Je hebt Kromkamp, Ooijer, van Bronckhorst, van Bommel, Landzaat, Maduro en van Persie die naast 2 licht geblesseerden en 1 twijfelgeval allemaal op het middenveld uit de voeten kunnen. Met Schaars erbij maak je het dan op links echt niet kwalitatief beter.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:21 schreef Robar het volgende:
Ik snap de beredenatie wat betreft het aantal middenvelders echt heel goed, uit dat oogpunt is het heel erg logisch.
Sorryquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:23 schreef Robar het volgende:
Maar ik draaf nu trouwens wel heel erg door over het NL elftal, in dat andere topic maar verder gaan . . .
ik doe het om het uur.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:25 schreef jna het volgende:
Ben ik de enige die om de 30 minuten steeds even op de Ajax site kijkt om te kijken of Gabri er al opstaat in Ajax shirtje?![]()
Mijn redenatie is dan ook om voor kwaliteit te kiezen en niet voor kwantiteit.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:26 schreef twi het volgende:
[..]
Je hebt Kromkamp, Ooijer, van Bronckhorst, van Bommel, Landzaat, Maduro en van Persie die naast 2 licht geblesseerden en 1 twijfelgeval allemaal op het middenveld uit de voeten kunnen. Met Schaars erbij maak je het dan op links echt niet kwalitatief beter.
Dus inderdaad, kun je dan voor Huntelaar gaan, ook gezien zijn kwaliteit.
Is dat niet het minimum bedrag om hem een contract aan te bieden, en dan heeft ajax niks meer te zeggen.quote:Om aanvaller Klaas-Jan Huntelaar over te nemen van Ajax moet er minimaal 15 miljoen euro op tafel gelegd worden. Internazionale en Fiorentina zouden interesse hebben. (Gazzetta dello Sport)
Ik weet niet of dat is opgenomen in z'n contract. In Spanje is het verplicht om het op te nemen maar hier volgens mij niet.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:29 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Is dat niet het minimum bedrag om hem een contract aan te bieden, en dan heeft ajax niks meer te zeggen.
Dan zou dat bedrag ook volgend jaar blijven staan, tenzij hem een nieuw contract wordt aangeboden.
Haha, natuurlijk, een speler voor 9 miljoen kopen en 'm een gelimiteerde transfersom geven die peanuts is voor topclubsquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:29 schreef MarkNMGN het volgende:
Is dat niet het minimum bedrag om hem een contract aan te bieden, en dan heeft ajax niks meer te zeggen.
Dan zou dat bedrag ook volgend jaar blijven staan, tenzij hem een nieuw contract wordt aangeboden.
Je verhaal klopt compleet, ik wou alleen ook even kwantiteit als beredenering eraan toevoegenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:28 schreef Robar het volgende:
[..]
Mijn redenatie is dan ook om voor kwaliteit te kiezen en niet voor kwantiteit.
Vandaar ook dat ik vind dat Huntelaar mee moet.
Er zijn genoeg speles die op het middenveld uit de voeten kunnen.
Sneijder en Cocu zijn toch wel op tijd fit, het zal alleen wat betreft van der Vaart moeilijker worden.
nope, gevonden... Stoor je je eraan?quote:
Ja deed me aan mijn overleden opa denkenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:45 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
nope, gevonden... Stoor je je eraan?
Zal wel rond een uur of zes zijn, dat was bij de vorige transfers ook zo. Heeft misschien iets te maken met het sluiten van de beurs denk ikquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:25 schreef jna het volgende:
Ben ik de enige die om de 30 minuten steeds even op de Ajax site kijkt om te kijken of Gabri er al opstaat in Ajax shirtje?![]()
toen hadden ze nog geen XP...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja deed me aan mijn overleden opa denken![]()
Hij had dit plaatje ook in zijn oorlogsplaboek van 1943 staan.![]()
Als jij de leukste thuis bent woon je alleen. Waar de fuck slaat die grap opquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja deed me aan mijn overleden opa denken![]()
Hij had dit plaatje ook in zijn oorlogsplaboek van 1943 staan.![]()
Was het maar een grapquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:01 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Als jij de leukste thuis bent woon je alleen. Waar de fuck slaat die grap op![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:24 schreef PLAE@ het volgende:
wat een mongolen bij sup zaken. Ik heb op m'n oude adres waarschijnlijk die brief voor verlengingen van m'n scc binnen gehad. Heb ik vervolgens gebeld dat ik niks heb gekregen een week of 3 terug en zou die gozer me een acceptgiro sturen. Ook niet ontvangen op m'n nieuwe adres
En nu weigeren die mongolen om me een nieuwe acceptgiro te sturen.
Of ik het even voor de 9e wil overmaken. Ja bekijk het maar mongolen.
Nu bedenk ik me ineens dat ik niet eens wat wat ik over moet maken.
Normaal kan je zo lekker wachten met betalen tot Augustus![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:42 schreef StarGazer het volgende:
Nou het wordt tijd voor het bericht dat Gabri definitief heeft getekend
quote:Volgens de Engelse krant Manchester Evening News heeft Manchester City Hatem Trabelsi op het oog als nieuwe rechtsback. De Tunesiër, die transfervrij vertrekt bij Ajax, moet de opvolger worden van Danny Mills.
Trabelsi hult zich al een aantal weken in nevelen over zijn toekomst. De rechterverdediger heeft bekend gemaakt dat hij zijn contract niet verlengt bij Ajax, maar heeft nog altijd geen nieuwe club gevonden.
Onder meer Internazionale, Tottenham Hotspur en Paris Saint Germain zouden hengelen naar de diensten van Trabelsi, terwijl Manchester City een nieuwe gegadigde lijkt. Huidige rechtsback Danny Mills mag aldaar vertrekken van trainer Stuart Pearce.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:51 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Tunesie op het wk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |