Ik denk dat ze even een collega is aangeschotenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:35 schreef VASND het volgende:
Merel is ook dood?
Kun je in ieder geval nog even snel wegrennen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:36 schreef Soepkip-je het volgende:
Blijkbaar
Maar nog.. bovenop is oook zo iets.. als je dan opeens moet kotsen ligt ze meteen helemaal onder....
quote:
Cijfertjes geilquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:39 schreef VASND het volgende:
Iedereen hier in mn msn heeft (6) in zn naam staan, luistert Iron Maiden's "Number Of The Beast" of heeft wel wat anders wat te maken heeft met 6-6-6 in zn naam staan
Ja doh, maar het viel me gewoon even op.quote:
Ok.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:40 schreef VASND het volgende:
[..]
Ja doh, maar het viel me gewoon even op.
Hoe ging je pw?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:41 schreef -Marlii- het volgende:
Ik heb nog geen ramp meegemaaktja dat ik me toch nog weer bijna verslapen had voor mn pw, ik die kut po wee rmet dat kut mens moest maken, maar verder niks bijzonders eigenlijk
Ik wed dat je een 6 hebtquote:
dan moet ik al die hele teksten allemaal fout hebben volgens mijquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:43 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik wed dat je een 6 hebt![]()
!L;1;1';l1"!;!:D:dD:!":d1
Aj, uuhm. bleh,.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:43 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
dan moet ik al die hele teksten allemaal fout hebben volgens mij
Kloptquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:46 schreef VASND het volgende:
LEVEN!
Tja sorry, deze toets ging over 2 hoofdstukken en er werden meer woorden gevraagd (6 oefeningen à 10 woorden) dan grammaticaquote:
ik slaap ook halfquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:47 schreef VASND het volgende:
Ze zijn wel verdacht mak vandaag, die pubers.
In de ban van 666quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:47 schreef VASND het volgende:
Ze zijn wel verdacht mak vandaag, die pubers.
6 oefeningenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:47 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Tja sorry, deze toets ging over 2 hoofdstukken en er werden meer woorden gevraagd (6 oefeningen à 10 woorden) dan grammaticaAlhoewel, woorden waren maar 9 opgaves meer dan de gram
En 2 teksten van in totaal 30 vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |