Geen rare toetsencombinatie, maar gewoon vloeistof op de verbindingen van je toetsen.quote:Op zondag 4 juni 2006 01:22 schreef Greetings het volgende:
Het kan toeval of niet zijn, maar even voor het probleem had ik een klein beetje koffie over het linkerdeel van het toetsenbord gemorst (en ja, daar zitten wel o.a. de capslock). Toen ik het schoonmaakte heb ik met een doekje de toetsen ook mee ingedrukt, wellicht heb ik daarmee een rare toetscombinatie gemaakt?![]()
Is dat serieus bedoeld?quote:Op maandag 5 juni 2006 12:28 schreef MDKme2 het volgende:
Jewel......, een los verbindings draadje onder het toetsenbordje. Flatcable aandrukken klem schuifje er goed overheen drukken.... klaar.
Zeker serieus..quote:Op maandag 5 juni 2006 14:47 schreef Greetings het volgende:
[..]
Is dat serieus bedoeld?![]()
Zo ja, kan je aub iets specifieker zijn?
Dit soort "reparaties" zijn vaak wel de grapjes die ervoor zorgen dat jequote:Op maandag 5 juni 2006 17:10 schreef MDKme2 het volgende:
[..]
Zeker serieus..
* Schroeven los maken die het toestenbord vast houden op de laptop.
* Toetsenbord kan dan opgetild worden.
* Je ziet een flatcable van +- 2 centimeter.
* Volg deze naar het mobo.
* Hier zie je vervolgens een sleuf met een plastic clip om je flatcable.
* De clip naar achteren trekken.
* Flat cable aandrukken,
* Clip aandrukken
* Toetsenbord terug plaatsen
* Vastschoeven
Klaar
Ligt er maar net aan wat voor een garantie je hebt: 1 of 2 jaar.quote:Op maandag 5 juni 2006 17:11 schreef Furia het volgende:
[..]
Dit soort "reparaties" zijn vaak wel de grapjes die ervoor zorgen dat jekan doen naar je garantie he!
Ik zal erover nadenken, bedankt voor de tip. Ik ben alleen niet zo handigquote:Op maandag 5 juni 2006 20:01 schreef MDKme2 het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wat voor een garantie je hebt: 1 of 2 jaar.
Buiten de garantie, is het de moeite waard om te proberen. Bovendien maak je met deze handelingen niets kapot, En als je met een schroevendraaier goed kan om gaan beschadigen de schroefjes niet eens.
quote:
Optie 1 heb ik al meeder keren geprobeed; het hielp 1 dag, maar de dag enra was ook op het externe keyboard hetzelfde probleem.quote:Op woensdag 7 juni 2006 02:31 schreef Neutrino het volgende:
[..]USB keyboard er aan hangen.. Laten reparereren Zelf repareren met alle mogelijke gevolgen van dien verkopen (hoogste bod is al 110,- )
En vloeistofschade valt niet onder de garantie dus daar kun je sowieso naar fluiten....quote:Op woensdag 7 juni 2006 02:28 schreef MDKme2 het volgende:
Toetsenbord is of defect of kabel zit los..
jouw opties:
* Zelf proberen
* Garantie claimen
Breng dat ding maar terug voor de garantie... als je twijfelt aan je vakmanschap als schoever.
Zou je, als optie 1 een probleem geeft, dan niet denken dat het een software matig probleem isquote:Op woensdag 7 juni 2006 03:28 schreef Greetings het volgende:
[..]
Optie 1 heb ik al meeder keren geprobeed; het hielp 1 dag, maar de dag enra was ook op het externe keyboard hetzelfde probleem.
Optie 2: ik heb nog zo'n 10 maanden garantie... denk dat ik daar binnenkort wel gebruik van ga maken. Al zie ik 2 weken zonder laptop niet echt zitten.
Optie 3: uitgesloten
Optie 4: ook uitgesloten.
Dank voor de post anyway.
Inderdaad, dat dacht ik ook.... moet wel haast software matig zijn. En zo heel veel vloeistof was het niet, echt niet zoveel dat ik er problemen mee verwachtte. En ik heb Jewel gisteren gemailed, kreeg ik dit terug:quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:44 schreef Neutrino het volgende:
[..]
Zou je, als optie 1 een probleem geeft, dan niet denken dat het een software matig probleem is
ipv een hardware matig probleem ? Het is nl niet zeker dat vloeistofschade dit heeft veroorzaakt..
Of mors je ook geregeld op het externe toetsenbord ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |