Ik moet zeggen dat als ik het zo allemaal in moet schatten, ik Gabri eerder zie komen dan Davids danquote:Op zondag 4 juni 2006 13:54 schreef Houniet het volgende:
ALS Gabri tekent, dan zie ik Davids ook wel komen. Maarja.. als..
Ik zei ook alsquote:Op zondag 4 juni 2006 13:56 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat als ik het zo allemaal in moet schatten, ik Gabri eerder zie komen dan Davids dan
Ik loop al vanaf januari met me enkel te sukkelen na een soortgelijke actie in het veld, hoop niet dat Sneijder een zelfde lot ondergaat. Gelukkig wordt ie nu niet door de medische staf van Ajax behandeldquote:Op zondag 4 juni 2006 17:25 schreef Black-Death het volgende:
Hopelijk is het inderdaad niet te ernstig...
quote:Op zondag 4 juni 2006 17:25 schreef Black-Death het volgende:
Hopelijk is het inderdaad niet te ernstig...
Ze zitten toch iedere keer weer in de CL en komen ook de 1e ronde nog zo nu en dan door. Het is nu wachten op een goed resultaat om de naam weer eens te bevestigenquote:Op zondag 4 juni 2006 14:06 schreef koningdavid het volgende:
Het is best wel bijzonder dat Gabri, als Spanjaard, Ajax verkiest boven Deportivo, Villareal en , naar het schijnt, een aantal Engelse ploegen. Ten Cate had het in Sportweek er al over dat Ajax in heel europa nog de status heeft van een topclub. Positief toch![]()
ik word gek van al die halve geruchten!quote:Op zondag 4 juni 2006 20:34 schreef Urquhart het volgende:
Volgens Radio 1 is Davids met Ten Cate in Amsterdam gesignaleerd.
Woei.quote:Op zondag 4 juni 2006 20:34 schreef Urquhart het volgende:
Waarom?quote:Op zondag 4 juni 2006 21:40 schreef Gelderland het volgende:
bieden ze Huntelaar nog een verbeterd contract aan?
Nou, laat je niet voor de gek houden. Laatst een interview gelezen met iemand die bij NOS/Studio Sport werkt en die noemde doodleuk voetbalzone als bron van informatie voor z'n werk.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Radio1 vind ik al beter klinken dan een voetbalzone of voetbalprimeur
Met honderden procentenquote:Op zondag 4 juni 2006 22:43 schreef keijz het volgende:
Met hoeveel % zal de marktwaarde van KJH gestegen zijn?
Klinkt goed.quote:Op zondag 4 juni 2006 20:34 schreef Urquhart het volgende:
quote:Op zondag 4 juni 2006 23:45 schreef PyTh het volgende:
Klaas-Jan heeft gewoon een goede opleiding gehad
Die stap naar AGOVV was inderdaad erg goed!quote:Op zondag 4 juni 2006 23:45 schreef PyTh het volgende:
Klaas-Jan heeft gewoon een goede opleiding gehad
Las het inderdaad, stond in de Veronica ofzo. Beetje jammer...quote:Op zondag 4 juni 2006 21:46 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nou, laat je niet voor de gek houden. Laatst een interview gelezen met iemand die bij NOS/Studio Sport werkt en die noemde doodleuk voetbalzone als bron van informatie voor z'n werk.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |