Ik kreeg met het aardbeien plukken ook altijd per kistje betaald, maar als er weinig aan zit schiet het nog niet opquote:Op maandag 5 juni 2006 23:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een goede stimulans om door te blijven gaan![]()
Jaa, ik werk nu in het weekend bij een autowasstraat, maar daar krijg ik gewoon per uur, maar dan ben ik na 2 uur al helemaal gaar, en wil ik al naar huisquote:Op maandag 5 juni 2006 23:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een goede stimulans om door te blijven gaan![]()
Dan zou ik boos worden natuurlijkquote:Op maandag 5 juni 2006 23:09 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik kreeg met het aardbeien plukken ook altijd per kistje betaald, maar als er weinig aan zit schiet het nog niet opdan ben je meer bezig met lopen dan plukken
Blik? Gulpener Korenwolf zit toch in van die lichtblauwige etiketten flesjes? Supermarkt hequote:Op maandag 5 juni 2006 23:08 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik trek op een warme avond als ik buiten zit graag een blik Gulpener Korenwolf open
Drink eerst nog een biertje, slaap je goed vanquote:
quote:Op maandag 5 juni 2006 23:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Drink eerst nog een biertje, slaap je goed van![]()
Hier hebben ze het in 0.5liter blikken bij de Edahquote:Op maandag 5 juni 2006 23:11 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Blik? Gulpener Korenwolf zit toch in van die lichtblauwige etiketten flesjes? Supermarkt heMaar is dat te drinken dan? Gulpener zelf is wel
meer smaak aan dan Heineken.
Dat word keihard werken voor je centenquote:Op maandag 5 juni 2006 23:10 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Jaa, ik werk nu in het weekend bij een autowasstraat, maar daar krijg ik gewoon per uur, maar dan ben ik na 2 uur al helemaal gaar, en wil ik al naar huisDat schiet niet op natuurlijk, op het land stel ik gewoon als doel voor mezelf 50 kisten ofzo, en dan ga ik gewoon door tot ik daar ben
Ik moet iig iets van 1500 euro verdienen in 4-5 weken, dus dat wordt ff bikkelen![]()
KOm ik nooit, sorry. Maar dat is witbier? OF niet?quote:Op maandag 5 juni 2006 23:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hier hebben ze het in 0.5liter blikken bij de Edah
vertel....quote:Op maandag 5 juni 2006 23:11 schreef Merel1808 het volgende:
Oeh, ik heb volgende week woensdag een date![]()
Witbier in blik jaquote:Op maandag 5 juni 2006 23:12 schreef hollander76 het volgende:
[..]
KOm ik nooit, sorry. Maar dat is witbier? OF niet?
Witbier in blik?
Ik ken alleen van dat goedkope Expot bier voor in nog geen 40 centen per halve liter en meer van dat soort troggel uit blik. Geen witbier.quote:
Vriend van me uit Nijmegen belde net, hadk al een hele tijd niet gesproken, wegens tijdgebrek.. En ik had nog een weddenschap gewonnen, en volgende week woensdag heeftie tijd, dus we gaan terrassenquote:
En toch is het zo, en het smaakt vele malen beter dan dat slootwater dat in die 36 cent blikken zitquote:Op maandag 5 juni 2006 23:14 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik ken alleen van dat goedkope Expot bier voor in nog geen 40 centen per halve liter en meer van dat soort troggel uit blik. Geen witbier.
Ik heb er geen bezwaar tegen en drink het met plezier opquote:
leukquote:Op maandag 5 juni 2006 23:14 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Vriend van me uit Nijmegen belde net, hadk al een hele tijd niet gesproken, wegens tijdgebrek.. En ik had nog een weddenschap gewonnen, en volgende week woensdag heeftie tijd, dus we gaan terrassen![]()
BLijft zo lekker koelquote:
Ja vastquote:Op maandag 5 juni 2006 23:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En toch is het zo, en het smaakt vele malen beter dan dat slootwater dat in die 36 cent blikken zit
Ik heb al een keer een 'zwervers bier proefavond' met mijn vrienden gedaanquote:Op maandag 5 juni 2006 23:18 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ja vast
Maar die troggel ga ik ook nog eens drinken, gekoeld wel te verstaan![]()
Niet van die lauwe zwervers-zeik.
Welterustenquote:Op maandag 5 juni 2006 23:17 schreef hollander76 het volgende:
Mwah, gekoeld bier uit blik is wel te doen, die speciale Heineken blikkies die in hun eigen koeler staan zijn best lekker, en koud!
Maar ik duik mijn bedje maar weer in, morgen weer een dag om te werken....
Trusten pubjes![]()
Het is wat mij betreft in alle opties mogelijkquote:Op maandag 5 juni 2006 23:18 schreef 14.gif het volgende:
Bier hoort in een flesje, of nog beter in een glas![]()
Uiteindelijk gaat mijn voorkeur uit naar een pint. Zo ben ik het immers gewendquote:Op maandag 5 juni 2006 23:20 schreef dennistd het volgende:
bier hoort toch in een beugelfles?
I agree!quote:Op maandag 5 juni 2006 23:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is wat mij betreft in alle opties mogelijk![]()
![]()
Tapbier is altijd lekkerquote:Op maandag 5 juni 2006 23:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
en tegen dit soort blikken heb ik ook geen bezwaar
Staat al een paar weken lekker te koelen, aankomend weekend gaat ie leeg
[afbeelding]
Blik om mee te nemenquote:Op maandag 5 juni 2006 23:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is wat mij betreft in alle opties mogelijk![]()
![]()
Op mijn werk hebben we een tap waar 10x zo groot onder hangtquote:Op maandag 5 juni 2006 23:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
en tegen dit soort blikken heb ik ook geen bezwaar
Staat al een paar weken lekker te koelen, aankomend weekend gaat ie leeg
[afbeelding]
Een prima omschrijvingquote:Op maandag 5 juni 2006 23:25 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Blik om mee te nemen
Flesjes vooral thuis
Glazen bij anderen of met het uitgaan en soms ook wel thuis
![]()
das waar, maar meestal gaat het bij mij zoquote:Op maandag 5 juni 2006 23:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een prima omschrijving![]()
Hoewel ik een blikje bij anderen of een flesje bij anderen ook gewoon nuttig![]()
ehmm, ik wil wel een keer langskomen op je werk om te helpen drinkenquote:Op maandag 5 juni 2006 23:26 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Op mijn werk hebben we een tap waar 10x zo groot onder hangt![]()
Jaa, daar ben ik ook altijd bang voorquote:Op maandag 5 juni 2006 23:28 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ehmm, ik wil wel een keer langskomen op je werk om te helpen drinken![]()
Straks verrot het bier nog![]()
quote:Op maandag 5 juni 2006 23:31 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Jaa, daar ben ik ook altijd bang voor![]()
Niemand snapt ook waarom de baas zulke grote vaten koopt, tis de kantine van een automaterialengroothandel![]()
Auto's schijnen prima te rijden op alcoholquote:Op maandag 5 juni 2006 23:32 schreef dennistd het volgende:
misschien gooit ie het wel in de tank van de auto
Hoelang is bier eigenlijk houdbaar als het vat eenmaal open is?quote:Op maandag 5 juni 2006 23:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Vorig had ik vakantiewerk in een fabriek hier. Daar kregen ze van de baas elke week 2 kratten beugels.
En als het op was moesten we zelf maar nieuwe kopen
Blikjes voor school en koninginnedagquote:Op maandag 5 juni 2006 23:25 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Blik om mee te nemen
Flesjes vooral thuis
Glazen bij anderen of met het uitgaan en soms ook wel thuis
![]()
bij zo'n 5 liter vaatje is het na ongeveer een dag afgelopen. Bij die grote fusten weet ik het niet.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:34 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Hoelang is bier eigenlijk houdbaar als het vat eenmaal open is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |