het nogal een hoog bedrag eigenlijk![]()
Absurd gewoon. Iets van 30 euro zou volstaanquote:
Zolang hij of zij zich niet kan beroepen op een abusievelijke verschrijvingquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:46 schreef Zuen het volgende:
MAar ik heb dus begrepen, als de politie een verkeerde notitie maakt dat dat een boete ongeldig maakt. Klopt dat?
Klopt.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:46 schreef Zuen het volgende:
MAar ik heb dus begrepen, als de politie een verkeerde notitie maakt dat dat een boete ongeldig maakt. Klopt dat?
Maar als het een knullige verschijving is ben je alsnog de lulquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:47 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Klopt.
Als erop staat dat het in de Begoniastraat was en je stond in de Viooltjesstraat heb jij daar geen overtreding begaan.
Afwachten of je uberhaupt een acceptgiro thuis krijgtquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:47 schreef Zuen het volgende:
Hij heeft dus een verkeerde woonplaats genoteerd, plus een semi-verkeerd adres.
Weet niet hoe dat nu is maar mijn pa heeft al een paar keer gehad met fout parkeren dat ze verkeerde plein hadden opgeschreven en hij mocht ze verscheurenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar als het een knullige verschijving is ben je alsnog de lul![]()
Strakke actiequote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:49 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Weet niet hoe dat nu is maar mijn pa heeft al een paar keer gehad met fout parkeren dat ze verkeerde plein hadden opgeschreven en hij mocht ze verscheuren.
Ach ja dat zijn van die dingen onder het mom van: "Wie brutaal is heeft de halve wereld" ofzoquote:
stagequote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:10 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Als ze zoeen automaat hier neer zouden zetten!.
Alles goed eerwaarde?quote:
Dat is Yvonne. Ze is een beetje moe en loopt dus niet zo hard meer op de möbiusband die FOK! aandrijft. Breuls zou haar al lang afgelost moeten hebben, maar hij is waarschijnlijk te druk met... ja, met wat eigenlijk?quote:
Wow zullen we ruilenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:11 schreef Merel1808 het volgende:
Merel was even aant werk, de baas kwam binnenEn goh, wat ben ik nuttig geweest, al het werk was al af, mocht ik wel enveloppen open gaan maken en de inhoud op datum leggen
jij bent nuttig bezig!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:11 schreef Merel1808 het volgende:
Merel was even aant werk, de baas kwam binnenEn goh, wat ben ik nuttig geweest, al het werk was al af, mocht ik wel enveloppen open gaan maken en de inhoud op datum leggen
Hmjawel. Vandaag nog vrij ivm studiedag leraren, en lekker weer. Dus goed.quote:
Wil jij ook voor 3 euro per uur envelopinhoud op datum leggen?quote:
* F5 op sitequote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:13 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Wil jij ook voor 3 euro per uur envelopinhoud op datum leggen?Wachten tot er een vacature op de site staat dan maar hé?
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:11 schreef Merel1808 het volgende:
kies mij!!!!!!!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:13 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Wil jij ook voor 3 euro per uur envelopinhoud op datum leggen?Wachten tot er een vacature op de site staat dan maar hé?
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:15 schreef Sloffie het volgende:
[..]
dus jíj maakt die site ook al zo sloom![]()
Ben niet langharig hoorquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:13 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Hmjawel. Vandaag nog vrij ivm studiedag leraren, en lekker weer. Dus goed.
En met jou, mijn langharige vrind?
Ik was nog veel eerder hoorquote:
Ik ben (tijdelijk) gescheiden met marly.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:15 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Is er nog nieuws uit de PUB-hoek? Ik weet al van de FOK!stokknokploeg...
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:17 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik ben (tijdelijk) gescheiden met marly.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:16 schreef VASND het volgende:
[..]
Ben niet langharig hoor.
Ik heb een relaxed dagje, lekker 666 posts doen en verder beetje gitaar spelen.
kijk maar uit, die gaan je huis binnenvallen net zoals in dat reclamespotje!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:18 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Neee, naja vooruit als het maar niet BIG is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |