abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39843892
Zeer veel zin in aankomende maandag. Ben benieuwd of ze nieuw materaal gaan spelen (kan me haast niet voorstellen dat ze dat niet zullen doen).

Zombi wil ik ook al een tijdje live zien, dus dat komt mooi uit. Wordt een leuke avond.
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 19:35 schreef Mar10Segovia het volgende:
Ja. Ik!

Ik ben ook wel benieuwd naar Zombi. Iemand enige idee hoe dat is?
Check hier en hier.
pi_39928273
Goed concert. Eén nieuw nummer, voor de rest voornamelijk veel Oceanic en wat Panopticon materiaal.
Mooi de DVD kunnen bemachtigen die officieel pas eind augustus uitkomt.

Zombi vond ik maar zo, zo. Bij vlagen leuk, maar soms ook een beetje nietszeggend. Als die gozer nou die basgitaar vaker had gebruikt had ik het misschien leuker gevonden. Leuk om gezien te hebben maar meer ook niet.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_39958028
erg fijn optreden, maar bij lange na niet zo overrompelend als vorig jaar in paradiso toen ik Isis van te voren niet eens kende en eigenlijk voor Aereogramma kwam, kreeg toen tip om ook die band erna te checken. Bedankt nog.
pi_40236317
Erg leuk concert. Helaas maar 1 nieuw nummer, maar verder een leuke setlist (Al miste ik Carry wel) met als afsluiter The Beginning And The End.

Zombi vond ik ook erg leuk. Gelijk even een cd'tje van aangeschaft.
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 01:47 schreef OMG het volgende:
Mooi de DVD kunnen bemachtigen die officieel pas eind augustus uitkomt.
Ik heb die DVD ook gekocht. Een erg leuke dvd met leuke live stukken en het menu vind ik zo tof!

Ik had alleen begrepen dat er een tour diary van hun vorige europese tour op zou staan, maar die staat er volgens mij niet op. Misschien verschilt deze Japanse release van de komende europese release?
pi_41144178
Nieuws!

ISIS - In the absence of truth komt op 31 oktober uit op Ipecac. Ik heb nog niets over vinyl kunnen vinden.

ISIS + Aereogramme - In the fishtank 14 komt in september uit op Konkurrent.

En de DVD, die ik overigens al bij het concert in juli heb gekocht, komt de 26e van september uit op Ipecac.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_41144651
Dat zijn spullen om je op te verheugen.
Ze zijn hier fameus met m'n kloten aan het rammelen.
"I call, I call your tits."
Last.fm
pi_43484415
Even een schopje. Inmiddels zijn de twee verwachte releases uit.

In the fishtank vind ik goed, maar het blijft wat aan de rustige kant.

In the absence of truth vind ik beter dan Panopticon. Mijn favoriete album blijft Oceanic en Panopticon vond ik daar een rustig aftreksel van. In the absence of truth klinkt net iets anders, maar voor mijn gevoel wel beter. Cleane zang afgewisseld met Aaron's brul, goede zaak.
De 15e worden de pre-orders voor het vinyl bij Conspiracy Records verstuurd, dus ik zal mijn vinyl de week erop in huis hebben. Hoop ik.
  zondag 12 november 2006 @ 19:18:33 #33
11502 nipeng
The last ride is free
pi_43484678
Kan me aansluiten bij jouw gedachten over the fishtank release, OMG.

In the absence of truth, moet ik nog luisteren.
pi_43836557
Ik heb er lang op gewacht, maar vanmiddag was hij dan eindelijk binnen...
Beter dan Panopticon, dat weet ik nog niet na twee luisterbeurten... maar tof is 'ie zeker! Eentje voor hoog in het jaarlijstje in ieder geval.
  vrijdag 24 november 2006 @ 17:51:14 #35
75447 sir_Tachyon
46 and 2 Just Ahead of Me
pi_43857274
Ik ben via Tool een beetje bij Panopticon gekomen en daarna kwam ik erachter dat Oceanic ook supergaaf is. De nieuwe vind ik ook geweldig. Laatst heb ik een mailtje naar Isis gestuurd dat ze maar weer naar NL moest komen met als reden: "... we have cookies". Later kreeg ik een reactie terug wat ik eigenlijk niet verwacht had:
quote:
If you promise cookies we will come.

ISIS
Ik zal over een paar maanden wel vragen wanneer ik moet beginnen met bakken.
"The boy blesses whispers into words,
in the painted valleys they await rain"
pi_43858279
Waarom pas over een paar maanden? Hoe eerder je begint hoe eerder ze weer langskomen
  zaterdag 25 november 2006 @ 01:45:21 #37
75447 sir_Tachyon
pi_43871169
Tja dat een soort instinctieve tactiek die ik voor eerst toepas, maar ik denk dat het altijd zal helpen als jullie zogenaamd onbeinvloed een mailtje sturen en vragen of ze een keer in de buurt (in NL dus) gaan spelen. Ik heb vandaag de DVD (Clearing the Eye) bekeken en ik vind hem geweldig. "Live" concerten vind ik altijd geweldig om naar te kijken vooral als het door hun zelf gemaak alsware want heel vaak doen de camera-mannen een focus leggen op 1 bepaald instrument ipv van die verrotte live-opnamens van festivallen zoals Lowlands en Pinkpop.
pi_43876430
Moet trouwens zeggen dat het kwartje bij de laatste Isis plaat voor mij nog niet gevallen is, blijf Oceanic (en ook Panopticon) beter vinden, nog maar eens intensief luisteren de komende tijd.

Live heb ik de moed al een klein beetje opgegeven dat ik ze kan zien, heb ze de afgelopen 4 keer dat ze in NL waren al moeten missen
pi_44311171
Twee weken terug de clear vinyl van In The Absence Of Truth binnen gekregen en het is echt een heel erg mooi pakketje. Ben er erg blij mee.

Verder vind ik In The Absence Of Truth wel erg leuk, maar de klik, zoals ik die met Oceanic en Panopticon wel had, blijft maar uit. Holy Tears is wel verreweg mijn favoriet van het nieuwe album.

Ben benieuwd wanneer ISIS weer naar NL komt.
Ik heb begrepen dat ze eerst Amerika gaan touren met Jesu en Torche (tot halverwegen april, ofzo) en daarna naar hier komen...Als ze het maar niet flikken tegelijkertijd met Roadburn Nederland aan te doen.

Overigens kreeg ik van Codex4/Garden Of Exile de volgende mail:
quote:
This time we'll keep it short. Besides some new and cool merch we have something very special for you! We have the opportunity to offer you the following. A list with really cool titles, of which most have been out of print for a long time, all real classics! the prices mentioned are the prices that have to be paid, of course you can make us an offer when you would e.g. buy several items, but know that a lot of people are interested and from all items we have only one and the highest offer counts! All items are in perfect condition.<

ISIS:
Demo Tape! 100¤
split w/ PIG DESTROYER 7" 45¤
The red sea 8" (weird green marbled wax) 40¤
The mosquito Control 12"(first press,grey wax) 45¤
The mosquito control 12" (red wax) 40¤
Celestial 2xLP (orange/yellow wax) 90¤
SGNL.05 12" (clear wax) 80¤
Oceanic 2xLP (escapeArtistRec. green wax) 80¤
Oceanic 2xLP (TrustNoOneRec.) 60¤
Panopticon 2xLP 30¤
Sawblade 12" (clear wax..lim. to 250!!!) 90¤
Oceanic Remixes 1-4 (all clear wax) each 25¤
Heb er helaas het geld niet voor, maar het zijn wel echte must have's. Doe er je voordeel mee.
pi_44311329
Leuk om te weten dat ik misschien wel meer dan ¤300 aan mijn ISIS materiaal terug zou kunnen verdienen. Ik heb er het geld niet voor over om iets van die lijst te kopen. Het meeste dat ik ooit heb uitgegeven aan vinyl was $25 voor een 7". En dat vond ik al veel.

Ik heb In The Absence Of Truth trouwens op wit vinyl met zwarte strepen.
pi_44479298
Hoe denkt men hier trouwens over The Red Sea van ISIS?
Het lijkt dan misschien totaal niet op de muziek die ze nu maken, maar ik mag er altijd nog graag naar luisteren! The Red Sea zelf vind ik echt een geweldig nummer.
pi_44480784
100%?
pi_44481118
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 13:41 schreef PDOA het volgende:
100%?
Nee.

Volgens mij komt die "grap" bijna altijd wel voorbij als 't over ISIS gaat..
  vrijdag 4 mei 2007 @ 19:24:59 #44
75447 sir_Tachyon
pi_49014834
YEAAHHHH!!! Ze komen naar Nederland op 11 juni in Paradiso (in A'dam). Mijn kaartje(tja ik ken verder niemand die Isis ook goed vind) is zo goed als besteld.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 19:28:42 #45
11502 nipeng
The last ride is free
pi_49015024
Eens kijken of ze ook ergens anders spelen in NL.
pi_49015069
Ik sla die show over. Het laatste album vond ik niet echt denderend en heb ze al 4 keer gezien. Daarnaast houd ik niet van Oxbow . Veel plezier in ieder geval!
pi_49018416
Oeh, daar zou ik toch ook wel graag naartoe willen . Ik heb ze pas 1 keer gezien..
  zaterdag 19 mei 2007 @ 17:37:09 #48
75447 sir_Tachyon
pi_49545591
Was het bij hun vorige concerten ook druk?
  zaterdag 19 mei 2007 @ 17:44:27 #49
11502 nipeng
The last ride is free
pi_49545812
Volgens mij wordt ISIS altijd wel goed bezocht.
  maandag 4 juni 2007 @ 22:02:58 #50
75447 sir_Tachyon
pi_50108058
Iemand enig idee als je rond 17.00 weggaat uit Zwolle naar Paradiso in Amsterdam hoe lang je er dan over doet??? De routeplanner zegt rond de 1 uur en een kwartier maar ik weet dan niet waar ik allemaal vast komt te zitten qua files.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')