Ali B mag erg hard kapot vallen, net als Yes-R.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:11 schreef dennistd het volgende:
ali b. heeft ook weer eens een goed nummer verkracht
Ik herkende Yes-R niet toendie tegen me aanliep bij Top of the Pops, deedk zeg maar zo:quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:12 schreef VASND het volgende:
[..]
Ali B mag erg hard kapot vallen, net als Yes-R.
die laate heeft nog iets gehad met een vriendin van me.
hij is nog arrogant ook dusquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:13 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik herkende Yes-R niet toendie tegen me aanliep bij Top of the Pops, deedk zeg maar zo:Vondtie niet grappig
Dien voederbietelsquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:13 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Dit was ook wel een origineel concert
[afbeelding]
Jammer dat ik het niet hoorde, de ballon zag ik wel, maar was te ver weg
Gewoon even in zo'n ding een concert houden, dat zou echt ontzettend gaaf zijnquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:11 schreef VASND het volgende:
[..]
Hee, das best een ideetje, of een gigantisch concert daar houden
.
En terecht.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:13 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik herkende Yes-R niet toendie tegen me aanliep bij Top of the Pops, deedk zeg maar zo:Vondtie niet grappig
Die dingetjes zijn een beetje duur geloof ik, maar ik zal mn best doen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:15 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Gewoon even in zo'n ding een concert houden, dat zou echt ontzettend gaaf zijnMocht je het voor elkaar krijgen, ik wil op de guestlist!
Das dus dezelfdequote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:15 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Gewoon even in zo'n ding een concert houden, dat zou echt ontzettend gaaf zijnMocht je het voor elkaar krijgen, ik wil op de guestlist!
Goed!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:16 schreef VASND het volgende:
[..]
Die dingetjes zijn een beetje duur geloof ik, maar ik zal mn best doen.
Tot over ongeveer 20 jaar dan!
Kvon m van bovenaf indrukwekkenderquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Das dus dezelfde
Puerto Rico, das nog wel een eindje
Sweet dreamsquote:
eensquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:17 schreef Sebasser het volgende:
Hoi, ik ben weer terug met een bericht.
Dood aan Ali B.
Dank jullie wel.
Gaat maar eens vlug slapen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:17 schreef Sebasser het volgende:
Hoi, ik ben weer terug met een bericht.
Dood aan Ali B.
Dank jullie wel.
trustenquote:
Moet wel lukken, gewoon aan jou denkenquote:
Ik heb zin in de zwarte crossquote:
whaaaaaaquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:19 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Doeii
Overigens, het is inmiddels 06-06-06![]()
Das waar ook! Ik zou vandaag de 666 posts doen!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:19 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Doeii
ohjaquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:19 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Doeii
Ik zou maar vast opschieten danquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:20 schreef VASND het volgende:
[..]
Das waar ook! Ik zou vandaag de 666 posts doen!
Mja, weet niet of ik het ga halen, als c0nd0r weer optijd aanwezig is, gaat die SC in MEN weer voor veel posts zorgen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:22 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik zou maar vast opschieten dan
Het zou kunnen, maar ik denk niet dat het luktquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Met deze SC alleen red je het ook niet echt nee
als het in dit tempo door zou gaan zou het evt. kunnenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:24 schreef VASND het volgende:
[..]
Het zou kunnen, maar ik denk niet dat het lukt.
gauw gaan slapen danquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:24 schreef Sebasser het volgende:
Zo, ik Dacht daarnet van ik ben niet meer moe
Blijk ik het nog wel te zijn
neem een blikje [formule 1 team]quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:24 schreef Sebasser het volgende:
Bullit? Golden Power? Ferrari?quote:
Serieus, ga gewoon in bed liggen, er is niets te doen hier dat belangrijker is dan slaap voor jequote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:24 schreef Sebasser het volgende:
wat dacht je van red bull?quote:
Nee echtquote:
hoiquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:32 schreef MaddoxX het volgende:
w0tel teh b0tel
w0kkel.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:32 schreef MaddoxX het volgende:
w0tel teh b0tel
Jullie kunnen wel zeggen ga maar slapenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:26 schreef VASND het volgende:
[..]
Serieus, ga gewoon in bed liggen, er is niets te doen hier dat belangrijker is dan slaap voor je.
rustige muziekquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jullie kunnen wel zeggen ga maar slapen
Maar dan lig ik daar
ik weet toch al wel bijna zeker dat ik pas tegen 5 uur zal slapen
Misschien helpt het als ik een filmpje opzet ofzo..
Of een boek gaat lezen met het licht zo dat je het niet goed kunt zienquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jullie kunnen wel zeggen ga maar slapen
Maar dan lig ik daar
ik weet toch al wel bijna zeker dat ik pas tegen 5 uur zal slapen
Misschien helpt het als ik een filmpje opzet ofzo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |