staat dat niet op de bijsluiter?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:32 schreef Klonk het volgende:
pfff, rotmedicijnen maken me hartstikke duf, maar moet nu wakker blijven zit te wachten op een glazenzetter
en dat allemaal omdat ik moest spelen met een Stuiterbal en dat op mijn leeftijd...
ik ga maar eens wat scannen
quote:
O dat zou goed kunnen idd, anders zou hij/zij zo langzamerhand toch wel geweest moeten zijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:44 schreef Klonk het volgende:
ik hoor de mijne vanuit mijn fok! plekkie
mischien vandaag bezorging als op maandag ?
en de anti-climax als het weer Finland blijkt te zijn.....quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:03 schreef Klonk het volgende:
ik vind dat het leukste van PC, het spannende moment als je om een nieuw adres vraagt en dan het landkaartje te zien krijgt
Dus ik zit een beetje vanquote:The magnets arrived today and I just love them, thank you. My daughter is very interested in Jip en Janneke now and wants to look them up on the internet. : )
Thanks so much!
Rachel
niet dat je dat engelse lijntje kan zien, maar tochquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:40 schreef QTPi het volgende:
Jajajajaja ze is net geweest.mijn postbodinnetje
2 Kaarten vandaag: 2 officiële zomaar. Mijn 1e off. uit GBNieuw lijntje erbij dus
![]()
Ja, die andere is uit Finland...
[afbeelding]
Nou dat is m dan....
haha, daar ging het me helemaal niet om hoorquote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb je kaartje écht wel bewaard hoor.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |