Zelda is sowieso mijn reden om een Wii te halen. 16:9 is dan meteen heel mooi meegenomen, net als dat vissen met de wiimotequote:Op zondag 4 juni 2006 21:45 schreef Strolie75 het volgende:
Zelda in 16:9 = mijn reden op een Wii te halen.
Ik moet zeggen dat Super Mario Galaxy en Metroid ook wel erg lekker speelde. Drie redenen dus.quote:Op maandag 5 juni 2006 11:50 schreef H.Flick het volgende:
Zelda is sowieso mijn reden om een Wii te halen. 16:9 is dan meteen heel mooi meegenomen, net als dat vissen met de wiimote.
nu nog Zelda in HD
Mwaaaaaaaaaa....die vond ik wat te standaard shooterig.quote:Op maandag 5 juni 2006 11:54 schreef H.Flick het volgende:
Mario en Metroid vond ik op de cube niet leuk, dus daar wacht ik nog even mee. Red Steel lijkt me dan wel weer geinig.
Zeker nooit een oude Metroid gespeeld dan? Dat is zo'n beetje wat je doet bij Metroid.quote:Op maandag 5 juni 2006 11:59 schreef H.Flick het volgende:
Bij Metroid Prime wist ik nooit waar ik naartoe moest. Constant backtracken omdat je weer een nieuw wapen had vond ik te ingewikkeld
.
Heb Prime zelf ook nog steeds niet uitgespeeld, maar goed, ik speel ook zelden spellen uit tegenwoordig. En ik heb daarbij ook nog eens per ongeluk m'n save gedelete, terwijl ik al bij Ridley wasquote:IGN Wii: In Prime 3, do you lose your abilities and have to retrieve them throughout the game?
Mark Pacini No.
Bryan Walker: We did that for two games in a row. We didn't want to do it again. [Laughs]
Natuurlijk wel, maar dat was 2D en dus overzichtelijker.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:16 schreef Phonebone het volgende:
[..]
Zeker nooit een oude Metroid gespeeld dan? Dat is zo'n beetje wat je doet bij Metroid.
Ah ok, dus je hebt meer moeite met het backtracken in 3D. Tja het is denk ik ook een kwestie van gewenning. Ik had er in 't begin ook wel moeite mee, maar het gaat nu net zo 'makkelijk' als in 2D.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:17 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, maar dat was 2D en dus overzichtelijker.
Ik heb nog een extra gesealede CE schijfje met die 4 Zelda'squote:Op maandag 5 juni 2006 12:36 schreef H.Flick het volgende:
Wind Waker vond ik toch niet zo leuk. Ik baal er wel nog steeds gigantisch van dat ik mijn limited edition met Ocarina of Time erbij heb verkocht. Maar dat heeft meer met OoT te maken.
in 5.1 DDquote:Op maandag 5 juni 2006 11:50 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Zelda is sowieso mijn reden om een Wii te halen. 16:9 is dan meteen heel mooi meegenomen, net als dat vissen met de wiimote.
nu nog Zelda in HD
Dat varen was tof!quote:Op maandag 5 juni 2006 12:48 schreef Phonebone het volgende:
Ik vond Wind Waker echt super. Tot ik constant in die klote boot moest gaan rondvaren voor die triforce stukjes.
OoT heb ik nog als goude cartridge op m'n N64.![]()
De US Collectors Edition op de cube was lastiger om aan te komen.![]()
Ja, helaas wel. Wat een schande zeg. Die 'cutscenes' alleen al.quote:Op maandag 5 juni 2006 13:44 schreef kipknots het volgende:
Heeft iemand hier ooit deze Zelda gezien?![]()
Ik denk eerder PS3, maar we zullen het zien.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:26 schreef MMaRsu het volgende:
http://www.square-enix.co.jp/dragonquest/j/
Wii ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |