niksquote:
Nou dan.quote:
Jawel hoorquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:09 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Werkt bij julie msn ook niet?
Het werkt hier primaquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:09 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Werkt bij julie msn ook niet?
Nu bij mij ook, Internet Explorer stond op ofline weergeven, dat vind ie niet goedquote:
Tsjah..quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nu bij mij ook, Internet Explorer stond op ofline weergeven, dat vind ie niet goed
doe je goedquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nu bij mij ook, Internet Explorer stond op ofline weergeven, dat vind ie niet goed
ik ookquote:
Ik ook. Zelfs zolang als ik maar wilquote:
Sorry, ik bedoelde vakantie.quote:
Ja, maar jij bent werkeloosquote:
Ik ben al lang blij dat ik vandaag niet tot 5 uur op school moet zitten wat meestal zo isquote:
Ja, gestopt met werken omdat ik niet zo hard meer hoef jaquote:
dat heb ik over 5 lesdagen welquote:
Loterij'tje gewonnen?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, gestopt met werken omdat ik niet zo hard meer hoef ja![]()
Ik heb hard genoeg gewerkt en kan nu op mijn luie reet blijven zittenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Stelletje luie donders hier allemaal![]()
LAMBALLEN!!![]()
![]()
Ik kan er ook niets aan doen, mijn school wil nu eenmaal niet dat ik na mn examens nog aanwezig ben.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
LAMBALLEN!!![]()
![]()
Een leuke rechtzaak tegen mijn ex-werkgeverquote:
sorryquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
LAMBALLEN!!![]()
![]()
ok, ik had dat vorig jaar ookquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:21 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik kan er ook niets aan doen, mijn school wil nu eenmaal niet dat ik na mn examens nog aanwezig ben.
Haha, doe je goed dan.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een leuke rechtzaak tegen mijn ex-werkgever![]()
Welke winkel?quote:
Ja, leuk dat je een leuke som geld meekrijgt, anderzijds best raar dat het zo looptquote:
Precies, tis toch mooi meegenomen, maar wat was er de aanleiding voor dan?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, leuk dat je een leuke som geld meekrijgt, anderzijds best raar dat het zo loopt
Maar goed, ik ben er niet rouwig om en zoek in september ofzo wel iets anders![]()
Roken op de werkvloer. Mijn baas vond het nodig daarmee door te blijven gaanquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:25 schreef VASND het volgende:
[..]
Precies, tis toch mooi meegenomen, maar wat was er de aanleiding voor dan?
In principe niet eens iets ergs dusquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Roken op de werkvloer. Mijn baas vond het nodig daarmee door te blijven gaan![]()
Nou, ik vond het wel behoorlijk irritant. Ik heb astma en had er dus ook best wel last vanquote:
ooh das wel minder jaquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik vond het wel behoorlijk irritant. Ik heb astma en had er dus ook best wel last van![]()
Daarom heb ik die motherfucker ook een poot uitgedraaidquote:
Dan is het inderdaad gewoon terecht.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik vond het wel behoorlijk irritant. Ik heb astma en had er dus ook best wel last van![]()
Naja dat hoop je danquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daarom heb ik die motherfucker ook een poot uitgedraaid![]()
whehequote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daarom heb ik die motherfucker ook een poot uitgedraaid![]()
Maar écht vrijwillig weggaan is het dus niet geweest. Ik ben wel degene die de procedure is gestaat. Oh well, het is nu geweestquote:
Ja, hard tegen hard dan maar inderdaadquote:
Vind het nogal een hoog bedrag eigenlijkquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:43 schreef Zuen het volgende:
Klopt het dat je een boete krijgt van 50 euro als je met je fiets door rood rijdt, maar wel ID bij je hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |