Oe ja, ik kan er niks aan doen. Ik fok me suf en alles is op tv te zien Lamon.quote:Op maandag 12 juni 2006 01:28 schreef Lamon het volgende:
[..]
Slechte zaak, Tong, je wil toch niet dat ik werkeloos word?
Mysterious Skin (Dank Mike, I.R. en Lamon)quote:
Ik huur niks meerquote:Op maandag 12 juni 2006 01:27 schreef tong80 het volgende:
Hebben jullie ook dat het styeedfs minder wordt vroeger huurde ik 2 films per week tegenwoordig 2 per half jaar.
Ik heb dat nog maar zeer zelden, dat ik een film nog een keer moet zien. Der Untergang was denk ik de laatste. Van iets eerder 21 Grams (ben érg benieuwd naar zijn nieuwste: Babel: alle ingrediënten aanwezig nieuw meesterwerk Iñárritu ) en van veel eerder, maar nog vrij recent gezien: This Is Spinal Tap. Ja, die moest ik hebben. Hi-la-risch.quote:Op maandag 12 juni 2006 01:26 schreef Lamon het volgende:
Bij mij is het niets meer of minder dan dat ik denk na het kijken van een film, die MOET ik hebben om veel vaker te kunnen zien.
The Machinist, Mysterious Skin en Sin City zijn nog steeds de laatste drie die in die categorie vielen, geloof ik.
Dan tip ik deze (zoeken naar Daybreak) even.quote:Op maandag 12 juni 2006 01:30 schreef ElizabethR het volgende:
Mysterious Skin (Dank Mike, I.R. en Lamon)
Betty Blue (Voor de 30e keer ofzo gekeken)
En ik heb vanavond eindleijk 'Walk the Line' gezien. Ik haat die muziek, alles is terug te leiden naar hetzelfde riedeltje: Ding dingedingedinge Ding dingedingedinge Ding dingedingedingeding, pom pom pom (perpetuum mobile style). Maar die film was wél goed!
Ik bedoel maar.quote:Op maandag 12 juni 2006 01:34 schreef ElizabethR het volgende:
Ik huur niks meer
Ik heb een PC en een zooi torrents
quote:Op maandag 12 juni 2006 01:39 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb een onoplettende AH bewaking en een grote tas, waarin ik de boodschappen kan verstoppen.
Tja, ik ben 1 van de laatste idiote Nederlanders die nog terug gaat naar de kassiere als ik te weinig betaald heb.quote:Op maandag 12 juni 2006 01:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jazeker!! En die de moeite waard zijn worden keurig ge-NERO-ot en voorzien van hoesje en dergelijke
Of zoals mijn oma van 99 jaar altijd zegt: 'Je mot een kans op graatsjes (gratis) angrijpuh, wijffie. Leefun is feels te duur!'.
Het is een raar woord, maar het moet wel met een d.quote:Op maandag 12 juni 2006 01:45 schreef ElizabethR het volgende:
ge-NERO-ot
quote:oma van 99 jaar
O jemig, maar dat doe ik ook!! En als ik een knip vind, met veel geld erin, zoals twee maanden geleden, dan gaat die naar de politie. Als de kassiere me teveel terug geeft zeg ik het ook. Als iemand iets laat vallen, raap ik het op en geef het terug.quote:Op maandag 12 juni 2006 01:48 schreef Lamon het volgende:
[..]
Tja, ik ben 1 van de laatste idiote Nederlanders die nog terug gaat naar de kassiere als ik te weinig betaald heb.![]()
Ik zie het niet zozeer als stelen. Serieus niet.quote:Maar stelen is wel een acceptabel iets geworden de laatste jaren, ja.
Welnee, het woord bestaat niet eensquote:Op maandag 12 juni 2006 01:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
Het is een raar woord, maar het moet wel met een d.
4 September wordt ze 100. En eigenwijs als ze is gaat ze dat gewoon halen. Helaas heb ik haar genen niet geerfd ben ik bangquote:
Alleen van de cd's die ik gekocht heb, of ga kopen.quote:Op maandag 12 juni 2006 01:55 schreef ElizabethR het volgende:
Heb jij ook geen MP-drietjes dan?
Tja, daar heb je wel gelijk in. Maar om mijn hobby nog enigszins betaalbaar te houden kan ik niet anders. Het is niet dat ik nooit meer CD's koop, heus wel. Maar een stuk minder frequent. De waarlijk wonderbare bands en muziek koop ik op CD. De rest wordt ge-EMPEE-driet. Er is één kamer in ons huis, die bevat alleen alle muziekdragers en video/DVD's. Die kamer is nokkie vol. En gelukkig bestaat er Excel, want anders kon ik niets meer terugvinden!!quote:Op maandag 12 juni 2006 02:02 schreef Lamon het volgende:
[..]
Maar ik vind wel dat mensen al die dingen nu misbruiken.
Het gewoon alles gratis willen hebben is niet helemaal waar het ooit voor bedoeld was.
Ik DL dan wel weer mijn hele LP en CD collectie omdat 't gewoon handiger is dan zelf rippen.quote:Op maandag 12 juni 2006 02:02 schreef Lamon het volgende:
[..]
Alleen van de cd's die ik gekocht heb, of ga kopen.
Ik ben heel principieel in die dingen.
Er wordt al zo weinig goede muziek gemaakt, straks krijgen kleine bandjes helemaal geen kans meer, omdat de platenmaatschappijen zich alleen nog maar durven te wagen aan commerciele zekerheden.
Ik was vroeger groot voorstander van Napster toen het net begon.
Maar ik vind wel dat mensen al die dingen nu misbruiken.
Het concept van preview of nieuwe muziek zoeken of je smaak verbreden was prima.
Het gewoon alles gratis willen hebben is niet helemaal waar het ooit voor bedoeld was.
En het irriteert me wel eens dat wanneer je nog cd's koopt, je als halve zool wordt gezien. Het lijkt soms wel de omgekeerde wereld.
Ook met films heb ik dat. Veel ervan overleven 't 1e half uur niet.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 02:47 schreef broer het volgende:
Ik ben het met Lamon eens over het rippen en niet kopen van muziek. (Films download ik nooit.) Maar ik wil tegenwoordig dusdanig veel muziek leren kennen dat kopen écht geen optie meer is. Ik betrap mezelf er dus op dat ik steeds meer cd's download en daarna niet koop.
Maar ja, hoe ga je anders om met een hongerige muzieksmaak in combinatie met weinig geld? Ben ik dan overgeleverd aan Studio Brussel en KinkFM? Dat gaat me toch ook te ver, eigenlijk.
Toch vooral ze zoveel mogelijk live bezoeken.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 03:03 schreef broer het volgende:
Nou, dat is dus het probleem. Ik heb veel goede dingen gedownload. The Arcade Fire, Gnarls Barkley, Placebo, Muse, The Kooks, The Gorillaz. En zo nog meer. Ik draai ze stuk voor stuk best vaak. Maar ik heb het geld niet om het allemaal te kopen.
Ik ga ze hoogst waarschijnlijk geen van alle live zien. (Hoewel ik Pukkelpop overweeg, en daar komen volgens mij Placebo en Muse, maar toch...) Hoe zorg ik er dan toch voor dat die bands wat verdienen zonder dat ik niet-bestaand geld uitgeef?
Nou, je doet gewoon op Fok enthousiast verslag van allerlei leuke muziek en muzieksites.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 03:03 schreef broer het volgende:
Hoe zorg ik er dan toch voor dat die bands wat verdienen zonder dat ik niet-bestaand geld uitgeef?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |