beetje te warmquote:
En hoelangquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zoals ik al voorspelde rond 5 uur sliep ik
En dan roepen dat ik verdwaald benquote:
Dat heb ik nu altijd op de WCquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:39 schreef Messenga het volgende:.
Ik had gisteravond een leuk ideee, maar ben het kwijt
Dan komt het vast nog wel terug, het ideequote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:39 schreef Messenga het volgende:.
Misschien ligt het onder je bed..quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:39 schreef Messenga het volgende:.
Ja, het was ook te voorspelbaar eigenlijkquote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
jij vind je poep een goed idee..
En daarna boos worden omdat je het kwijt bent ?
of
Succes zou ik zeggenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:41 schreef Sebasser het volgende:
Oh, Ik ben trouwens naar het CS om kaartjes te kopen voor zaterdag - rotterdamn
8 uurtjes is toch best redelijkquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
mah..
ik had liever wat langer geslapen
Succes om die kaartjes te krijgen lijkt me niet nodig.quote:
Ik betuig hierbij mijn diepste medelevenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:41 schreef Merel1808 het volgende:
Blegh, wat is mijn werk saai zeg.. Ik ben helemaal alleen de kantoormuts vandaag, 3fm heeft geen leuke muziek, en ik heb ook nog es gewoon geen fuck te doen![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:41 schreef Merel1808 het volgende:
Blegh, wat is mijn werk saai zeg.. Ik ben helemaal alleen de kantoormuts vandaag, 3fm heeft geen leuke muziek, en ik heb ook nog es gewoon geen fuck te doen![]()
Doe eens iets anders opzetten danquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:41 schreef Merel1808 het volgende:
Dankje, dit doet me goedquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik betuig hierbij mijn diepste medeleven![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik betuig hierbij mijn diepste medeleven![]()
Rustig aan opbouwenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
mahja.
als je kijkt hoeveel achterstand ik heb is dit weinig
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:41 schreef c0nd0r het volgende:
[..].
Nee! Ik heb gewoon altijd briljante ideeën op de WC!.
Misschien omdat ik dan helemaal ontspan ofzo!.
quote:
quote:
Of echt niet?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:44 schreef Merel1808 het volgende:
[..]En ik moet ook nog es opletten of er niemand naar boven komt, internetten onder werktijd is niet echt toegestaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |