Watser nog meer mee dan?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:32 schreef 205_Lacoste het volgende:
De dude die Dries post is meer emo, maar dat is niet alleen het haar.
Ow hehe, best wel idd, hij kijkt zo sipquote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:57 schreef 205_Lacoste het volgende:
Die hele kerel kijkt emo uit z'n ogen. De andere heeft meer fotomodel look.
Damn, dat klinkt gay
Nee, een topic over je haar vollöllen is happy hetero.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:57 schreef 205_Lacoste het volgende:
Die hele kerel kijkt emo uit z'n ogen. De andere heeft meer fotomodel look.
Damn, dat klinkt gay
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:28 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Nee, een topic over je haar vollöllen is happy hetero.
voor mijn doen is het wel kortquote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:43 schreef 205_Lacoste het volgende:
Kort is het nog steeds niet te noemen, korter wel.
Totti is naar de kapper geweest!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:27 schreef 205_Lacoste het volgende:
Nog wat plaatjes ter illustratie:
[afbeelding]
Zoiets:quote:Op maandag 12 juni 2006 21:01 schreef dewitteparel het volgende:
Wat is uiteindelijk de bedoeling? Achter zeker mooie lengte, maar wat wil je voor dan?
haha, het irritantste vond ik de lengte dat het net wel net niet achter je oren kan. Dan flippert het steeds naar vorenquote:Op maandag 12 juni 2006 21:44 schreef Dionydos1 het volgende:
[..]
Zoiets:
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar het haar van voor kan nog niet achter me oren.. (Wat overigens heel irritant is)
Whaha, wilde net gaan posten idd, zo gigantisch zonde. Al mijn haar-idolen (quote:Op maandag 12 juni 2006 21:04 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Totti is naar de kapper geweest!Nu op Nederland 2, Italie - Ghana. Ziet er niet uit.
Zijn kapsel was toch wel ongeveer mijn streven, toch jammer dat hij het dan verneukt.quote:
Mja, maar liever lang haar dan kort haar hoor... Enneh.. zo lang is jouw haar helemaal nietquote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:59 schreef Hammet het volgende:
Ik ben er vandaag achter gekomen dat langer haar in de zomer niet altijd erg relaxed is
Ik ook niet. Een beetje slierterig... Alhoewel dat niet veel verschilt van mijn kapsel, moet ik zeggen.quote:
Het komt al tot mijn wenkbrauwen hoorquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:40 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Mja, maar liever lang haar dan kort haar hoor... Enneh.. zo lang is jouw haar helemaal niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |