Is ook goedquote:Op zondag 4 juni 2006 21:25 schreef Chanty87 het volgende:
In m'n telefoon zetten, is dat ook goed? "Agenda" is een vervreemd woord voor mij namelijk![]()
Wow, dat is 2 dagen na mijn uitslag en 1 dag na de verjaardag van mijn moeder. En op die dag is torenpop in Amersfoort, dat is wel dope.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:24 schreef RaymanNL het volgende:
Examenfeesten zijn zooooo 2005
VerjaardagenIK BEN LEKKER 17 JUNI JARIG! Schrijf het in je agenda
![]()
quote:
Mooi karretje maar ben je daar niet wat jong voor?quote:
Ik wel ja.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:44 schreef Tain het volgende:
[..]
Mooi karretje maar ben je daar niet wat jong voor?
Dan vind ik het niet tof dat je het karretje van philipnorth hier postquote:
Net vond je het nog een tof karretje, wat wil je nou man?quote:Op zondag 4 juni 2006 21:51 schreef Tain het volgende:
[..]
Dan vind ik het niet tof dat je het karretje van philipnorth hier post
een HDTVquote:Op zondag 4 juni 2006 21:57 schreef peristilius het volgende:
[..]
Net vond je het nog een tof karretje, wat wil je nou man?
Ohja mijn torrent voor alle seizoenen van X-men moet ook klaar zijnquote:
quote:Op zondag 4 juni 2006 23:08 schreef Gamedemon het volgende:
ik word dit jaar 20, 1/4de van mij leven
*ahumquote:Op zondag 4 juni 2006 23:24 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nu herinner je mij er weer aan dat ik binnenkort al dood ga.
ik volg een maand laterquote:Op zondag 4 juni 2006 23:24 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nu herinner je mij er weer aan dat ik binnenkort al dood ga.
Das een goeiequote:Op zondag 4 juni 2006 23:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
MMaRsuWaarom ben je nu net offline als ik je nodig heb
MMaRsu en ik connecten met elkaar weet jequote:
nodig voor wiet of negers?quote:Op zondag 4 juni 2006 23:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
MMaRsuWaarom ben je nu net offline als ik je nodig heb
IK BEN ERquote:Op zondag 4 juni 2006 23:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
MMaRsu en ik connecten met elkaar weet je
Gimmequote:Op zondag 4 juni 2006 23:01 schreef Tain het volgende:
[..]
Ohja mijn torrent voor alle seizoenen van X-men moet ook klaar zijn
Je bent hier de oudstequote:
quote:Op maandag 5 juni 2006 00:32 schreef MMaRsu het volgende:
Deze?
[afbeelding]
Of deze?
[afbeelding]
[..]
Gimme
Iedereen houd van dikke vrouwen. Alleen de media houd van dunne vrouwen en daarom vind je als je 12 bent dunne vrouwen leuk. Dan word je volwassen en houd je van dikke vrouwen. Is alleen maar normaalquote:Op maandag 5 juni 2006 00:50 schreef MMaRsu het volgende:
Yum lekkere bitches I like myself a fat ass
correcte : de media houd van annorexia patienten en lopende geraamte kastenquote:Op maandag 5 juni 2006 00:55 schreef disjfa het volgende:
[..]
Iedereen houd van dikke vrouwen. Alleen de media houd van dunne vrouwen en daarom vind je als je 12 bent dunne vrouwen leuk. Dan word je volwassen en houd je van dikke vrouwen. Is alleen maar normaal
-4 kansloosquote:Op maandag 5 juni 2006 01:10 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ben blij dat ik niet de enige ben. Maar toch zou ik me wel kunnen vermaken met bijvoorbeeld een Chanty87
-10 inzicht in sarcasmequote:
waar het bier isquote:Op maandag 5 juni 2006 09:51 schreef taart het volgende:
waar is het examenfeest?
Feestuh, oh nee, dat deden we gisteravond alquote:
ik ookquote:Op maandag 5 juni 2006 10:04 schreef Morthill het volgende:
[..]
Feestuh, oh nee, dat deden we gisteravond al
WTFquote:Op maandag 5 juni 2006 10:19 schreef peristilius het volgende:
Jezus, ik ga maar eens naar bed, apart feestje was dat.
Eerst even douchen.quote:
Te laat!quote:
quote:Op maandag 5 juni 2006 09:28 schreef Gamedemon het volgende:
http://www.hedonistica.co(...)oly-shit-a-ninja.wmv <---Wannabe ninja's
Amelandquote:Op maandag 5 juni 2006 14:20 schreef mordradead het volgende:
Zo, ik ben weer terug van het biereiland ameland. En ik heb allang weer een ander kapsel... even weer nadenken wat ik hierna ga kiezen, altijd hetzelfde kapsel is maar saai dunkt me.
Moet jij niet modereren?quote:Op maandag 5 juni 2006 16:04 schreef peristilius het volgende:
Ik ben ook weer wakker.
Ga maar even in bed gamen, ben veel te brak.
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOTquote:
Fear and Loathing in Las Vegasquote:Op maandag 5 juni 2006 19:35 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT
Had niet gedacht dat jij die film gezien zou hebbenquote:Op maandag 5 juni 2006 19:40 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Fear and Loathing in Las Vegas
Als ik de titel goed heb geschreven![]()
Ik ben nooit highquote:Op maandag 5 juni 2006 19:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Had niet gedacht dat jij die film gezien zou hebben.
Maar je moet hem high kijken Bernie, dan issie nog vreemder en grappiger![]()
is taart ook 'klein' dan vanwege die -je?quote:
Nee, maar hij voelt zich te groot zonder die je, ik ben nog altijd ouder als hem, en dan moet je hem wel onder de duim hebbenquote:Op maandag 5 juni 2006 19:54 schreef Tain het volgende:
[..]
is taart ook 'klein' dan vanwege die -je?
Niet voor mijquote:Op maandag 5 juni 2006 19:59 schreef mordradead het volgende:
Ik heb respect voor Taart.
4 sjo niggah what bling bling 4 life dit en datquote:Op maandag 5 juni 2006 20:01 schreef taart het volgende:
aaigt ma brotah
Greet FTW, dat is nog eens een tof mens.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:02 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Niet voor mij
Naja, ik ga koffie drinken met greet.en peter
hoi, ik ben hier ook nieuw en heb nog niet gehoord dat het niet mag dus we kunnen samen nieuw zijn en hier posten!quote:Op maandag 5 juni 2006 20:54 schreef Roi het volgende:
hallo ik ben nieuw mag ik hier gewoon posten?
Woonplaats: Amsterdamquote:Op maandag 5 juni 2006 20:54 schreef Roi het volgende:
hallo ik ben nieuw mag ik hier gewoon posten?
quote:Unbanned.
En niet meer van die vieze plaatjes posten.
*zazazazaza*.
Scherp.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:32 schreef mordradead het volgende:
Omdat ik geen usericon heb.
alto..quote:Op maandag 5 juni 2006 21:32 schreef mordradead het volgende:
Omdat ik geen usericon heb.
Microsoft Word ja.quote:
Hell no.quote:
'Geen Jagers en geen Negers' spelletje doen?quote:
Ik heb het serieus met haar te doen.quote:
Ik heb m al gezien.quote:
Pfff, 7u ookquote:Op dinsdag 6 juni 2006 07:02 schreef Chanty87 het volgende:
Môgge.Niet in slaap komen en vroeg opstaan is kut
quote:
Ik was om 6 uur al weer wakkerquote:
Waarom kijk je zo boos?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:46 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik was om 6 uur al weer wakker
Hoi Koc btw![]()
Ik om half zeven...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:46 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik was om 6 uur al weer wakker
Hoi Koc btw![]()
Omdat hij om 14.38 pas "Goedemorgen" zei. En ik kon dat al doen om 06.00 uurquote:
Is dat effe kut voor jou.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:55 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Omdat hij om 14.38 pas "Goedemorgen" zei. En ik kon dat al doen om 06.00 uur
2 maanden geleden ofzoquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:16 schreef mordradead het volgende:
Inderdaad, foto's!!! Wie hebben er nog meer een galafeest?
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:42 schreef Chanty87 het volgende:
*weer thuis is! Met nieuwe schoenen en een nieuwe broek
Ohw.quote:
Wat triest eigenlijk, pubertjes die een online FrIenDiNnEtJuUh hebben.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ohw.
Kunnen we dan niet een keer ruilen ofzo?![]()
BERNIE OH NOES!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:16 schreef RaymanNL het volgende:
Ik ben er ook weer
OhwjahVanaf morgen zit ik thuis zonder internet
Voor een tijdje
KUT SPEEDLINQ
![]()
I doubt itquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ohw.
Die moet je toch kopen?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:32 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
iddStraks krijg ik nog een sociaal leven
![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ohw.
Zal hem binnenkort inderdaad eens een flink pak slaag geven. Wordt een heel gevecht dan, want volgens mij krijg ik ook nog wat klappen van hem.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:32 schreef Gamedemon het volgende:
Hehe alsof het pokemon kaartjes zijn zo wilt hij je ruilen, ik zou het niet pikken
erm nee want als hij je slaat dan ga ik hem ninjarerenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:36 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Zal hem binnenkort inderdaad eens een flink pak slaag geven. Wordt een heel gevecht dan, want volgens mij krijg ik ook nog wat klappen van hem.
Zoals uit mijn nieuwe sig mag blijken.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
erm nee want als hij je slaat dan ga ik hem ninjareren
Ligt eraan... heb je het liever wel of niet?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:50 schreef Laniboekje het volgende:
Wie gaat er mij motivatie in praten om nu nog wat verslagen voor stage af te gaan maken?
STAGEVERSLAGEN ZIJN TOFFFFFFF STAGE VERSLAGENquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:50 schreef Laniboekje het volgende:
Wie gaat er mij motivatie in praten om nu nog wat verslagen voor stage af te gaan maken?
Die motivatie heb ik liever wel anders komt het niet goed.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:51 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ligt eraan... heb je het liever wel of niet?
Zo ja dan bied ik me aan
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:52 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
STAGEVERSLAGEN ZIJN TOFFFFFFF STAGE VERSLAGEN![]()
LEKKER TYPEN ENZO![]()
![]()
Ik ben gemotiveerdquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:52 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
STAGEVERSLAGEN ZIJN TOFFFFFFF STAGE VERSLAGEN![]()
LEKKER TYPEN ENZO![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:56 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik ben gemotiveerd![]()
M.a.w. ik ga maar eens Bernie-style aan het werk. Misschien ga ik het dan nog leuk vinden ook
dat is ook de enigste foto waar niemand voor je gok staatquote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:08 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
dat is ook de enigste foto waar niemand voor je gok staat
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:15 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
IK ben overduidelijk een ervaren fotomodelveertienpuntgif
Zeker, dat eist uiterse preciesie!quote:
Bring it on.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:36 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Zal hem binnenkort inderdaad eens een flink pak slaag geven. Wordt een heel gevecht dan, want volgens mij krijg ik ook nog wat klappen van hem.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:40 schreef RaymanNL het volgende:
Nouja, ik ga er vandoor![]()
Dag Internet
Tot snel weer ziens ( Ik ga overuren maken op het internet op school nu
![]()
![]()
Ook je gezicht wit geschminkt en er van die mooie zwarte traantjes enzo opgetekend?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:00 schreef Roi het volgende:
Ik heb mezelf vandaag met een stanlymes in m'n vinger gesneden! (in het kader van 6-6-6, voel mee!)
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:04 schreef Tain het volgende:
[..]
Ook je gezicht wit geschminkt en er van die mooie zwarte traantjes enzo opgetekend?
Ja nee serieus, ik heb ook zo' n geval in mijn mac mini dual core (quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:17 schreef mordradead het volgende:
pluk internet uit de lucht, je hebt toch zo'n draadloos kaartje?
DOEI BERNIE TOT OOITquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:15 schreef RaymanNL het volgende:
COMPUTER STOND NOG AAN
nu ga ik echtHopen dat ik morgen nog een klein beetje internet heb
[wanhopig]Anders moet ik maar op het netwerk van de buren, ik moet en zal wat regelen
[/wanhopig]
Uiteraard, topfilmquote:Op woensdag 7 juni 2006 00:01 schreef Morthill het volgende:
weltrusten, en MMaRsu, Fear and Loathing in Las Vegas?
Waarom in Godsnaam zo vroeg dan? Ritme? Of heb je belangrijke shit te doen?quote:Op woensdag 7 juni 2006 08:15 schreef Gamedemon het volgende:
Morguh nootje, ik ben vrij vandaag en toch vroeg op, big pimpin of niet dan?
Biologische kutwekker enzoquote:Op woensdag 7 juni 2006 08:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waarom in Godsnaam zo vroeg dan? Ritme? Of heb je belangrijke shit te doen?
hehe soms is het wel lekker als je veel te doen hebt enzoquote:Op woensdag 7 juni 2006 08:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben blij dat ik er geen heb iigIk moet er niet aan denken dat ik op mn vrije dag rond 8u wakker wordt
Soms ja, dit weekend bijvoorbeeld kan ik het me niet veroorloven om te lang te slapen. Bijwerken van colleges en dat soort ongein omdat ik momenteel veel te druk ben met vergaderingen en sociale dingen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 08:23 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
hehe soms is het wel lekker als je veel te doen hebt enzo
Mooi zoquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Boh gek, live vanuit de faculteitKutverslagen, gelukkig morgen laatste dag.
Ook leuk. Einde vh jaar hequote:Op woensdag 7 juni 2006 10:44 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Mooi zoIk moet nog projecten maken enzo
![]()
Einde eerste jaarquote:
Kan je niet gewoon de kabel eruit trekken? Dan heb je ook geen internet meerquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:51 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Einde eerste jaar
Hopenlijk heb ik vanmiddag echt geen internet meerWant dan schiet in tenmijnste op met me project
![]()
Goed idee! Maar nu nog nietquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon de kabel eruit trekken? Dan heb je ook geen internet meer
Gezelligquote:Op woensdag 7 juni 2006 11:05 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Goed idee! Maar nu nog nietEeerst nog even lekker Fok!ken
![]()
quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:11 schreef Laniboekje het volgende:
Bernietje, Nootje !
Mijn favoriete fokkertjes![]()
Chick!quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:11 schreef Laniboekje het volgende:
Bernietje, Nootje !
Jaquote:Op woensdag 7 juni 2006 11:17 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Is het gelukt met je verslag gisteren
quote:
Allemaal door mijn peptalkquote:Op woensdag 7 juni 2006 11:23 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
JaBen zelfs al zo goed bezig dat ik hier op stage alweer wat opdrachten heb gemaakt.
quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:25 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Allemaal door mijn peptalk![]()
[afbeelding]
TJAKAAAAA!!!1111111111
quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:27 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
Bernietje, als het niet gaat lukken op je opleiding (wat ik me niet voor kan stellen), dan moet je inderdaad de opleiding Ratelband gaan volgen.
Daar hoef je niet eens over na te denken, je bent er stiekem voor geboren! Aangezien Ratelband toch uit ons koude kikkerlandje gaat vertrekken kan jij hem mooi vervangen.quote:
MOTIVATIE FTWquote:Op woensdag 7 juni 2006 11:30 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Daar hoef je niet eens over na te denken, je bent er stiekem voor geboren! Aangezien Ratelband toch uit ons koude kikkerlandje gaat vertrekken kan jij hem mooi vervangen.
BERNIE FTW![]()
Neequote:
Goedzo lani! Je komt er welquote:Op woensdag 7 juni 2006 11:33 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
We vullen elkaar aan. We gaan gewoon samenwerken! Teambuilding!
TSJAKKA! Geniaal gewoon.
quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:39 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Kom maar, ga maar mee slowchatten Roy
[afbeelding]
Join the Darkside!
quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:39 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Kom maar, ga maar mee slowchatten Roy
[afbeelding]
Join the Darkside!
Ga jij nog een DS lite halenquote:
quote:
Als je het maar bij koffie drinken houdt dan!quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:43 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ga jij nog een DS lite halen
[afbeelding]
DS LITE, *KREUN*
Ik wil koffie met jou drinken met ACWW![]()
Tuurlijk Royquote:Op woensdag 7 juni 2006 11:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als je het maar bij koffie drinken houdt dan!
Uiteraard. Maar wat doe ik... ga ik koffie met jou drinken via een zwarte DS of een witte? Die zwarte is wel....quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:43 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ga jij nog een DS lite halen
[afbeelding]
DS LITE, *KREUN*
Ik wil koffie met jou drinken met ACWW![]()
4-1quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:43 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Nu nog een gespreksthema... Mja.. Roy, ik wil van je weten wat je denkt dat Oranje zondag gaat doen?
HMm, ligt er aan of je een zwarte of witte Wii gaat halenquote:Op woensdag 7 juni 2006 11:44 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar wat doe ik... ga ik koffie met jou drinken via een zwarte DS of een witte? Die zwarte is wel....*kreun*
![]()
Wat een vertrouwen!quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
4-1
De groepsfase is een eitje.
Zal ik wat bekennen? Ik weet niet of ik een Wii ga halen... Ik denk dat ik eerst eens flink ga sparen voor een PS3. Maar als er een Wii in huis komt wordt het denk ik wel een zwarte.quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:46 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
HMm, ligt er aan of je een zwarte of witte Wii gaat halenDie zwarte is idd wel erg mooi
![]()
PS3quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:50 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wat een vertrouwen!
[..]
Zal ik wat bekennen? Ik weet niet of ik een Wii ga halen... Ik denk dat ik eerst eens flink ga sparen voor een PS3. Maar als er een Wii in huis komt wordt het denk ik wel een zwarte.
Lanikoekjequote:Op woensdag 7 juni 2006 11:50 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Zal ik wat bekennen? Ik weet niet of ik een Wii ga halen... Ik denk dat ik eerst eens flink ga sparen voor een PS3. Maar als er een Wii in huis komt wordt het denk ik wel een zwarte.
Ga jij ook de PS3 halen danquote:Op woensdag 7 juni 2006 11:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
PS3FFXIII
![]()
Wel 600 Euro
Ik ga voor een zwarte Wii en zwarte DS lite trouwens.
Mja.. daarom ook het sparenquote:Op woensdag 7 juni 2006 11:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
PS3FFXIII
![]()
Wel 600 Euro
Ik ga voor een zwarte Wii en zwarte DS lite trouwens.
Uiteraard, op dag 1 als het een beetje meezit zelfs!quote:
Die had ik gecancelled omdat de levering een maand zou duren ofzo, heb toen besloten om maar gewoon te wachten op de EU launch en zie, een zwarte Litequote:Op woensdag 7 juni 2006 11:54 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Mja.. daarom ook het sparen![]()
Wat is er eigenlijk gebeurd met je Navy DS Lite die je al ooit gepre-ordered had?!
Rijke stinkertquote:Op woensdag 7 juni 2006 11:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Uiteraard, op dag 1 als het een beetje meezit zelfs!
Niets, mijn huur is al hoger dan de basisbeurs uitwonendquote:Op woensdag 7 juni 2006 11:57 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Rijke stinkert![]()
Naja, ik krijg ook binnenkort me eerste studie financiering18 jaar
Maar of ik daar veel van over houd
![]()
Van jou kunnen we dat hebben Bernietjequote:Op woensdag 7 juni 2006 11:55 schreef RaymanNL het volgende:
Excusses voor het hoge smiley gehalte in mijn post net![]()
Ach so, ik vind het een verstandig besluit. Ik zal waarschijnlijk niet op de launch van de DS Lite er 1 in mijn bezit hebben, maar iets van 2 weken later. Dan ben ik jarig geweest en heb ik geld uit mijn familie gefriemeldquote:Op woensdag 7 juni 2006 11:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die had ik gecancelled omdat de levering een maand zou duren ofzo, heb toen besloten om maar gewoon te wachten op de EU launch en zie, een zwarte Lite
Ook al bijna jarigquote:Op woensdag 7 juni 2006 11:58 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Van jou kunnen we dat hebben Bernietje![]()
[..]
Ach so, ik vind het een verstandig besluit. Ik zal waarschijnlijk niet op de launch van de DS Lite er 1 in mijn bezit hebben, maar iets van 2 weken later. Dan ben ik jarig geweest en heb ik geld uit mijn familie gefriemeld![]()
quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niets, mijn huur is al hoger dan de basisbeurs uitwonend
Bernie is trouwens ook bijna jarig! Dat staat in mijn agenda, op zijn verzoekquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ook al bijna jarig
Dat wist ik overigens wel hoor
quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:01 schreef RaymanNL het volgende:
[..]Helaas
Maarja, ik ga nu afwassen, maar ik ga niet Fokken tussen doorIk heb namelijk een nieuwe manier van afwassen! IPV tijdens het afwassen te gaan Fok!ken (wat ik normaal altijd deed) ga ik nu een southpark aflevering kijken! Daardoor duurt de afwas evenlang als de southpark aflevering, ipv 2 uur omdat Fok! Aanstaat
COMPUTER IN DE KEUKEN FTW
![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:01 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Bernie is trouwens ook bijna jarig! Dat staat in mijn agenda, op zijn verzoek![]()
quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga er ook vandoor, op naar mn werkDaar kan ik ook niet FOK!ken tussendoor
Doei Bernie, succes met de afwas!
Doei Lani,
Het is maar voor 20 minuutjesquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:02 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
Je gaat ONS verlaten voor de AFWAS en Southpark (oke, SP is wel tof, maar dan nog!)..
Klaarquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:07 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Oke dan.. spreek ik je over 20 minuutjes weer![]()
en bedanktquote:Op woensdag 7 juni 2006 11:11 schreef Laniboekje het volgende:
Bernietje, Nootje !
ik was in de stad hoe kan ik dan reageren?quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:02 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Mooi is dat! Ik wist dat ik er een reactie op zou krijgen.
![]()
Ik bedoelde ook meer dat ik wist dat je weg ging en dat als je thuis was het na zou lezen en zou reageren.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:04 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik was in de stad hoe kan ik dan reageren?
hehe ik vergeef het je voor deze keer, laat het niet nog een keer gebeuren!quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:09 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook meer dat ik wist dat je weg ging en dat als je thuis was het na zou lezen en zou reageren.
![]()
Welke Bart Smit is dat? Dan weet ik dat ik daar nooit een spel hoef te halenquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:16 schreef Roi het volgende:
Gvd sterfende hoeren kutkassiere bij de Bart Smith! Ik dacht ik koop ff Mario Dance Dance Crap! Loop met de doos naar de kassa, netjes betaald niks aan de hand maar die doos die ik had gepakt was niet goed/compleet dus dat dwergsletje loopt naar achter om een complete doos te pakken. Komt ze terug met de doos, laat ze hem op de grond vallen onderweg en eenmaal bij de kassa aangekomen gaat ze de doos openmaken.. Ze scheurd dus het midden een gedeelte open om de doos open te krijgen (er zitten seal stickers op hoer!Niet alleen maar trekken!) Vervolgens gaat ze die hele doos met bruud geweld uitpakken om te laten zien dat ie compleet is (zit geen computer bij he!)
Doos half verkracht door die slet, gelukkig scande de kassa ¤30 ipv van de 60 die stond aangegeven!
Eerste van Swindenstraat!quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:24 schreef Tain het volgende:
[..]
Welke Bart Smit is dat? Dan weet ik dat ik daar nooit een spel hoef te halen
Wil je mij ook arresterenquote:Op woensdag 7 juni 2006 21:54 schreef Chanty87 het volgende:
*heeft een pot Ben&Jerry's in de vriezer staan en gaat die straks eens even arresteren
GTA VC radio is tof trouwens
Whahahaha. Godver, die is zoooo slecht dat ie ijzersterk isquote:
Dan arresteer ik jou welquote:
ik vond het de eerste keer al niet grappig, en de 2de keer is -4 kansloosquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dan arresteer ik jou wel![]()
![]()
Mee naar het bureau jij!
Oke nu is het niet meer grappig![]()
Ga jij nou maar leren hoe je Ninja wordtquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:32 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik vond het de eerste keer al niet grappig, en de 2de keer is -4 kansloos
quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oeh, een Gdemon - MMaRsu Bitchfight
quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:32 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik vond het de eerste keer al niet grappig, en de 2de keer is -4 kansloos
ik hoorde je anders niet klagen toen je net langs me liep toen je ging pissenquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:46 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ga jij nou maar leren hoe je Ninja wordt
nee das een sig van een userquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:56 schreef Chanty87 het volgende:
Moest dat niet zijn, 'Even if you win, you're still retarded'?
Ik heb een gps tracker op je geplaatstquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:55 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik hoorde je anders niet klagen toen je net langs me liep toen je ging pissen
ik heb in je bier gepistquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:58 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik heb een gps tracker op je geplaatst
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |