Wat snap ik er niet aanquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:49 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
![]()
Jij niet snap mijn opmerking!! Is niet goed
![]()
Vooruit, pagina 33!!quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:05 schreef Diederik_Duck het volgende:
Schreef je net niet dat het ironisch bedoeld was![]()
Zullen we even terrasje pakken zo?quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:08 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Vooruit, pagina 33!!(foutje in de registratie!!)
Nee, heb in een topic gelezen dat het niet stoer is om een terrasje te pakken wanneer het net een beetje lekker weer begint te worden!!quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:09 schreef Diederik_Duck het volgende:
Zullen we even terrasje pakken zo?
Ik ben graag een mietje voor de goede zaak.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:10 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Nee, heb in een topic gelezen dat het niet stoer is om een terrasje te pakken wanneer het net een beetje lekker weer begint te worden!!![]()
Sssssst, houd je mond nu joh! Ontopic......!!quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:14 schreef Diederik_Duck het volgende:
Wist niet dat je meelas. Maar vind jij een terrasje nu wel of niet ok?
![]()
Mag ik je er even op attenderen dat je mijn posts niet geedit/verwijderd hebt?quote:
Ok!quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:17 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Sssssst, houd je mond nu joh! Ontopic......!!
wat tinusjuh zegt.quote:Op maandag 5 juni 2006 00:43 schreef tinusjuh het volgende:
Jullie hebben elkaar nog nooit ontmoet, maar jullie houden van elkaar?
Run!
Die snap ik niet, maar het is vast niet positief...
bedoel je dat ik haar vanaf nu moet negeren ofzo?
Daarnaast zijn er meerdere scenario's denkbaar:
- ze liegt. Ik vind het behoorlijk apart dat ze dit met je deelt, nog voor ze je ooit ontmoet heeft. Aandachtsgeil?
Die heb ik ook serieus overwogen. Vooral na die (zogenaamde??) nummerportering.
quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:35 schreef Uiteraard het volgende:
wat tinusjuh xennia zegt en tinusjuh (TS) qoute.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |