. Midden In De Nacht Rick wordt deze week gedaan door Jeroen Nieuwenhuize en Erik-Jan Rosendahlquote:Op maandag 5 juni 2006 20:22 schreef Borkydude het volgende:
Vraag me af of Rick er van weet of dat iemand hem gaat bellen ofzo.
Eeeeh, heeft dat gevolgen voor ons?quote:Op maandag 5 juni 2006 20:25 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
. Midden In De Nacht Rick wordt deze week gedaan door Jeroen Nieuwenhuize en Erik-Jan Rosendahl
www.rickvanvelthuysen.nl
Echt niet...quote:Op maandag 5 juni 2006 20:28 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Eeeeh, heeft dat gevolgen voor ons?
Die Marktplaats dingen was nep trouwens toch?
Gozer, is het zeker dat er vannacht wat komt op de radio?quote:Op maandag 5 juni 2006 21:15 schreef hoevelaken_kaper het volgende:
Ja, die advertentie was nep. Hij komt in elk geval niet van ons af.
goeie grap zou dat zijn, dat ze zo luisteraars krijgen voor een treurig programma maar dat ze verder niks met de stok doenquote:Op maandag 5 juni 2006 22:16 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Gozer, is het zeker dat er vannacht wat komt op de radio?
midden in de nacht rik is een top programma hoorquote:Op maandag 5 juni 2006 22:57 schreef Repeat het volgende:
[..]
goeie grap zou dat zijn, dat ze zo luisteraars krijgen voor een treurig programma maar dat ze verder niks met de stok doen
Jeroen is toch familie van die vent van de NVD?quote:Op maandag 5 juni 2006 23:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
midden in de nacht rik is een top programma hoorStukken beter dan de rest van de troep op 538. En deze week wordt het inderdaag gedaan door jeroen nieuwenhuizen omdat rick op vakantie is
![]()
Ik heb een pic gekregen via mail als "bewijs". Of de pic ook van de kaper zelf was weet ik niet, er staat in elk geval een persoon op met de stok in de staat zoals hij het laatst gespot is.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:58 schreef Repeat het volgende:
Nu ik daaraan denk, ik heb helemaal nog geen pic gezien van de stok in handen van de "kapers"...
ik zal een opname makenquote:Op maandag 5 juni 2006 23:46 schreef Take_A_Picture het volgende:
Wordt t nou nog opgenomen of hoe zit dat?
Niet nodig, www.midnr.eu en dan op archieven klikken.quote:
ook handig!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:05 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Niet nodig, www.midnr.eu en dan op archieven klikken.
Over 10 kleine kaboutertjesquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:10 schreef Mojave het volgende:
Waar gaat dit topic over?
ik ook niet, maar ik ga het toch proberenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:05 schreef Repeat het volgende:
[..]
geweldig, want ik trek het anders echt niet om weer om half 7 naast mn bed te staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |