Denk je echt dat we nuchter zulke kunsten uit zouden halen in de keuken?quote:Op maandag 5 juni 2006 19:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En dan zitten julie na een paar borden macaroni allemaal aangeschoten aan tafel?
tjaquote:Op maandag 5 juni 2006 19:19 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Denk je echt dat we nuchter zulke kunsten uit zouden halen in de keuken?
Oh, fipo trouwens
sssssssssssttttttttttquote:
quote:
aj.quote:
Nope.. En het is ook iets beter voor het begrotingsgat van dit half jaar om maar niet te gaanquote:Op maandag 5 juni 2006 19:23 schreef VASND het volgende:
[..].
Wil oooook.
Heb je trouwens mensen voor 'tallica kunnen strikken?
Toch jammer.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:25 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Nope.. En het is ook iets beter voor het begrotingsgat van dit half jaar om maar niet te gaan![]()
Broertjes gaan hier net naar bedquote:Op maandag 5 juni 2006 19:35 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Het word tijd om hier eens flink hard de muziek aan te zetten
Dan moet je dat ook gewoon gaan doen natuurlijkquote:Op maandag 5 juni 2006 19:35 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Het word tijd om hier eens flink hard de muziek aan te zetten
Waarom die prijs er nou bij moet worden vermeldquote:Op maandag 5 juni 2006 19:36 schreef VASND het volgende:
[..]
Broertjes gaan hier net naar bed.
Gelukkig heb ik mn koptelefoon van 180 euro nog!.
Dudequote:Op maandag 5 juni 2006 19:36 schreef VASND het volgende:
[..]
Omdattie verrekte goed klinkt, beter dan de boxjes bij mn hifi setje.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom die prijs er nou bij moet worden vermeld![]()
Jeuzus, hoe goed moet die wel niet klinken dan?quote:Op maandag 5 juni 2006 19:36 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik zie liever een plaatje en/of beschrijving dan de wetenschap wat iets heeft gekost. Dat zegt immers niets van de mogelijkheden of kwaliteitquote:Op maandag 5 juni 2006 19:38 schreef VASND het volgende:
[..]
Omdattie verrekte goed klinkt, beter dan de boxjes bij mn hifi setje.
Tis dus een professioneel ding, maar dat staat NOG opschepperiger.
Zojuist gedaanquote:Op maandag 5 juni 2006 19:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan moet je dat ook gewoon gaan doen natuurlijk![]()
Plaats eens hierquote:Op maandag 5 juni 2006 19:39 schreef Daklem het volgende:
voor degene die benieuwd zijn hoe mijn kamertje eruit ziet, moet ff snel kijken in foto van je kamer topicje![]()
Zeker Sennheiser of Gradoquote:Op maandag 5 juni 2006 19:36 schreef VASND het volgende:
[..]
Dat zegt me eerlijk gezegd helemaal nietsquote:Op maandag 5 juni 2006 19:40 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Zojuist gedaan
Void Settler - None Follows the Sunrise
Ik ben verslaafd aan die cd ofzo
Je moet van behoorlijk experimentele hardcore houden wil je dat kennenquote:Op maandag 5 juni 2006 19:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zegt me eerlijk gezegd helemaal niets
Hip!quote:Op maandag 5 juni 2006 19:39 schreef Daklem het volgende:
voor degene die benieuwd zijn hoe mijn kamertje eruit ziet, moet ff snel kijken in foto van je kamer topicje![]()
Aha, okay, dan begrijp ik nu waarom het me niets zegtquote:Op maandag 5 juni 2006 19:42 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Je moet van behoorlijk experimentele hardcore houden wil je dat kennen
http://partyflock.nl/review/265.htmlquote:Op maandag 5 juni 2006 19:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Aha, okay, dan begrijp ik nu waarom het me niets zegt![]()
Ziet er goed uit met goede reviewsquote:Op maandag 5 juni 2006 19:43 schreef VASND het volgende:
[afbeelding]
Specs:
http://www.sennheiserusa.(...)l.asp?transid=004195
Reviews:
http://www.audioreview.co(...)_118000_2750crx.aspx
Ik had hem dan ook gekocht voor mijn Keyboard.
Heb je nog wat meters over?quote:Op maandag 5 juni 2006 19:43 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Hip!![]()
Ik ga binnenkort ook maar weer eens nieuwe foto's maken, heb er 8 meter boekenplank bij
Nee, deze zijn op zich ook al weer volquote:Op maandag 5 juni 2006 19:48 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Heb je nog wat meters over?
Ik heb ruimte gebrek voor mijn dvd's
Ze zijn er daar allemaal vol lof overquote:Op maandag 5 juni 2006 19:46 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/review/265.html![]()
Zeker wel een 2 a 3 uur per dagquote:Op maandag 5 juni 2006 19:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ziet er goed uit met goede reviews
Vind het wel duur, maar als je het daarentegen veel gebruikt is het zeker wel cool![]()
Dan is het wel ultiem om zo'n kwaliteitsproduct te gebruikenquote:
Jaquote:
Tof tochquote:Op maandag 5 juni 2006 19:53 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
JaIk heb hem nu ook al 6 keer geluisterd ofzo binnen een week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |