Puik concert inderdaadquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:24 schreef sir_Tachyon het volgende:
Het was een geweldig concert. Het geluid was ook heel goed. Alleen die kruising tussen 50cent en Bokito van het voorprogramma vond ik soms een beetje zorgwekkend.
Heeft iemand nog meegekeken op fabchannel?
Goh die grap heeft ook een baard van hier tot Tokyoquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:26 schreef L.Denninger het volgende:
Is dit nou maar 99% ?
Kutkutkut, die wilde ik ookquote:Op woensdag 1 april 2009 12:05 schreef OMG het volgende:
Hopla, even een kick.
Het nieuwe album, Wavering Radiant, komt in de nabije toekomst uit. Vandaag is bij Conspiracy Records de pre-order actie begonnen. Zojuist heb ik daar het nieuwe album op transparant blauw vinyl besteld (limited to 100), deze is inmiddels al weer uitverkocht. Andere kleurtjes zijn nog wel beschikbaar.
Ook al boeit ISIS me de laatste tijd niet echt meer, ik heb dan weer iets gelimiteerds om mee te patsen en het staat wel leuk in de collectie. Stiekem ben ik toch wel een beetje benieuwd.
Uit m'n bevestigingsmail:quote:Op woensdag 1 april 2009 14:16 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Kutkutkut, die wilde ik ook, maar ik ben te laat omdat ik een domme afspraak had voor m'n werk vanochtend!
Hoeveel heb je er voor moeten betalen als ik vragen mag?
quote:ISIS Wavering Radiant 2XLP (CLEAR BLUE) ¤16.00 1 ¤16.00
PACKAGING: ¤0.50
SHIPPING: ¤6.69
CREDITCARD FEE: ¤0.93
TOTAL: ¤24.12
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |