quote:Gelukkig zijn Daft en Andrus fervent aanhangers van de passing game!!
Op zondag 14 april 2002 21:16 schreef Almighty het volgende:
[....]Alleen mogen ze de running game nog wat aanpassen, de defense van de Fire doorzag deze elke keer (op de touchdown na dan)
Deze zaterdag zit ik er gewoon weer tegen de Barcalona Dragons.
Hopelijk gaan de Admirals een keer verhuizen, dit jaar zaten er bij twee wedstrijden (geloof ik) minder dan 10.000 mensen. Arnhem heeft mijn voorkeur, mede doordat de Admirals hier ook veel duitse fans kan aantrekken. Tis triest maar nodig.
We suck again, every fucking season!
quote:ach ja...het kan altijd erger. Ik heb een tijdje lang de Dallas Cowboys moeten aanzien. En daar word je helemaal niet vrolijk van...van hun cheerleaders wel
Op donderdag 06 juni 2002 17:30 schreef kavorka het volgende:
Schitterend seizoen draaien de Admirals weer zeg! Na een goede seizoensopening (2x winst) werd er 6x op rij verloren. Een waar dieptepunt in de Admirals en NFL Europe (World Bowl) historie. Toch is het team niet heel erg slecht, het ontbreekt gewoon aan een klein beetje geluk. Niet voor niks werden de meesten wedstrijden verloren met een heel klein puntenverschil!Deze zaterdag zit ik er gewoon weer tegen de Barcalona Dragons.
Hopelijk gaan de Admirals een keer verhuizen, dit jaar zaten er bij twee wedstrijden (geloof ik) minder dan 10.000 mensen. Arnhem heeft mijn voorkeur, mede doordat de Admirals hier ook veel duitse fans kan aantrekken. Tis triest maar nodig.
We suck again, every fucking season!
Tip: ga na de wedstrijd eens naar 'The Three Sisters' op het Rembrandtplein, daar komt de medische staf (en soms ook spelers) na de wedstrijd...
Zo ben ik een keer uitgenodigd om de wedstrijd vanaf het veld te volgen.
quote:Spank zat Zaterdag ook in den Arena,vak 121 rij 8 stoel 196 naast de trap,zeer makkelijk als je steeds bier moet halen.
Op donderdag 06 juni 2002 20:51 schreef static het volgende:
Toch een vreemd idee dat er vrij veel Fokkers om je heen zitten bij wedstrijden (ik zit overigens altijd 121/122).
Meetingideetje?
En wie gaat er de 22e naar de World Bowl X in Düsseldorf?
Wordt waarschijnlijk Galaxy - Rhein Fire.
als Rhein Fire thuis speelt in het RheinStadion, zitten daar gemiddeld 42.000 mensen. (In het stadion passen er ongeveer 55.000, incl. staanplaatsen.)
Vergelijk:
Fortuna Düsseldorf, de voormalige Bundesliga-Club, inmiddels niets meer dan een Regional-Liga clubje, die ieder seizoen moeten vechten om in de Liga te blijven, waarvan het RheinStadion eigenlijk is, krijg per thuiswedstrijd slechts 2.000 (zeg: tweeduizend) bezoekers.
Super is het daar, 33.000 idiote fans, in duitsland leeft het echt veel meer dan hier. De Power Party daar bv. is al echt iets, niet zoiets triest als in Amsterdam. Ook gezellig met de duitsers bbq-en voor de wedstrijd op het grasveld daar, schitterend
Echt een aanrader dus..
Heerlijk wedstrijdje om het thuisseizoen mee af te sluiten. Mocht ook wel na een dramatisch seizoen. Better luck next year!
En hulde aan de cheerleaders
quote:JAAA!!
Op zaterdag 08 juni 2002 23:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik hoorde dat JP er ook was. Nog gezien?
code:Dit zijn dus de uitslagen van afgelopen zaterdag.A'DAM ADMIRALS 38 Barcelona Drag. 24
Frankfurt Galaxy 0 Rhein Fire 3
quote:Correctie:
Op zondag 09 juni 2002 00:30 schreef Golfen het volgende:code:Dit zijn dus de uitslagen van afgelopen zaterdag.A'DAM ADMIRALS 38 Barcelona Drag. 24
Frankfurt Galaxy 0 Rhein Fire 3
Ik dacht dat in een wedstrijd altijd ontzettend veel punten gescoord werden. Maar 0-3 is dus ook gewoon mogelijk
code:Vaag, op teletekst staat ook 38 - 24 maar ik was er bij en ik weet toch zeker dat het 45 - 27 wasA'DAM ADMIRALS 45 Barcelona Drag. 27
[Dit bericht is gewijzigd door ChillyWilly op 09-06-2002 11:20]
Dan was de eindscore 45 - 31 en had het scorebord het dus fout...
Admirals - Dragons 45 - 31
Paid Attendance: 13146
Iedereen nog gehoord wat Diliberto zei na afloop? Vraag was of ie volgend jaar weer bij de Admirals zou spelen..hij antwoordde dat ie graag zou willen als de Admirals er volgend seizoen nog bijzijn. Gaan ze dan toch verhuizen of wordt het team (door tegenvallende toeschouwersaantallen en mismanagement (verlies lijden)) opgedoekt. We horen het nog wel.
Echt nederlands American Football news:
vanmiddag hebben de Rotterdam Trojans met 06-07 uit gewonnen tegen de Amsterdam Crusaders. Hierdoor zijn de Trojans 2e geworden en spelen ze 23 juli in Rotterdam tegen de Zoetermeer Black Angels de halve finale. De andere halve finale wordt in Hilversum gespeeld; Hilversum Hurricanes - Amsterdam Crusaders.
quote:Hmmm, dacht al heb ik nou teveel gedronken. Had de score dus toch goed gezien.
Op zondag 09 juni 2002 18:53 schreef kavorka het volgende:
Officiele Eindstand:Admirals - Dragons 45 - 31
quote:De LMK was ook naar Düsseldorf getogen. Gave wedstrijd (zeker eerste helft) , leuke sfeer rond het stadion, jammer van de kotsende duitser naast de LMK in het stadion......
Op zondag 16 juni 2002 00:15 schreef JSR het volgende:
Rhein Fire - Amsterdam Admirals.10-28 gewonnen.
zeer coole match.
post later nog bijzonderheden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |