quote:
Frankfurt Galaxy heeft voor de derde
keer de World Bowl veroverd door in de
kampioenswedstrijd Rhein Fire met 35-16
te verslaan.
Jonas Lewis werd uitgeroepen tot MVP
(Most Valuable Player) van het duel.De
speler van Frankfurt boekte een totale
terreinwinst van 126 yards en scoorde
een touchdown.Ook Robert Gillespie,die
volgend seizoen uitkomt voor Washington
Redskins,scoorde een touchdown en legde
88 yards af.Galaxy kwam op 418 yards
uit,tegenover 371 voor Rhein Fire.
In de eerste helft nam Frankfurt al een
voorsprong van 25-9 en liet Rhein Fire,
dat vorig jaar ook verliezend finalist
was,in het verdere verloop kansloos.
en terechtquote:Op zaterdag 10 april 2004 21:02 schreef mitt het volgende:
stond een opvallend stuk in de Sportweek, die hebben er ook weinig vertrouwen iin.
Achja, die Duitsers kunnen beter een Bundesliga gaan opzetten ofzo..quote:Op zaterdag 10 april 2004 21:59 schreef SpankSpankeronie het volgende:
[..]
en terecht
2e nederlaag is binnen
28-17 voor de Berlin Thunder
Liever niet; blijft er niks meer over van de NFL Europe en dus ook niet meer van de Admirals...quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:42 schreef mitt het volgende:
[..]
Achja, die Duitsers kunnen beter een Bundesliga gaan opzetten ofzo..
Idd, al zat ik zelf wel behoorlijk mee te schreeuwen (De-fense!) en mensen om ons heen ook wel. Maar ik heb het enthousiaster meegemaakt idd.quote:Op zondag 11 april 2004 15:09 schreef Canon23 het volgende:
Wedstrijd redelijk....sommige tackles/ hits waren leuk...de special plays (waaronder die fake reverse wr pass for TD) maakte het wat leuker...sfeer in het stadion was gewoon niet het echte admiral sfeertje....de aankleding en verzorging van de dag vond ik zwaar tegen vallen, zeker gezien het feit dat het het jubileum feestje moest zijn... welk feestje ?!?! ... tis dat ik leuk gezelschap had, maar verder viel het eigenlijk best tegen...
Op deze manier geef ik de NFL gelijk mbt het behoudt van de Admirals....wel jammer voor Footballend nederland waar ik zelf ook onderval, maar so be it denk ik dan
Hehe idd, leek wel op live zang i.c.m. polyfone ringtoon als begeleiding...quote:Op zondag 11 april 2004 15:39 schreef Canon23 het volgende:
Ik heb eigenlijk alleen dee aankondiging van Joling gehoord en ben blij toe... Soulvation op zich nie slecht idee, maar tis niet mijn muziek...en ik zie liever hiphop ofzo bij Football....Het geluid was trouwens ook rond uit knudde bij soulvation..
In de modder gelegenquote:Op zondag 18 april 2004 18:54 schreef SpankSpankeronie het volgende:
3-0
wat hebben die 2 teams in godsnaam gedaan tijdens die wedstrijd ?
Kurt kan zo weer bij de Admirals aan de bak als QBquote:Op dinsdag 20 april 2004 17:01 schreef Fredgroes het volgende:
Misschien niet helemaal op zijn plaats maar toch ook maar hier
Kurt Warner (quarterback 1998 Admirals) is per 1-6-2004 ontslagen bij de St. Louis Rams.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |