abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38576507
Hey mensen,

We zouden het gaaf vinden als jullie je mening geven over onze muziek, zelf noemen we het hip-pop!

Ga naar 'muziek' en download onze nummers op http://www.hip-pop.nl/ of http://www.reflexdopeoost.nl/

Als dit gezien wordt als advertising dan post ik graag de nummers hieronder!

Geef je mening!!!!

Peace,

Rogier
pi_38576533
ik luister even.
...nothing happens until you make it happen...
pi_38576883
mja klinkt wel leuk. tis beetje zelfde stijl als wat mn ex doet.
pi_38577083
't Is niet echt de hardcore hip-hop, en dat willen we absoluut ook niet.

We proberen de muziek en dus de doelgroep zo breed mogelijk te houden door verschillende stijlen te gebruiken! Hip-Pop leek ons daarom een betere term die overigens snel geassocieerd wordt met artiesten als Nelly etc.

Post is wat van je ex, wil wel eens wat horen!
pi_38577156
ach ik heb bij god geen idee wat die jongen allemaal bezig hield. Weet ook zo uit mijn hoofd niet wat de site is van hun. Ik kan het wel een keertje (als ik eraan denk) voor je opzoeken. Dan krijg je wel via jullie site een mailtje, als dat kan natuurlijk, want die staat niet in je profiel (heb ik al even gauw naar gekeken)
pi_38577214
info@reflexdopeoost.nl mocht dat volstaan

maar laat maar eens wat horen, altijd interessant!
pi_38577255
okay is prima! Ik mail je wel want ben soort van 'anoniem' voor de buitenwereld hier dus wil geen referenties aan personen maken op het internet
pi_38577283
haha ik wil het ook zoveel mogelijk voor de band houden dit topic zonder te gooien met persoonlijke e-mailadressen
pi_38577353
mja gelijk heb je! maar als ik die site van hun hier ga neerzetten, kom je zo bij mij, heb ik zelf niet zo zin in. daarom mail ik het liever gewoon naar je kan je er zo naar kijken!
pi_38577661
tis gemaild! Dacht doe het gelijk wel even
pi_38587381
Oké dan! Kga het even luisteren!!

Nog meer meningen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')