Breuls, zeker kijken maandag, ik denk dat ze een soort uitzendcontract hebben afgesloten, net als dat handballen in het verleden op de maandagavond.
BTW de uitslagen kan je ook vinden op NOS teletekst; http://teletekst.nos.nl/cgi-bin/tt/nos/page (pagina 604)
quote:
op 05-10-2000 om 02:29 PM schreef beelzebub het volgende:
[offtopic]
Jaap wat is dat voor geinige plaatje? Ben je nu honbalfan geworden? En welke Angels mogen dat dan wel niet zijn?
[/offtopic]
hehe baseballfan (honkbal is een raar woord dat ik niet graag gebruik
) was ik sowieso al... De Anaheim Angels zijn het... spelen in de AL west in de VS dus.
de eerste wedstrijd is op zondag de 28ste en een kaartje kost fl. 27,50 (altijd plaats)
hope to see you there,
WHERE GETTING MORE FANS EVERYDAY!!
Ook die cheer(of wasset chear)leaders zijn om te .
Nog een paar klasgenotes in die pakjes gezien
ik zit in vak 114.
quote:Ik zit in vak 121.
Op woensdag 10 april 2002 00:03 schreef nickname18 het volgende:
Ik ben er ook bij.
Ze gaan dit keer alleen de eerste ring bezetten en de tweede ring laten ze doicht (hoewel je dat tegenwoordig niet dicht mag noemen )ik zit in vak 114.
quote:Het Olympisch Stadion zuigt... Er zit zo'n fijne sintelbaan omheen zodat je alles 2x kleiner ziet, en het veld is te kort...
Op woensdag 10 april 2002 00:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
Olympisch zou een veel betere keuze zijn..(ze krijgen de ArenA toch nooit vol)
quote:Heeej... Daar zit ik ook altijd!
Op woensdag 10 april 2002 12:19 schreef Almighty het volgende:[..]
Ik zit in vak 121.
Ik ga elke wedstrijd trouwens....
Edit: niet helemaal waar, ook wel eens in 119.
[Dit bericht is gewijzigd door static op 10-04-2002 17:59]
quote:Ze hebben daar een keer een wedstrijd gespeeld, het veld is te kort wat een nogal komische situatie opleverde: er werd maar 1 kant op gespeeld.
Op woensdag 10 april 2002 13:01 schreef PokerFace het volgende:[..]
Het Olympisch Stadion zuigt... Er zit zo'n fijne sintelbaan omheen zodat je alles 2x kleiner ziet, en het veld is te kort...
Ik ben een stuk of 2x geweest. Steeds tegen de Claymores geloof ik maar dat ben ik allemaal vergeten
Ik ben ook de vorige keer naar die World Bowl in de Arena geweest. Dat was toen wel een saaie wedstrijd maarja.
die van de admirals zijn nogwel geinig
stom alleen dat ik steeds op die 1e ring zit
Volgende keer toch proberen om ook eens in die 100 vakken te komen ipv 400
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |