je moet wel ff elke dag je line up ff goed zetten...anders geen punten...dus schiet niet op zo!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoe sta ik ervoor? Kan nl. niet inloggen
Omdat 4 vs 2 niet mag volgens mij, dus dan 5-3. Minimaal 3 spelers op het ijs?quote:Op zondag 5 november 2006 14:15 schreef Saviola het volgende:
Oh en nog een vraag trouwens.. nu ben ik geen kenner van de regels, maar dit was de situatie in TB-Boston gisteren:
Laatste minuut, 5-4 de stand en Boston op de PP. De 5-5 word gescoord, en TB krijg een extra penalty, dus de laatste halve minuut is een 5-on-3 voor Boston. Word niet meer gescoord, dus de game gaat in OT. Daarin wordt normaal 4-on-4 gespeeld, maar Boston mag gewoon verder spelen 5-on-3 en scoren na 17 seconden de winner. Nu, hoe komt het dat Boston gewoon verder mag spelen met 5, en hoe zou het dan moeten als die penalty's afgelopen zijn, dan staan Boston eigenlijk met een man teveel op het ijs![]()
Die ga ik ook maar eens bestellen iddquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ga deze DVD een dezer dagen eens checken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |