BTW wordt het wat a.s. zondag?
De Admirals doen in ieder geval genoeg aan publiciteit; vandaag reed er een bus met muziek en cheerleaders van de admirals door Amsterdam!
----------
ik sport niet ik rook...
quote:
op 04-28-2000 om 09:51 PM schreef Abma het volgende:De spelregels van het football zijn ook complexer dan het 'gewone' voetbal. Dit is volgens mij een van de oorzaken dat A.F. niet zo aanslaat in Nederland.
dat geloof ik ook, maar AF is eigenlijk heel simpel: bal over de lijn (vergelijkbaar met bal in het net)
en... het is zeker niet simpel de bal over een lijn drukken... het is een hele ingewikkelde krachtsport...
ik bedoelde met "simpel" dat het niet moeilijk te begrijpen is...
Nee, ff die bal erover doe je inderdaad niet zomaar...
maar de sport word dus ook steeds populairder... laatst was er een of ander toernooi (streetsoccer) bij ons op school en er was ook een soort stand bij van de Admirals, je kon flagfootball enz spelen en t-shirts winnen enz en iedereen was best wel geinteresseerd...
Admirals Nieuws:
-Jim Kubiak heeft na 5 minuten zijn hand gebroken en is voor de rest vh seizoen uitgeschakeld
-"Big John", oftewel Jonathan Kirksey is terug om de defense te versterken
AD, maanda 1 mei 2000
[Dit bericht is gewijzigd door Jaap (Datum 01 Mei 2000).]
het is tenminste iets!
En als de Admirals ooit nog een keer de world bowl winnen , wordt het vanzelf populairder...
ps.: voor je favoriete teams (Rams rule), klik hier
http://www.nfl.com
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |