Moet je straks eens opletten hoe hard ik weer lang haar wil hebbenquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:32 schreef SatanicWarrior het volgende:
OMG, vervolg je een topic over het willen van langer haar, ga je vervolgens zelf het tegenovergestelde doen.![]()
Zo lang heb ik het maar ik ga er toch wat vanaf halen. Het in model brengen is gewoon té kut. Ofja, het gaat gewoon snel weer uit model en het zit bovenop al snel te plat vind ik.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:32 schreef Egg het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoiets dus (ging vorige posr een beetje fout sry)
Ben ik weer met mn tip van de dagquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:58 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Moet je straks eens opletten hoe hard ik weer lang haar wil hebben
Zie het maar als een afscheidsopening
Ik ben een paar weken geleden naar de kapper geweest, voordat ik het wist was het een stuk korterquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:41 schreef Egg het volgende:
Hoe lang is het nu bij jou en doe jij je haar overdag? Gewoon alles naar voren ofzo?
Wat voor een gel/wax gebruik je?![]()
zulk haar zal ik wel hebbnquote:Op woensdag 7 juni 2006 20:55 schreef moon1702 het volgende:
Wat leuk dat jullie massaal aan de wat langere lokken gaan! Staat veel leuker (vind ik toch), zeker met wat slag erbij.
Neem hier een voorbeeld aan![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
dat zijn gave kapsels! Ook niet overdreven lang, maar wel met stijl!quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:55 schreef moon1702 het volgende:
Wat leuk dat jullie massaal aan de wat langere lokken gaan! Staat veel leuker (vind ik toch), zeker met wat slag erbij.
Neem hier een voorbeeld aan![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
neigt nogal naar zo'n emo kapsel en daar ben ik niet zo wild vanquote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:48 schreef -Dries- het volgende:
[afbeelding]
zo'n kapsel vind ik ook best vet
Nou, dan vind ik dit bijv. meer emo:quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:02 schreef Samson het volgende:
[..]
neigt nogal naar zo'n emo kapsel en daar ben ik niet zo wild van
hehe, ik zei ook alleen maar dat het er naar neigt...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:05 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Nou, dan vind ik dit bijv. meer emo:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |