Je kan er Age of Empires 1 op zettenquote:Op zondag 4 juni 2006 15:07 schreef Maikuuul het volgende:
Ziet er vet uit, maar wtf moetje met en telefoon behalve bellen ?
Juist niks
Dan kan je ook een PSP of iets dergelijks kopenquote:
Agenda, Contactpersonen, Mail en MP3-speler gebruik ik ook hoorquote:Op zondag 4 juni 2006 15:07 schreef Maikuuul het volgende:
Juist niks
Kan je met een psp bellen?quote:Op zondag 4 juni 2006 15:12 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dan kan je ook een PSP of iets dergelijks kopen
die eerste wist ik niet bedankt, ff proberen!quote:Op zondag 4 juni 2006 15:06 schreef Martijntj het volgende:
Probleem één: SMSjes dubbel verzenden
Indien de ontvanger van jouw SMS bericht deze meerdere malen ontvangt ligt dit mogelijk aan Spb Pocket Plus. Hierbij moet je het programma "tmail.exe" als exception instellen waardoor het probleem verholpen wordt. Dit moet als volgt:
Start -> Settings -> System -> Spb Pocket plus -> Close Button (selecteren) -> Feature Options -> Exceptions (tabblad) -> Add -> zoeken naar het progje tmail.exe (in de windows map)
Probleem twee: Programma's worden niet afgesloten
Klopt, dit is een feature van Windows Mobile. Programma's kan je alleen écht afsluiten via Start > Instellingen > Systeem > Geheugen > Actieve Programma's.
Probleem drie: SIMkaart vraagt niet om wachtwoord
Open handmatig de telefoon via Start > Telefoon. Daar wil 'ie dan onmiddelijk je pincode. Zo niet; probeer vliegtuigmodus dan één keer aan te zetten, en daarna weer uit.
internettenquote:Op zondag 4 juni 2006 15:07 schreef Maikuuul het volgende:
Ziet er vet uit, maar wtf moetje met en telefoon behalve bellen ?
Juist niks
Nononononononnonono,quote:
Wat een lelijk ding En hij draait op windowsquote:Op zondag 4 juni 2006 14:43 schreef bravo het volgende:
het is de orange m3000, of de qtek 9100 of de mda vario:
[afbeelding]
voordeel van spb pocket plus is dat als je een programma afsluit spb er voor zorgt dat het programma ook echt afgesloten isquote:Op maandag 5 juni 2006 01:44 schreef bravo het volgende:
[..]
die eerste wist ik niet bedankt, ff proberen!
die tweede wist ik wel ,en sluit nu ook zo die programma's af
die derde oplossiong weet ik inderdaad ook,v maar dat mag gewoon niet, hij moet met een ww komen, ik kon gewoon in mijn hele telfoon kijken, maar die streepjes bovenaan bleven zoeken@
En hij loopt elke 10 minujten vast, das niet goed...
Nee ik heb het na de dede telefoon gehad..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |