Alleen niemand om mee te vieren.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:24 schreef DaMart het volgende:
Ja, maar mijn schop is wel een keer gelukt!
Ja, maar om nou te zeggen dat ik in een feeststemming ben, is ook wel wat overdreven.quote:
Kom op, Erik. De zon schijnt. Reden genoeg om vrolijk te zijn!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar om nou te zeggen dat ik in een feeststemming ben, is ook wel wat overdreven.
Als ik vandaag niet nog 4 leesverslagen hoefde te maken dan kon ik wel wat meer genieten, ja.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kom op, Erik. De zon schijnt. Reden genoeg om vrolijk te zijn!
Welke boeken? Misschien heb ik nog wel wat voorbeelden/inspiratiemateriaal voor jequote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ik vandaag niet nog 4 leesverslagen hoefde te maken dan kon ik wel wat meer genieten, ja.
Eigenlijk één filmverslag en 3 boekverslagen:quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welke boeken? Misschien heb ik nog wel wat voorbeelden/inspiratiemateriaal voor je
Ach, huiswerk is toch iets wat je zelf moet doenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:40 schreef DaMart het volgende:
Hm, die zitten nou net niet in mijn repertoire![]()
zo stom, ik kan me spontaan niet meer herinneren hoe die afliep.... terwijl 't wel een aardig film isquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Eigenlijk één filmverslag en 3 boekverslagen:
Film: Discovery of Heaven
ze gaat doodquote:Boeken; Komt een vrouw bij de dokter (kluun),
666quote:Rosemary's Baby (Levin, Engels),
never heard of.....quote:de Voorlezer (Schlink, Duits), Zijn vrouw (Bernheim, Frans)
Mag je die op je lijst hebben?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Boeken; Komt een vrouw bij de dokter (kluun),
Ja. Dacht 't wel.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:14 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Mag je die op je lijst hebben?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |