Zo dom zijn ze dus ook nog, om het van te voren te doen.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:34 schreef longinus het volgende:
Je moet het ook doen nadat je de bestelling hebt ontvangen.
Domme LTS grappenquote:Op maandag 5 juni 2006 18:41 schreef Maikuuul het volgende:
Daarom hoop ik altijd bij degene die deze gare grap maakt de kok aids heeft, en dan doet de kok zo bloeidover zijn bami gieten
Vaak spreken ze ook nog eens prima, accentloos Nederlands.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:40 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik vind het ook lullig. die mensen kunnen niets aan hun accent doen
Geen idee. Dat roepen die Nederlanders.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:44 schreef IBAZ het volgende:
wat betekent : ching chang pong woa ??
Ik zou het niet wetenquote:Op maandag 5 juni 2006 18:44 schreef IBAZ het volgende:
Volgens mij is dat van het grapje:quote:Op maandag 5 juni 2006 18:44 schreef IBAZ het volgende:
quote:Op maandag 5 juni 2006 18:47 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Volgens mij is dat van het grapje:
Hoe komen Chinezen aan hun naam ?
Ze laten bij een geboorte een wok van de trap vallen -> Tong !Tsjang !Ching
En het geluid dat hij als eerste maakt wordt de naam
OMGquote:Op maandag 5 juni 2006 18:47 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ja in kringen waarin jij je begeeft wel ja.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:49 schreef Maikuuul het volgende:
Is dat een grap ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
Wheheh, die is best wel komisch.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:47 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 juni 2006 18:50 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ja in kringen waarin jij je begeeft wel ja.
Heb hem eens gehoord van zo'n oorbelfiguur.
quote:Op maandag 5 juni 2006 18:50 schreef El_Rolando het volgende:
Wat hangt er bij een Chinees restaurant aan de muur?snap em nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De status 'bagger-user' voorbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |