quote:Daar was ik bij.
Op woensdag 10 april 2002 17:59 schreef static het volgende:[..]
Ze hebben daar een keer een wedstrijd gespeeld, het veld is te kort wat een nogal komische situatie opleverde: er werd maar 1 kant op gespeeld.
Dit jaar ga ik ook wel naar 1 wedstrijd. Ik zit niet zo goed in de slappe was, bovendien wordt een wedstrijdje Admirals altijd gecombineerd met een nachtje Amstedam, dus al bij al is het wel een prijzig gebeuren.
Weet iemand hoe elke team er voor staat in de voorbereiding?
quote:Ja, dat was een memorabele wedstrijd (ik was er ook), was de eerste keer dat de coach uitgefloten werd door het publiek (en terecht).
Op woensdag 10 april 2002 18:14 schreef Citroentje het volgende:[..]
Daar was ik bij.
Dat was toch tegen de Claymores die ze kansloos verloren...
quote:Al Loserbill?
Op woensdag 10 april 2002 18:27 schreef static het volgende:[..]
Ja, dat was een memorabele wedstrijd (ik was er ook), was de eerste keer dat de coach uitgefloten werd door het publiek (en terecht).
quote:Yep...
Op woensdag 10 april 2002 18:44 schreef kavorka het volgende:[..]
Al Loserbill?
Vorig jaar met de bus en teanmgenoten naar de ArenA geweest en een wedstrijd tegen Frankfurt of een andere duitse ploeg gekeken. Na 10 minuten zat 99% aan de bar hun ArenA's er doorheen te jassen, omdat ze er geen reet van snapte. Ik zat nog met een mannetje of 3 te kijken, terwijl Silvio (met een 100% score) de winnende treffer maakte voor de Admirals.
Daarna zijn we met z'n allen nog in de spelershome geweest en aardig wat BN'ers gezien.
Kortom ik vond het een toffe avond en we gaan dit jaar geloof ik nog een paar keer...zie er al naar uit.
quote:VET!
Op woensdag 10 april 2002 20:14 schreef Hemmond het volgende:
Mijn voetbaltrainer Silvio Diliberto is al 3 jaar (geloof ik) kicker voor de Admirals.
Mijn spaanse lerares kende een speler van de admirals die een club in Hilveresum heeft, Bacarra. maar ik ben vergeten wie het was. misschien kurt warner maar dat lijkt me sterk
quote:Ik weet wie je bedoelt, die is twee jaar geleden gestopt.
Op woensdag 10 april 2002 20:29 schreef _Fulton_ het volgende:[..]
VET!
Mijn spaanse lerares kende een speler van de admirals die een club in Hilveresum heeft, Bacarra. maar ik ben vergeten wie het was. misschien kurt warner maar dat lijkt me sterk
quote:Frank Temming moet dat zijn...
Op woensdag 10 april 2002 20:29 schreef _Fulton_ het volgende:[..]
VET!
quote:Die bedoel ik...
Op woensdag 10 april 2002 22:38 schreef kavorka het volgende:[..]
Frank Temming moet dat zijn...
quote:Jason Shelley? Maar dat was volgens mij een "negertje".
Op woensdag 10 april 2002 22:43 schreef nickname18 het volgende:
Hoe heet ook alweer die blanke kleine wide receiver die bij Al Loserbill niet meer welkom was, en daardoor vertrok naar een Arena footbaal team? Één jaar voordat Loserbill zelf vertrok?
Anders Todd Doxzon
quote:ja inderdaad hij is al een tijdje gestopt
Op woensdag 10 april 2002 21:31 schreef static het volgende:[..]
Ik weet wie je bedoelt, die is twee jaar geleden gestopt.
quote:Jason shelley was het niet. Die zat er in 200 ook bij, maar toen was de persoon in kwestie al geweigerd door Luginbill.
Op woensdag 10 april 2002 23:10 schreef kavorka het volgende:[..]
Jason Shelley? Maar dat was volgens mij een "negertje".
Anders Todd Doxzon
quote:Laatste gok; James Kidd of Joe Douglass, verder kom ik niet meer met mijn geheugen.
Op donderdag 11 april 2002 15:43 schreef nickname18 het volgende:[..]
Jason shelley was het niet. Die zat er in 200 ook bij, maar toen was de persoon in kwestie al geweigerd door Luginbill.
Doxzon was het volgens mij ook niet. De persoon die ik bedoel scoorde aan de lopende band.
Moet bijna wel Joe Douglass zijn, deed ie ook niet de punt-returns?
quote:Voor het eerst in 7 seizoenen dat ze met een overwinning starten!
Op zondag 14 april 2002 16:50 schreef kavorka het volgende:
27-10 gewonnen van Dusseldorf Rhein Fire; ik vond vooral de Defense vd Admirals er goed uitzien! Het kan een mooi seizoen worden
quote:Klopt...
Op zondag 14 april 2002 20:00 schreef _Fulton_ het volgende:
wie is ook alweer de huidige houder van de World Bowl?
Ik was nota bene naar die wedstrijd toe gegaan maar ben et vergeten
Berlin Thunder toch?
quote:13.743 betaalde toeschouwes waren er volgens nfleurope.com
Op zondag 14 april 2002 21:16 schreef Almighty het volgende:
Heerlijk sfeertje nog steeds bij de Admirals! Zeker weten dat ik er bij ben elke keer als ze thuis spelen! De defense zag er zeker lekker uit. Alleen mogen ze de running game nog wat aanpassen, de defense van de Fire doorzag deze elke keer (op de touchdown na dan)
lekker sfeertje zeker weer, ik heb gehoord dat ze geen kaarten meer willen verkopen voor de 2e ring; weet iemand daar meer over?
quote:Ik ga denk ik 1 juni (das de enige dag dat ik kan...) tegen Frankfurt Galaxy.
Op zondag 14 april 2002 20:37 schreef _Fulton_ het volgende:
en daar spelen ze 20 April ook gelijk tegen
mij lijkt 8 Juni tegen de Dragons wel eeen leuke wedstrijd om naar toe te gaan dit seizoen, dan ben ik ook klaar met school
Wat is de stand nu trouwens? Kan ik nergens vinden...
quote:JA Joe Douglass!!!!!!!
Op donderdag 11 april 2002 16:49 schreef kavorka het volgende:[..]
Laatste gok; James Kidd of Joe Douglass, verder kom ik niet meer met mijn geheugen.
Moet bijna wel Joe Douglass zijn, deed ie ook niet de punt-returns?
Enne, 3 mei(vrijdag om 20:00 tegen Berlin Thunder) ga ik weer maar dan met een grote groep.
We moeten dat stadion volkrijgen!
quote:Staat sinds vandaag op www.nfleurope.com
Op maandag 15 april 2002 12:06 schreef thurminator het volgende:[..]
Wat is de stand nu trouwens?Kan ik nergens vinden...
2002 STANDINGS
W L T
Scotland 1 0 0
Amsterdam 1 0 0
Frankfurt 1 0 0
Berlin 0 1 0
Rhein 0 1 0
FC Barcelona 0 1 0
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |