Examenstres ontladenquote:Op maandag 5 juni 2006 18:29 schreef VASND het volgende:
Aj, verkouden zijn is kut met dit weer.
Mjaa, goed hoor, ben goed gebruik aan het maken van mn vakantie, en veel bezig met muziek maken.
Omdat ik er al zeker 8 keer op vakantie geweest ben, en het gewoon een tof eiland vindquote:Op maandag 5 juni 2006 18:32 schreef Boeman het volgende:
Hoe komt het dat jullie hier allemaal zo Amelandgeil zijn?
Het is mijn dichtsbijzijnde strand, 10 km fietsenquote:Op maandag 5 juni 2006 18:33 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Omdat ik er al zeker 8 keer op vakantie geweest ben, en het gewoon een tof eiland vind
Ik ook.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:33 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Omdat ik er al zeker 8 keer op vakantie geweest ben, en het gewoon een tof eiland vind
Das inderdaad niet ver wegquote:Op maandag 5 juni 2006 18:34 schreef Boeman het volgende:
[..]
Het is mijn dichtsbijzijnde strand, 10 km fietsen.
Maar dat zal ik gister ook wel al gemeld hebben.
Wij in een huisje op klein vaarwaterquote:Op maandag 5 juni 2006 18:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik ook.
Wij zaten altijd op boomhiemke
Schiermonnikoog is denk ik het mooist, op Terschelling is/was het meeste bier, en op Ameland combineren ze die twee dingen wat.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:34 schreef VASND het volgende:
Ik ben texel geil.
Wij gaan in een grote kampeerboederij zitten, en wel met 40 man waar en 90/120 inpassenquote:Op maandag 5 juni 2006 18:38 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Wij in een huisje op klein vaarwater
Schiermonnikoog lijkt me fantastisch, amper mensen en super mooie natuur.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:38 schreef Boeman het volgende:
[..]
Schiermonnikoog is denk ik het mooist, op Terschelling is/was het meeste bier, en op Ameland combineren ze die twee dingen wat.
Ik was er gisteren zeker niet toen je dit zeiquote:Op maandag 5 juni 2006 18:41 schreef Boeman het volgende:
[..]
Wij gaan in een grote kampeerboederij zitten, en wel met 40 man waar en 90/120 inpassen.
Maar ik val volgens mij echt in herhaling, automatisch aanvullen doet het nog niet.
Daar ben ik nog nooit geweestquote:Op maandag 5 juni 2006 18:41 schreef VASND het volgende:
[..]
Schiermonnikoog lijkt me fantastisch, amper mensen en super mooie natuur.
Ja, er mogen ook geen auto's komen.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:41 schreef VASND het volgende:
[..]
Schiermonnikoog lijkt me fantastisch, amper mensen en super mooie natuur.
Ik ben er ook nooit geweest, enkel op texel, en daar hebben ze heerlijk bier kan ik je zeggenquote:Op maandag 5 juni 2006 18:43 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Daar ben ik nog nooit geweest
Vlieland en Terschelling wel.
Alleen Vlieland was zo ongelofelijk klein
Daarom zijn we er ook maar 1 dag geweest, vanuit Terschelling
Ook nog eens schone lucht dus.quote:
Toen ik naar de eilanden ging dronk ik nog geen bierquote:Op maandag 5 juni 2006 18:46 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik ben er ook nooit geweest, enkel op texel, en daar hebben ze heerlijk bier kan ik je zeggen.
Heerlijke ranja hebben ze er ookquote:Op maandag 5 juni 2006 18:47 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Toen ik naar de eilanden ging dronk ik nog geen bier
Merelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |