quote:Op maandag 5 juni 2006 17:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ratel Slangetje.![]()
Zelfs mijn achternaam is bekend op internet.![]()
quote:
quote:Op maandag 5 juni 2006 18:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
Pas maar op.Je kunt ook te ver gaan.
De Molukse gemeenschap is klein maar verspreid.En hun reputatie...![]()
Het is trouwens niet eens mijn achternaam.![]()
quote:Op maandag 5 juni 2006 19:04 schreef SolidasRock het volgende:
Pas maar op voor de.... kleine verspreide molukse gemeenschap?![]()
quote:Op maandag 5 juni 2006 19:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
Oke.
Een grote ,maar zeer hechte gemeenschap verspreid over heel Nederland.
Maar je vat 'm wel he.![]()
Verder heeft ze niet meer op mij gereageerd...quote:Op maandag 5 juni 2006 19:24 schreef SolidasRock het volgende:
Nee ik vat hem niet, is dit nou een dreigement? Moet ik onder de indruk zijn? Vertel?
Neeeeeeeeeequote:Op maandag 5 juni 2006 19:57 schreef yvonne het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Sunchaser, onze eigen huis-Molukker, NU naar je onderweg is.
Beware!
Levensgevaarlijk die man!
Die is zich in z'n kaperspak aan het persen, hij is iets gegroeid in de jaren, duurt nog ff.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:57 schreef Dirkh het volgende:
Is Sunchaser als gesignaleerd?
quote:Op maandag 5 juni 2006 19:57 schreef yvonne het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Sunchaser, onze eigen huis-Molukker, NU naar je onderweg is.
Beware!
Levensgevaarlijk die man!
quote:Op maandag 5 juni 2006 19:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die is zich in z'n kaperspak aan het persen, hij is iets gegroeid in de jaren, duurt nog ff.
En FOK!radio is er vanmavond ook al nietquote:Op maandag 5 juni 2006 19:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]Al is Sunchaser wel altijd te laat. Grote kans dat de Molukkers allang weer vertrokken zijn en Sun met een camera in de aanslag nog een paar Marokkanen vraagt om het een en ander te slopen.
Je vergeet de zonnebrilquote:
Jah, diegeen tussen al die molukkers die niet op een kistje staat, dat ben ik dan!quote:Op maandag 5 juni 2006 19:59 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik ben onderweg. Scheveningen toch?
Strakke lederen broekquote:
Ho!quote:
WTF? Nu ga je te ver hoor, eerst de molukse gemeenschap op me afsturen en dan ook nog mij een sukkel noemen!!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |