Dat ik dus elke week wel een uur (en meestal meer) misttequote:Op maandag 5 juni 2006 17:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Bedoel je nu dat je elke keer spijbelt?
of dat je nooit een week hebt gespijbelt.. ?
Och, wat een kutschool danquote:Op maandag 5 juni 2006 17:14 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ahaDan word het wat anders ja
Ik heb ook ooit zoiets gehad, maar dan voor mijn 'te laat kom gedrag'
Voor elk uur dat ik miste moest ik 2 uur terugkomen en als ik meer dan 9 keer te laat zou komen kon ik van school getrapt worden
Ik kwam dan ook belachelijk veel te laatquote:Op maandag 5 juni 2006 17:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Och, wat een kutschool dan
ik heb geregeld Dat ik hele dagen mis
Van de week 2 van de 5 dagen heengeweest
en de 2de dag ook nog anderhalf uur te laat
Mahja, daar gaat ook nog een heel verhaal aan vooraf..
ik heb de laatste 3 maand zelden een week gehad waar ik niet een dag of 2 tot 3 minstequote:Op maandag 5 juni 2006 17:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik kwam dan ook belachelijk veel te laat
Waardoor ik heel vaak 1, 2 of soms zelfs 3 uur miste op een morgen. Dat minimaal 1x per week
Ik heb nu ook net 8 weken achter de rug waar me maar 2 dagen per week naar school moesten, ook daar kwam ik bijna elke week wel een keer te laatAlleen nu is er niemand meer die het wat intresseert
Preciesquote:Op maandag 5 juni 2006 17:28 schreef Palau het volgende:
Pinksteren is toffer als je geen vakantie hebt (en het dus als een echte vrije dag voelt)
Ik moet zo ook maar eens aan eten gaan denkenquote:
Nee, ik heb genoeg gehadquote:Op maandag 5 juni 2006 17:47 schreef Sebasser het volgende:
Ja, Ga je mee wat eten bij mij thuis ?
Ik heb wel wat macaroni.
Huh, |Ik had mijn post gemaakt toen jullie niks hadden gepost.quote:
Wij zijn goeeeeedquote:
Ja, en volgend weekend ga ik met 30 graden naar ameland bier drinken enzo jeweetquote:
Zeker, vooral met deze voorspelling KNMI: Grote kans op zomers warm weerquote:Op maandag 5 juni 2006 18:21 schreef Sebasser het volgende:
02-tiesto-in_search_of_sunrise_5-int 1:17:46 1411 kbps *O*
Volgend weekend Ameland?
Tof
Primaquote:Op maandag 5 juni 2006 18:18 schreef VASND het volgende:
Hoe ist ermee waarde Rick?
Amelandquote:Op maandag 5 juni 2006 18:20 schreef Boeman het volgende:
[..]
Ja, en volgend weekend ga ik met 30 graden naar ameland bier drinken enzo jeweet.
quote:Op maandag 5 juni 2006 18:20 schreef Boeman het volgende:
[..]
Ja, en volgend weekend ga ik met 30 graden naar ameland bier drinken enzo jeweet.
Dat ik dan weer nietquote:Op maandag 5 juni 2006 18:23 schreef Boeman het volgende:
[..]
Zeker, vooral met deze voorspelling KNMI: Grote kans op zomers warm weer.
Aj, verkouden zijn is kut met dit weerquote:Op maandag 5 juni 2006 18:25 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Prima![]()
Een beetje verkouden + koppijn, maar ik ben blij dat ik een vrij dagje heb
met jou ook alles goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |