quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:52 schreef sirrom het volgende:
Zijn we in Nederland dan echt niet een beetje trots op ons landje? In landen als Spanje en Frankrijk zie je dat niet: mensen die lukraak afval weggooien op straat. Je gaat toch niet je eigen omgeving vervuilen? Nou.. in Nederland kennelijk wel:
Ik passeerde een fietser met een duopassagier achterop. Een meisje, type studente, van een jaar of 18. Gewoon een alledaagse meid en of ze echt studente was weet ik ook niet: niet echt belangrijk. Maar ze dronk een blikje cola en ze had kennelijk genoeg ervan. Dus flikkerde ze dat blikje met een boog het plantsoen in. In de worp zag ik de resterende drank eruit vliegen.
En weer een stuk vuil erbij...
Ach, volgende week zal wel een plantsoenwerker de rotzooi weer opruimen. En misschien maak ik me wel druk om niks. Who cares? Maar persoonlijk vind ik het niet kunnen en bovendien niet nodig: prullenbakken genoeg overal. Maar vooral storend vind ik de NORMAALHEID waarmee dit gebeurde...
Tergend irritant inderdaad.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:52 schreef sirrom het volgende:
Maar vooral storend vind ik de KENNELIJKE NORMAALHEID waarmee dit ACHTELOOS WEGGOOIEN OP STRAAT gebeurde...
---
Edit: als je reageert op dit stuk: geef dan eens antwoord of JIJ dit ook zou doen? Zijn er mensen die hier openlijk ervoor uit durven te komen dat ze dit ook zouden doen?
Ja, ik vind het daar schoner dan hier. En bovendien heb ik het idee dat mensen daar uit een soort van trotsheid op hun land, hun eigen omgeving meer respecteren en daarom schoner houden. Dus niet omdat het een boete zou kunnen opleveren.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:56 schreef Cracka-ass het volgende:
Kom je ooit wel eens in Spanje of Frankrijk vraag ik me af.
moge jij de eerste zijnquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:03 schreef rival het volgende:
ik gooi mijn afval eigenlijk wel vaker op straat. helemaal als ik er 5 minuten mee loop en GEEN afvalbak ben tegengekomen. als ik in de buurt ben van een afvalbak gooi ik het daar wel netrjes in.
ook gooi ik met regelmaat bende uit de rijdende auto!
huppah, 1 eerlijk antwoord!
bij mijn parkeervak staat meestal geen afvalbak, moet ik er nog mee rondlopen!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:04 schreef Markster het volgende:
Uit een auto gooien vind ik helemaal belachelijk, je kan het toch ook even in een zakje stoppen ofzo om het bij het uitstappen mee te nemen en weg te gooien in een afvalbak ?!
Jeugd doet toch wat Papa & Mama zoon- en/of dochterlief ooit geleerd hebben?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:05 schreef eBay het volgende:
Dat heb je met die domme jeugd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |