quote:Op maandag 5 juni 2006 10:09 schreef An24 het volgende:
hmmmmm, eerlijk gezegd vind het meer vakantiekiekjes Ivo. Ze zijn wat flets en ook niet helemaal recht![]()
hmmmmm, eerlijk gezegd vind het meer vakantiekiekjes Ivo. Ze zijn wat flets en ook niet helemaal recht![]()
Dit keer had ik inderdaad m'n Pentax bij me. Lang over getwijfeld, maar de camera hield het prima. De Imagetank was een ander verhaal, die gaf al na een week de geest. Ik wacht nu op post van vrienden uit Rusland met de back-up die ik op hun computer had geparkeerd.quote:Op maandag 5 juni 2006 11:34 schreef PdeHoog het volgende:
Maar ik moet wel even zeggen dat je foto's er netjes uitzienHeb je dit keer de DSLR meegenomen op vakantie
Niet lullig bedoeld verder hoor, maar ze zijn zonder kleurzweem en zo
Stuk prettiger om naar te kijken
Ik heb ze in JPEG geschoten, met een brakke Imagetank trek je het echt niet om in RAW te werken. Zeker niet als je niet iedere dag een internetcafé op je weg vindt.quote:Op maandag 5 juni 2006 16:11 schreef ChatChewbacca het volgende:
Heb je ze in raw geschoten? Dan kun je daar wel wat aan doen, maar ivo, compositioneel zijn ze ook niet erg sterk, weinig lijnspel, dat mis ik echt erg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |