abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38510907
Ik zit met een probleem. Ik wou net even lekker de Radio 538 stream luitsteren, maar hierbij gaf Windows Media Player een foutmelding. Toen ben ik Q Music gaan proberen. Ook geen succes. Daarna ben ik naar CaZ! gegaan om dat te proberen, en ook weer, geen succes.

Ik weet écht niet wat het is. Dit is de foutmelding die WMP geeft:
quote:
Kan het bestand niet afspelen. Mogelijk biedt de speler geen ondersteuning voor het bestandstype of de codec die is gebruikt om het bestand te comprimeren.
Als ik op meer informatie klik komt er dit te staan:
quote:
C00D1199: Kan het bestand niet afspelen
Het bestand kan niet worden afgespeeld. Dit foutbericht kan in de volgende gevallen worden weergegeven:

Het bestandstype wordt niet ondersteund door Windows Media Player. Zie Ondersteunde bestandstypen voor een overzicht van de bestandstypen (indelingen) die worden ondersteund door Windows Media Player.

Het bestandstype wordt ondersteund, maar het bestand is gecomprimeerd met een codec die niet wordt ondersteund door Windows Media Player.

Het bestandstype wordt ondersteund, maar u probeert het bestand af te spelen op een wijze die niet wordt ondersteund door Windows Media Player. Het is bijvoorbeeld mogelijk dat u een dvd-bestand met een VOB-extensie van een dvd naar het pictogram Windows Media Player hebt geprobeerd te slepen. Of wellicht hebt u een VOB-bestand geprobeerd te openen door Openen te kiezen in het menu Bestand.

U probeert een gedeelte af te spelen van een bestand dat uit meerdere gedeelten bestaat. Gebruik een nieuwsgroepviewer of een ander programma om de bestanden te combineren en probeer het vervolgens opnieuw.
Foutcode = 0xC00D1199, Voorwaardecode = 0x00000000
Wie kan mij helpen? Ik wil dat dit probleem ZSM is opgelost want ik wil graag weer streaming media kunnen luisteren via WMP

Gr Rio-man
http://www.concept-car.n
[img]http://img81.imageshack.us/img81/8030/aobanner1nb.jpg[/img]
pi_38511116
codecs op je op staan?
Anders even klite codec pack zoeken op google
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')