ik alleen windows xp geloof ik.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 02:36 schreef magnifor het volgende:
[..]
Photoshop, office 2003, windows xp enzo heb ik allemaal illegaal. Ik ben er niet trots op, maar ben gewoon niet bereid om daarvoor te gaan betalen.
inclusief Windows, Office....en Paintquote:Op dinsdag 6 juni 2006 02:41 schreef magnifor het volgende:
Yep, voor dat geld koop ik liever een MacBook.
Heb liever een illegale versie van Photoshop.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 02:43 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
inclusief Windows, Office....en Paint![]()
Ik heb een G5 waar ik een PC in heb gebouwd.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 02:41 schreef magnifor het volgende:
Yep, voor dat geld koop ik liever een MacBook.
precies..quote:Op dinsdag 6 juni 2006 02:44 schreef Steijn het volgende:
Voor muziek wil ik eigenlijk dat hetzelfde mogelijk wordt. Geen platenmaatschappijen maar gewoon bij de artiesten zelf downloaden, en als ze dat willen, betalen.
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 02:47 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
precies..dat gaat ook wel gebeuren denk ik
![]()
Ja ik las het op T.net, maar dat snap ik niet, peperdure hardware kopen en Windows draaien.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 02:48 schreef magnifor het volgende:
Tegenwoordig kan je op Intel macs ook native windows xp draaien.
dat zullen wel Tweakers zijn...die vinden dat gewoon cool ofzoquote:Op dinsdag 6 juni 2006 02:49 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ja ik las het op T.net, maar dat snap ik niet, peperdure hardware kopen en Windows draaien.![]()
Kun je Windows dan starten vanuit OS X? Dat zou wel mooi zijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 02:50 schreef magnifor het volgende:
Het kan gewoon handig zijn. 1e os OS X en als alternatief windows xp.
Volgens mij was het zelfs een prijsvraag.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 02:51 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
dat zullen wel Tweakers zijn...die vinden dat gewoon cool ofzo![]()
Of AutoCAD wilt draaien.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 02:52 schreef magnifor het volgende:
Hoeft niet hoor? Kan gewoon handig zijn als je nog oude windows games wilt spelen.
Dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 02:51 schreef Steijn het volgende:
[..]
Kun je Windows dan starten vanuit OS X? Dat zou wel mooi zijn.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 02:53 schreef magnifor het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
Meer info:
http://www.apple.com/macosx/bootcamp/
Maar zeer kan je bij het opstarten kiezen:
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |