Drank en paracetemol was hetquote:Op maandag 5 juni 2006 22:26 schreef hollander76 het volgende:
Die foto's, 1 malle pietje had alle namen op zijn hand gezet en iemand heeft staan nekken omdat drank&drugs weet je niet zo heel goed samengaan![]()
Morgen komt The Omen in de bioscoopquote:
Ik weet het niet zeker meerquote:Op maandag 5 juni 2006 22:28 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ik ben nog nooit tot een krat gekomen, maar heb dan ook nooit een poging gedaan om dat op dat op te zuipen![]()
Dat schiet niet op. Misschien minder lang achter de PC blijven hangenquote:
Dat is voor mij ook drugsquote:
ik heb de laatste dagen al weinig voor de pc doorgebracht.....quote:Op maandag 5 juni 2006 22:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat schiet niet op. Misschien minder lang achter de PC blijven hangen![]()
Dan is het gewoon een uitermate vervelende situatiequote:Op maandag 5 juni 2006 22:35 schreef dennistd het volgende:
[..]
ik heb de laatste dagen al weinig voor de pc doorgebracht.....
ohja, die dikke laag pindakaasquote:Op maandag 5 juni 2006 22:33 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker meer
Ik had me de befaamde pindakaas weddenschap een kratje Bavaria gewonnen, die helemaal leeg gezopen en daarvoor en daarna heb ik er toen ook nog aardig wat gedronken dus dat was nog niet eens zo'n slechte poging alleen niet duidelijk of het ook echt een krat is geworden, wel in de richting iig
En toen zat ik ook nog eens stervensvol met pindakaas, dus echt veel trek in bier had ik niet eens![]()
jaquote:Op maandag 5 juni 2006 22:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan is het gewoon een uitermate vervelende situatie![]()
Zuipen kan best leuk zijnquote:Op maandag 5 juni 2006 22:36 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
kben hier al ff nie meer geweest... nog iets bijzonders geweest hier?
leuk weekend gehad?
en over bier zuipen... ik heb tijden gehad waar ik 25+ bier zoop of 10 tot 15+ glaasjes sterke drank
maar dat is een donkere tijd geweest.. met veel gezeik en weinig leuks
tegenwoordig eigenlijk steeds minder zin om ook maar een biertje te nemen..
Ik zuip elke dag. Het wordt tijd dat ik eens ga minderen eigenlijk. Maar ja, het kan nog wel evenquote:Op maandag 5 juni 2006 22:38 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Zuipen kan best leuk zijn, maar elke week doe ik het echt niet
Dan blijft het ook leuk als je het af en toe een keer doet
ik deed het ook elke week minimaal 1x.. was elke week weer 10 meter uit de kroeg in de bosjesquote:Op maandag 5 juni 2006 22:38 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
IK zat vanmiddag net die foto's weer eens te bekijken omdat ik afgesproken heb met die gasten om ze weer eens te gaan zien. Ik nek gelukkig niet zo heel snelquote:Op maandag 5 juni 2006 22:36 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ohja, die dikke laag pindakaas![]()
Volgens mij zou ik dan spontaan over mijn nek gaan, dan heb ik er niet eens bier voor nodig
serieus?quote:Op maandag 5 juni 2006 22:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zuip elke dag. Het wordt tijd dat ik eens ga minderen eigenlijk. Maar ja, het kan nog wel even![]()
Ik hoop hetquote:Op maandag 5 juni 2006 22:39 schreef dennistd het volgende:
zou de FOK!stok nog terugkomen vannacht?
Af en toe, als in eens in de twee weken hou ik het bij. Alleen na mijn werk effe wat biertje tanken als je van 11 tot 9 bezig bent geweest is niet meer dan normaal. En dan ga je soms nog uit, en soms ook nietquote:Op maandag 5 juni 2006 22:38 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |