Zo denk ik er dus ook over.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:40 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Of je hebt het over een stelletje kleuters die een leuk spelletje onderbreken. Het is maar net hoe je het bekijkt.
Jij weet niets meer dan ik. Ik weet zelfs meer dan de gemiddelde usert want ik heb mails gewisseld met dat zogenaamd ludieke figuur. Niet dat dat wat boeit, interessant is het voorlopig nog niet, dat komt wel als we de tegenactie gaan uitvoeren.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:41 schreef Catch22- het volgende:
haha
ik weet nu ineens meer en ik moet lachen
0909-3000538 (60 cent per gesprek)quote:Trouwens, ik krijg zin om even te bellen en te schelden, kan dat een of andere boete opleveren ofzo? Zo nee, was het nummer
Ik stel voor een vrachtwagen kiezel te storten voor de deur van you know who. Onder andere.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:46 schreef thaduck het volgende:
Ik stel voor wat zendmasten van 538 te stelen
Hmm nog geld vragen ook.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:48 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
0909-3000538 (60 cent per gesprek)
Jouw avater lijkt verdacht veel op mijne... sterker nog: hij is exact hetzelfde..verklaar je nader.quote:
Die Erik-Jan van 538 woont in Nieuwegein-Hoog Zandveld als het goed is, we kunnen 'm wel ff stalken.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:46 schreef thaduck het volgende:
Ik stel voor wat zendmasten van 538 te stelen
Lijkt die gast op die foto? Dan storten we die kiezel voor zijn voordeurquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:50 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Die Erik-Jan van 538 woont in Nieuwegein-Hoog Zandveld als het goed is, we kunnen 'm wel ff stalken.
Haha ga je dit nog doen?quote:Trouwens, ik krijg zin om even te bellen en te schelden, kan dat een of andere boete opleveren ofzo? Zo nee, was het nummer
same herequote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:52 schreef kree het volgende:
[..]
Haha ga je dit nog doen?
Dan blijf ik nog even luisteren
Gaat ie vast niet doenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:52 schreef kree het volgende:
[..]
Haha ga je dit nog doen?
Dan blijf ik nog even luisteren
KLEIN KIND !!!!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:45 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Zo denk ik er dus ook over.
[..]
Jij weet niets meer dan ik. Ik weet zelfs meer dan de gemiddelde usert want ik heb mails gewisseld met dat zogenaamd ludieke figuur. Niet dat dat wat boeit, interessant is het voorlopig nog niet, dat komt wel als we de tegenactie gaan uitvoeren.
Als je wel wat wist had je het wel uitgelegd.
Trouwens, ik krijg zin om even te bellen en te schelden, kan dat een of andere boete opleveren ofzo? Zo nee, was het nummer
Je hebt mij nog nooit agressief gezien geloof ik.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
KLEIN KIND !!!!Laat je toch niet zo opfokken zeg
Zo ga ik het ook nog leuk vinden zeg
. Wat ben jij een kolere agressief ventje zeg
.
Alles komt goed, adem in, adem uit.
go go goquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:57 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Woei ik zoek een telefoon, over 5 minuten hebben jullie uitsluitsel.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:51 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Lijkt die gast op die foto? Dan storten we die kiezel voor zijn voordeur![]()
iddquote:
Nou hang je al in de wacht bij 538?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:57 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Woei ik zoek een telefoon, over 5 minuten hebben jullie uitsluitsel.
Je kunt ze ook mailen en dan zeggen dat je de maker van de fokstok bent.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:05 schreef Bloody_Hell het volgende:
Niemand hier heeft een gsm bij zich en ik kan met de vaste telefoon hier niet naar betaalnummers bellen. helaas.
@Catch22-:
Als ik zijn kop zou verbouwen, zou ik juist niet stoer zijn. Als ik een vrachtwagen kiezel voor zijn deur laat storten, verliest hij met het weer weg krijgen ervan net zoveel tijd als er verloren is in het fok!stok spel. Niet meer dan een eerlijke ruil die voor hem iets minder gunstig uitvalt. Misschien ook niet echt stoer, maarja vind je zijn actie wel stoer? Zo ja ben je in mijn ogen een loser.
Als hoevelaken_kaper zijn woord had gehouden had je van mij niets negatiefs gehoord. Nu echter blijkt dat het weer de zoveelste lamme actie is moeten we misschien maar eens een voorbeeld stellen zodat het niet meer gebeurt:P
Ik heb al gemaild, geen reactie tot nu toe. Volgens mij heeft hoevelaken_kaper lang niet zo'n dikke vinger in de pap als hij wil laten blijken. Ze hadden het er in totaal misschien 10 seconden over, terwijl ze aan willekeurige onzin veel meer tijd besteden.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:06 schreef kree het volgende:
[..]
Je kunt ze ook mailen en dan zeggen dat je de maker van de fokstok bent.
Dan bellen ze je vast terug![]()
Dat bedoel ik, agressief mennekequote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:58 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Je hebt mij nog nooit agressief gezien geloof ik.
Ik zal ook wel even een mailtje sturen of ze je bellen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:09 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Ik heb al gemaild, geen reactie tot nu toe. Volgens mij heeft hoevelaken_kaper lang niet zo'n dikke vinger in de pap als hij wil laten blijken. Ze hadden het er in totaal misschien 10 seconden over, terwijl ze aan willekeurige onzin veel meer tijd besteden.
From wannabe hero to absolute zero in less than a week![]()
Dat dacht ik ook al jaquote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:11 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Bloody_Hell, hoe kwam jij aan die foto met dat blokjesgezicht?
Kijk eens op die MSN space van MIDNR, de vaste sidekick Koert lijkt sprekend op die gast op de blokjesfoto's.
De kans dat je live in de uitzending komt nadat je een mailtje of smsje gestuurd hebt met daarin je nummer, is vele malen groter dan dat je zelf naar de studio belt... (geloof me, ik heb ook weleens gebeld, geen doorkomen aan, 20 euro aan belbundel armer.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:13 schreef DaMook het volgende:
Ik wil trouwens best bellen voor je Bloody_Heel, maar dan kun je nog niets zeggen
Ik heb gister diverse mails gewisselt met Hoevelaken_Kaper, hij stuurde in zijn eerste mail die foto mee. Ik kan de mails eventueel posten.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:11 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Bloody_Hell, hoe kwam jij aan die foto met dat blokjesgezicht?
Kijk eens op die MSN space van MIDNR, de vaste sidekick Koert lijkt sprekend op die gast op de blokjesfoto's. (let op het kapsel)
Dat ga ik morgen meteen doen na overleg met de users die nu liggen te slapen. Dan is die aktie ook meteen nutteloos.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:14 schreef Repeat het volgende:
Ik zou zeggen Bloody_Hell, zet die nieuwe stok in, want dit is wel de meest treurige actie die ik ooit meegemaakt heb
Ik heb nog ooit een prijzenpakket gewonnen daaroquote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:15 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
De kans dat je live in de uitzending komt nadat je een mailtje of smsje gestuurd hebt met daarin je nummer, is vele malen groter dan dat je zelf naar de studio belt... (geloof me, ik heb ook weleens gebeld, geen doorkomen aan, 20 euro aan belbundel armer.)
Dan zullen ze wel tegen 3 uur bellenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:16 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Ik heb gister diverse mails gewisselt met Hoevelaken_Kaper, hij stuurde in zijn eerste mail die foto mee. Ik kan de mails eventueel posten.
Yvonne heeft ook mail gehad en ik heb ook mail gehad van Yvonne, meer kan ik er nu nog niet van zeggen, dit mag ik al niet zeggen.
Hoevelaken_Kaper zou mij bellen tijdens de uitzending, mijn nummer hebben ze dus al volgens mister kapert.
[..]
Dat ga ik morgen meteen doen na overleg met de users die nu liggen te slapen. Dan is die aktie ook meteen nutteloos.
Voor zover ik weet wel, ik kan me ook niet voorstellen dat ze niet aan onze kant staat. De rest daarover horen jullie misschien morgen van haar als ze het daarmee eens is.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:19 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Okay, dus blijkbaar staat Yvonne helemaal aan onze kant.
Misschien kunnen we collectief aangifte van diefstal en chantage doen? (als een of twee pubertjes langs het politiebureau stappen, schiet dat ook niks op)
iddquote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:23 schreef Bloody_Hell het volgende:
Het liefst lever ik ze net zo'n rotstreek als ze ons geleverd hebben.
een betere tegenreactie dan dit is er nietquote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:27 schreef Niky het volgende:
Dat is het eerste redelijke dat ik je in dit topic heb horen zeggen Bloody hell.
GROW UP PEOPLE ITS JUST A BUNCH OF WOOD.
Tweaker out
Ik schrijf de tijd wel op als er nog iets gezegd word.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:29 schreef dennistd het volgende:
mensen, ik ga pitten, als iemand de tijd(en) wil onthouden dat iets over de stok is gezegd, en dat hier post, zoek ik morgen de stukjes erbij die ik moet uppen....
je kunt wel vast een nieuwe in een nieuw venster klaarzetten, en zogauw deze vol is de nieuwe postenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:31 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Ik schrijf de tijd wel op als er nog iets gezegd word.
Trouwens, maakt zometeen iemand een nieuwe? Of mag dat pas als deze dicht is, dan zet ik er alvast een klaar.
negeren werkt bij volwassenen - net als bij kinderen - altijd erg goed.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 02:59 schreef MeneerMuis het volgende:
Iedereen die met bagger reacties komt van: "Ga niet huilen, het is toch maar een houten stok" of ergens in die richting.
Blijkbaar is er genoeg animo voor, en was het een welbedacht orgineel en leuk spel dat na een aantal jaar nog steeds door veel FOK!kers word meegespeeld. Het jatten van de stok om er vervolgens publiciteit voor terug te krijgen is echt zo ontzettend laag en treurig.
Ze proberen meer luisteraars te krijgen (voor die klote radiozender?) en dat doen ze door middel van een vieze, slinkse kut actie.
Ze kunnen zelf natuurlijk niet zo'n leuk idee/spel verzinnen om aandacht te krijgen, dus moeten ze maar profiteren door een ander spel abrupt te verstoren. En in dit geval boeit het me vrij weinig als er geweld voor word gebruikt (immers noem ik dit gevalletje nog steeds diefstal, zelfs al is het van een stok)
Bloody_Hell, als je een leuke tegenactie weet, ik ben zeker van de partij. Voor elk leuk idee ben ik beschikbaar, en het liefst zo snel mogelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |