nein remlof ofnet nur muschi topics : kuttopicquote:Op zondag 4 juni 2006 03:15 schreef kastanova het volgende:
Hé MUUS, wat open je de laatste tijd toch kuttopics...
Topics? Meervoud?quote:Op zondag 4 juni 2006 03:15 schreef kastanova het volgende:
Tiswat.quote:Op zondag 4 juni 2006 03:21 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mike.
Samen liedjes zingen.
1+1=2=meervoud
Door jouw posts ga ik altijd denken dat mannen écht dom zijn.quote:Op zondag 4 juni 2006 03:21 schreef kastanova het volgende:
1+1=2=meervoud
niet zeuren relbitchquote:Op zondag 4 juni 2006 03:15 schreef kastanova het volgende:
Door jouw uiterlijk krijg ik begrip voor frigide vrouwen...quote:Op zondag 4 juni 2006 03:23 schreef Ringo het volgende:
[..]
Door jouw posts ga ik altijd denken dat mannen écht dom zijn.
Dan heb ik je toch íets van gevoel bij kunnen brengen.quote:Op zondag 4 juni 2006 03:25 schreef kastanova het volgende:
[..]
Door jouw uiterlijk krijg ik begrip voor frigide vrouwen...
quote:Op zondag 4 juni 2006 03:29 schreef Croupouque het volgende:
[afbeelding] Uk hub uwn pòòò-tju mut vut, al up dwu tààààà-ful gu-zut." [afbeelding]
Een geproduceerde druk die de inhoud van de maag omhoog dwingt zou ik persoonlijk toch niet direct een gevoel noemen...quote:Op zondag 4 juni 2006 03:30 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dan heb ik je toch íets van gevoel bij kunnen brengen.
moet je die blaadjesblazer uit je sterre halenquote:Op zondag 4 juni 2006 03:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Een geproduceerde druk die de inhoud van de maag omhoog dwingt zou ik persoonlijk toch niet direct een gevoel noemen...
Niet proberen poëtisch te zijn op het verkeerde moment.quote:Op zondag 4 juni 2006 03:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Een geproduceerde druk die de inhoud van de maag omhoog dwingt zou ik persoonlijk toch niet direct een gevoel noemen...
Dat het geen Jip en Janneke taal is betekent nog niet direct dat het poëzie is knullie...quote:Op zondag 4 juni 2006 03:38 schreef Ringo het volgende:
[..]
Niet proberen poëtisch te zijn op het verkeerde moment.
reageer nu eens op mij godverdomme, anders tiep ik al die kul voor niksquote:Op zondag 4 juni 2006 03:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat het geen Jip en Janneke taal is betekent nog niet direct dat het poëzie is knullie...
Ik ken alleen de FB topics waaruit blijkt dat je niet helemaal 100% bent...quote:Op zondag 4 juni 2006 03:50 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
reageer nu eens op mij godverdomme, anders tiep ik al die kul voor niks
weet je wel dat ik BG ben?
[afbeelding]
Vertel mij wat.quote:Op zondag 4 juni 2006 03:48 schreef kastanova het volgende:
Dat het geen Jip en Janneke taal is betekent nog niet direct dat het poëzie is knullie...
quote:Op zondag 4 juni 2006 03:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik ken alleen de FB topics waaruit blijkt dat je niet helemaal 100% bent...
Doe maar niet. Ik vind je namelijk niet heel erg interessant.quote:
Nah, enkele minuten geleden had je het nog over mijn posts die je altijd aan het denken zetten...quote:Op zondag 4 juni 2006 03:54 schreef Ringo het volgende:
[..]
Doe maar niet. Ik vind je namelijk niet heel erg interessant.
Sorry meneer kastanova, maar tot uw ongelijk ben ik zeer zeker 100% , en waarschijnlijk zelfs hoger dan dat, Het zit namelijk zo ;Ik ben een zeer intelligent persoon welk zich gedwongen acht gezond verstand in de jeugd van tegenwoordig te RAMMEN, en soms moet je even tot ontlading komen.quote:Op zondag 4 juni 2006 03:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik ken alleen de FB topics waaruit blijkt dat je niet helemaal 100% bent...
Maak je niet druk, ik kom ze te vaak tegen om ze zomaar te negeren. Dat is het enige.quote:Op zondag 4 juni 2006 03:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, enkele minuten geleden had je het nog over mijn posts die je altijd aan het denken zetten...
Eerder obsessief dan ongeinteresseerd lijkt me...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |